Kolin pärast silla osade vahetust??

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kolin pärast silla osade vahetust??

Postitus Postitas Poust »

Täna siis rattalaagril nii ulmelist loksu ei tuvastanud kui auto ülesse olin tõstnud. aga kui auto maha lasin oli loks jälle suurem pärast ratasete keeramist kohapeal maha lastes seda loksu koheselt ei tekkinud. Ja siis ratast ülevalt loksutades, samal ajal sõber eebliga väänas ülevalt lanseka juurest padja pingesse sellest seibist amordi otsas ja loks kadus.
Sellest siis järeldan, et kehvad padjad vist juhtunud :roll:
Nii et proovin ühed padjad veel ja siis kui avastan midagi siis annan siia teada kes,mis,kus mu kõrvu nssib :evil:
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Roadrunner16
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 07 Sept 2015 08:57
Asukoht: Keila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kolin pärast silla osade vahetust??

Postitus Postitas Roadrunner16 »

Jõudu,

Minul on juhtunud amort nii loksuma, et kolin järgi. Tühjaks polnud läinud aga külgepidi loksus. Tunda oli seda kõige paremini siis, kui auto seisab ratastega maas ja siis ratta ülemisest servast edasi tagasi kangutada. Auto üles tõstes läheb loks väiksemas või kaob kuna amort läheb selle kõige rohkem kulunud koha pealt ära.

Tervitades, Tanel.
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kolin pärast silla osade vahetust??

Postitus Postitas Poust »

Olen ise ka veendunud et asi selles, seda ka mõningad tuttavad arvanud. Eks tuleb amordid vahetada ja siis esisillas kõik uus :wink:
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Vasta