K: Esimesed õõtsapuksid

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
petzp
Huviline
Postitusi: 285
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas petzp » 28 Juul 2011 23:19

Omegal kasutati õõtshoova esimese puksina originaalis firma BOGE pukse. Kui õnnestub osta BOGE, siis see võiks mõni aeg kesta ka. B-grupi Omega puksid millegipärast ei kesta. Võtsin ise Forsist E34 BMW tugivarda puksid (58,5mm, sinine), SWAG-i toodang, mõõdud samad. Oma 3 aastat on all olnud ja ei lõtku. Need on ka tuntavalt jäigemad kui originaalid (st. sõidumugavus kannatab veidi), aga meie teedel peavad ilusti vastu.

Mul on autos nende BMW pukside kood ka olemas kui keegi tahab, Forss koode välja ei anna, arve pealt saab lugeda ainult.

EDIT: Forsis on BMW puksi kood: SW20600020 ja hind: € 16.55.
Viimati muutis petzp, 30 Juul 2011 10:07, muudetud 1 kord kokku.

Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Rumsa » 29 Juul 2011 20:55

Auto kumiseb vahepeal ikka päris korralikult, eriti kui rahvas peal, vahepeal sai isegi seisma jäädud tee äärde sest oli tunne, et midagi on ikka tõsiselt jama. Rehvid on uued suvekad, rõhud korras, ainuke lõtk on õõtsapuksidest. Ei taha sõitagi autoga enam. Uued puksid ootavad Eestis, ei tea küll mis firma omad aga 50 eur oli 4 puksi. Eks kui vahetatud saab siis annan teada kas ebaloomulik võdin kadus või ei.

26v6
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas 26v6 » 17 Mär 2012 16:48

Minule jääb nende bmw pukside puhul arusaamatuks, miks osadel jämedus on 48mm ja osad 56mm , Välis läbimõõt ja sise omad on küll samad küll. ja mis vahe on e-partsist vaadetes 20600020 ja sellel 20 60 0019, peale hinna. Mis oleks siis tänasel päeval kindel ja soodsaim valik (netipoe hinnad erinevad ka ju omavahel sama kauba juures) paluks täpset viidet.

y2k87
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas y2k87 » 17 Mär 2012 20:29

Tegelt ei tohiks olla mõõdu vahet(vbla M-il ainult). Aga muidu e34-e on pandud 3 erinevat puksi, vastavalt mootori mahule.

y2k87
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas y2k87 » 17 Mär 2012 20:33

26v6 kirjutas:Minule jääb nende bmw pukside puhul arusaamatuks, miks osadel jämedus on 48mm ja osad 56mm , Välis läbimõõt ja sise omad on küll samad küll. ja mis vahe on e-partsist vaadetes 20600020 ja sellel 20 60 0019, peale hinna. Mis oleks siis tänasel päeval kindel ja soodsaim valik (netipoe hinnad erinevad ka ju omavahel sama kauba juures) paluks täpset viidet.
Äkki ajad sa väisdiameetri ja pikkuse sassi?

Artikkel 20 60 0019

SMH:
20,14 EUR
Pikkus (mm) 48 mm, Siseläbimõõt 14 mm, Välisdiameeter(mm) 58 mm, Kumm/metall, Paigalduse asend Esisild ülemine, Nõutav kogus 2

Artikkel 20 60 0020

SMH:
17,26 EUR
Pikkus (mm) 48 mm, Siseläbimõõt 14 mm, Välisdiameeter(mm) 58 mm, Kumm/metall, Paigalduse asend Esisild ülemine, Nõutav kogus 2

26v6
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas 26v6 » 17 Mär 2012 23:07

mida seal segamini saab ajada, puksi välis lm on 58, sise 14mm ja see vahe kuhu puks läheb (kust polt läbi lükatakse) on 56mm (puksi keskosa ülatub ju metall servast kõrgemale.

y2k87
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas y2k87 » 17 Mär 2012 23:28

26v6 kirjutas:mida seal segamini saab ajada, puksi välis lm on 58, sise 14mm ja see vahe kuhu puks läheb (kust polt läbi lükatakse) on 56mm (puksi keskosa ülatub ju metall servast kõrgemale.


nagu sa ise ütled: Minule jääb nende bmw pukside puhul arusaamatuks, miks osadel jämedus on 48mm ja osad 56mm.

26v6
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas 26v6 » 13 Apr 2012 13:11

Kes on vahetanud Bmw e34 pukside vastu oskab ehk õelda, mis pidi need käivad (loe kuhu nool on suunatud, mis puksil sel on), Ja kas see sinine osa jääb ikka alles.?

vivaldi
Klubiliige
Postitusi: 1129
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas vivaldi » 13 Apr 2012 13:48

Sinine osa jääb kindlasti alles. Kui ma ei eksi siis nool näitas sisse poole. Vanade pukside järgi sai oletada kuidas nad käivad.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE

olzz
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Jaan 2006 17:22
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas olzz » 29 Okt 2014 08:21

Tere klublised.

Kas oskate lisada kontakte, kellel on olemas tõstuk ja kes oleks nõus Opel Omega 2001 aasta õõtsapuksid Tallinnas/lähiümbruses ära vahetama?
Varuosad(Lemförder) on endal olemas.


Sillastendi organiseeriks ise.

Ette tänades,
Olzz

Sasspoiss
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Okt 2013 19:56
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Sasspoiss » 04 Juun 2015 15:03

Vahetasin endal õõtsapuksid ära ning hakkasin mõtlem, kas panin õiget pidi.

Pildil oleva puksi parem külg läks mootori poole. Kas on õige?

http://s12.postimg.cc/wiuv641i5/P1012897.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Praegu rool käitub väga imelikult ,kui pidur põhja vajutada. Kui panin õigesti, siis käin sillastendist läbi lihtsalt.

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2874
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 35 korda

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Rax » 04 Juun 2015 16:09

Seda ei oska öelda kas on õigetpidi, kuid mis tootja puksi kasutasid? Vb on lihtsalt nii vedel et panebki pidurdusel rooli käest kakkuma.
56232754

Sasspoiss
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Okt 2013 19:56
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Sasspoiss » 04 Juun 2015 19:25

Leidsin mõned pildid internetist ning peaksid õiget pidi olema. Käin sillastendis ära ning siis vaatab, kas oli viga neis.

Kasutaja avatar
Mirko587
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 11 Okt 2013 08:27
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Mirko587 » 04 Juun 2015 20:15

Sillastendist ei ole kasu kui sul pidurdamisel veab minema vasakule, paremale. Puksid on liiga pehmed. Endal oli sama jama kunagi. Sai vähe teised puksid(Bmw E34 525i õõtsapuksid) ja 30 tuhat km hiljem asi ikka korras.
Opel Insignia HB 1.8 103kw

Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 367
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: VW mutivan T5
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas risto002 » 04 Juun 2015 22:30

Endal olen kasutanud Bmw M5 õõtsapukse need väga head jäigad.
BMW M5 puksid on originaalis lemförder. United motorsis 50€ 2tk (rootsilaos olemas) tarne 3tp
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat

Vasta