1. leht 1-st

K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitatud: 09 Apr 2016 08:30
Postitas Jospa
Vahetasin vedrud ära, 40mm läks kõht maa poole aga avastasin et lanseka peal või noh see koht kus ülevalt esimese amordi lahti saad lasta, tõusis 2-4cm ülesse, see kus see taldrik/plänn on. Alla poole seda lasta ei saa kuna keere on limiteeritud ja mutter on paigas. Midagi vedru vahetusel üle ei jäänud ja valesti kokku ei pannud. Ütlen seda ka et mõlemal esimesel amordil on seis nii. Kas see mõjutab mu sõitmist? Tekib rohkem body roll-i? Kui esi rattaid õhku ei saa siis enda arvates midagi ju ei juhtu, või? Kas ma peaks laskma sinna flantsid vahele panema või? on see muret tekitav või pean ikkagi soetama kalli raha eest uued amordid, igasugune adekvaatne vastus on tere tulnud.
Ettetänades Jospa
Pilt kaPilt

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitatud: 09 Apr 2016 08:38
Postitas raudpats0
amordi ülemised tugilaagrid ja puksid on vaja uued panna kui amort korras.

see viga tekib üldiselt siis kui amordi ülemised puksid on otsas. mõjutab ka sõitu ja rehvi kulumist.

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitatud: 09 Apr 2016 09:28
Postitas Jospa
Mnja aga ennem vahetust oli kõik korras, 2-5h ei saa nees puksid ja laagrid pekki ju minna. Mingi loogilime seletus peaks sellele olema. Äkki ongi selle pärast alla poole läks kõrgus. See kuramuse plänn seal ei hoia ju midagi kinni, üks varras ja mutter.

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitatud: 09 Apr 2016 19:54
Postitas Jospa
Timm, Anvar andis vastuse ära. Take it easy pöial-liisi. Võib teema lukku panna

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitatud: 09 Apr 2016 20:15
Postitas Rax
Lahendus siis??????

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitatud: 09 Apr 2016 20:58
Postitas Jospa
See pidi OK olema, amort surub seda välja, ei mingit body roll-i ei teki suuremaks jne. Sinna vahele ei tohi midagi panna ehk kere ja selle taldriku vahele. Ma usaldan Anvarit, tal enamus pillid kõtuga vastu isamaad