k:mure veermikuga.

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Vasta
jeef
Tänanud: 0
Tänatud: 0

k:mure veermikuga.

Postitus Postitas jeef »

tere.
selline probleem et kui pidurdan väiksemal kiirusel siis
hakkab kisuma rooli paremale,hoian vastu ja siis käib nõks ja rool
jääb viltu ette ja mingi 10-20 meetri pärast viskab uuesti sirgeks,
milles kala? õõtsa puksid uued,uued kondid ja kõik rooliotsad.
mis veel? jooks küll veits vale aga tegi seda ka enne juppide vahetust.
mis võib põhjustada seda?
Kasutaja avatar
Marcouver
Huviline
Postitusi: 1007
Liitunud: 02 Mär 2009 16:26
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: k:mure veermikuga.

Postitus Postitas Marcouver »

Eem, spetsialist pole aga enda kogemustest võin õelda, et järsku on midagi keere? sillastendi tegid?, veljed kõverad (tasakaalustamata?) või hoopis on augus pidurdatud ja ketta kõveraks lõõnud, map tea rohekm :D targemad aidake :lol:
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
marko360
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: k:mure veermikuga.

Postitus Postitas marko360 »

väiksem õõtsa puks on puru mul oli sama jama.mul vahetas iga kaevukaane ja auguga rool asendit
sipelga14
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 21 Jaan 2010 09:54
Asukoht: Viljandi linn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: k:mure veermikuga.

Postitus Postitas sipelga14 »

mul oli ka sama jama aru ei saanud mis jama on.lõpuks tuli välja et esimesed õõtsapuksid olid valepidi sees.nool seal peal peaks vist näitama sõidusuunas,aga mul oli teistpidi,näitas auto poole.käisin sillaastenids ja silda paika ei saadud jamati paar tundi, kasu ei midagi.ja silmajärgi ei olnud ka midagi näha.ja jama hakkas ka just peale pukside vahetust.
Sülearvutite remont ja hooldus.
Sõiduautode diagnostika.
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144
jeef
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: k:mure veermikuga.

Postitus Postitas jeef »

võib olla tõesti,ega seda ju vaadata ka ei saa enne kui õõtsad maha võtta!
jama küll.
jeef
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: k:mure veermikuga.

Postitus Postitas jeef »

sain teada miks pidurdamise ajal viskas rooli viltu,põhjuseks siis kas viltu pressitud õõtsa puks või valet pidi. võtsin õõtsa maha ja see puks oli juba puruks(sõitsin kuskil kuu peale vahetamist)
Vasta