3. leht 4-st

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 28 Juul 2011 23:19
Postitas petzp
Omegal kasutati õõtshoova esimese puksina originaalis firma BOGE pukse. Kui õnnestub osta BOGE, siis see võiks mõni aeg kesta ka. B-grupi Omega puksid millegipärast ei kesta. Võtsin ise Forsist E34 BMW tugivarda puksid (58,5mm, sinine), SWAG-i toodang, mõõdud samad. Oma 3 aastat on all olnud ja ei lõtku. Need on ka tuntavalt jäigemad kui originaalid (st. sõidumugavus kannatab veidi), aga meie teedel peavad ilusti vastu.

Mul on autos nende BMW pukside kood ka olemas kui keegi tahab, Forss koode välja ei anna, arve pealt saab lugeda ainult.

EDIT: Forsis on BMW puksi kood: SW20600020 ja hind: € 16.55.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 29 Juul 2011 20:55
Postitas Rumsa
Auto kumiseb vahepeal ikka päris korralikult, eriti kui rahvas peal, vahepeal sai isegi seisma jäädud tee äärde sest oli tunne, et midagi on ikka tõsiselt jama. Rehvid on uued suvekad, rõhud korras, ainuke lõtk on õõtsapuksidest. Ei taha sõitagi autoga enam. Uued puksid ootavad Eestis, ei tea küll mis firma omad aga 50 eur oli 4 puksi. Eks kui vahetatud saab siis annan teada kas ebaloomulik võdin kadus või ei.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 17 Mär 2012 16:48
Postitas 26v6
Minule jääb nende bmw pukside puhul arusaamatuks, miks osadel jämedus on 48mm ja osad 56mm , Välis läbimõõt ja sise omad on küll samad küll. ja mis vahe on e-partsist vaadetes 20600020 ja sellel 20 60 0019, peale hinna. Mis oleks siis tänasel päeval kindel ja soodsaim valik (netipoe hinnad erinevad ka ju omavahel sama kauba juures) paluks täpset viidet.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 17 Mär 2012 20:29
Postitas y2k87
Tegelt ei tohiks olla mõõdu vahet(vbla M-il ainult). Aga muidu e34-e on pandud 3 erinevat puksi, vastavalt mootori mahule.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 17 Mär 2012 20:33
Postitas y2k87
26v6 kirjutas:Minule jääb nende bmw pukside puhul arusaamatuks, miks osadel jämedus on 48mm ja osad 56mm , Välis läbimõõt ja sise omad on küll samad küll. ja mis vahe on e-partsist vaadetes 20600020 ja sellel 20 60 0019, peale hinna. Mis oleks siis tänasel päeval kindel ja soodsaim valik (netipoe hinnad erinevad ka ju omavahel sama kauba juures) paluks täpset viidet.
Äkki ajad sa väisdiameetri ja pikkuse sassi?

Artikkel 20 60 0019

SMH:
20,14 EUR
Pikkus (mm) 48 mm, Siseläbimõõt 14 mm, Välisdiameeter(mm) 58 mm, Kumm/metall, Paigalduse asend Esisild ülemine, Nõutav kogus 2

Artikkel 20 60 0020

SMH:
17,26 EUR
Pikkus (mm) 48 mm, Siseläbimõõt 14 mm, Välisdiameeter(mm) 58 mm, Kumm/metall, Paigalduse asend Esisild ülemine, Nõutav kogus 2

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 17 Mär 2012 23:07
Postitas 26v6
mida seal segamini saab ajada, puksi välis lm on 58, sise 14mm ja see vahe kuhu puks läheb (kust polt läbi lükatakse) on 56mm (puksi keskosa ülatub ju metall servast kõrgemale.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 17 Mär 2012 23:28
Postitas y2k87
26v6 kirjutas:mida seal segamini saab ajada, puksi välis lm on 58, sise 14mm ja see vahe kuhu puks läheb (kust polt läbi lükatakse) on 56mm (puksi keskosa ülatub ju metall servast kõrgemale.


nagu sa ise ütled: Minule jääb nende bmw pukside puhul arusaamatuks, miks osadel jämedus on 48mm ja osad 56mm.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 13 Apr 2012 13:11
Postitas 26v6
Kes on vahetanud Bmw e34 pukside vastu oskab ehk õelda, mis pidi need käivad (loe kuhu nool on suunatud, mis puksil sel on), Ja kas see sinine osa jääb ikka alles.?

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 13 Apr 2012 13:48
Postitas vivaldi
Sinine osa jääb kindlasti alles. Kui ma ei eksi siis nool näitas sisse poole. Vanade pukside järgi sai oletada kuidas nad käivad.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 29 Okt 2014 08:21
Postitas olzz
Tere klublised.

Kas oskate lisada kontakte, kellel on olemas tõstuk ja kes oleks nõus Opel Omega 2001 aasta õõtsapuksid Tallinnas/lähiümbruses ära vahetama?
Varuosad(Lemförder) on endal olemas.


Sillastendi organiseeriks ise.

Ette tänades,
Olzz

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 04 Juun 2015 15:03
Postitas Sasspoiss
Vahetasin endal õõtsapuksid ära ning hakkasin mõtlem, kas panin õiget pidi.

Pildil oleva puksi parem külg läks mootori poole. Kas on õige?

http://s12.postimg.cc/wiuv641i5/P1012897.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Praegu rool käitub väga imelikult ,kui pidur põhja vajutada. Kui panin õigesti, siis käin sillastendist läbi lihtsalt.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 04 Juun 2015 16:09
Postitas Rax
Seda ei oska öelda kas on õigetpidi, kuid mis tootja puksi kasutasid? Vb on lihtsalt nii vedel et panebki pidurdusel rooli käest kakkuma.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 04 Juun 2015 19:25
Postitas Sasspoiss
Leidsin mõned pildid internetist ning peaksid õiget pidi olema. Käin sillastendis ära ning siis vaatab, kas oli viga neis.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 04 Juun 2015 20:15
Postitas Mirko587
Sillastendist ei ole kasu kui sul pidurdamisel veab minema vasakule, paremale. Puksid on liiga pehmed. Endal oli sama jama kunagi. Sai vähe teised puksid(Bmw E34 525i õõtsapuksid) ja 30 tuhat km hiljem asi ikka korras.

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitatud: 04 Juun 2015 22:30
Postitas risto002
Endal olen kasutanud Bmw M5 õõtsapukse need väga head jäigad.
BMW M5 puksid on originaalis lemförder. United motorsis 50€ 2tk (rootsilaos olemas) tarne 3tp