K:stabilisaator varraste erinevus

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Vasta
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas risto002 »

küsimus siis selline et kas MV6 sabikas on sama jäik ja jäme kui 2,0 100kw oma või on jäigem ??
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas reims86 »

Igatahes 125kw on sama mis 100kw stabikas küll.
y2k87
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas y2k87 »

Täpselt samad on kõigil omegatel.
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas risto002 »

Siis on küll jama värk :(
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
y2k87
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas y2k87 »

risto002 kirjutas:Siis on küll jama värk :(
Mis häda siis???
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas risto002 »

auto võiks kurvis vähem läbi vajuda ja jäigem olla kuigi
vahetatud on amordid,õõtshoovad,stabika puksid,kondid ja kõik muu
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas eedu32 »

Ega see stabivarras sind ei päästa . Kondid otstes on nõrgad. Põhimõteliselt oleks sul vaja saada stabivarras otse kiigede külge siis asi toimiks
pikkLauri
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas pikkLauri »

eedu32 kirjutas:Ega see stabivarras sind ei päästa . Kondid otstes on nõrgad. Põhimõteliselt oleks sul vaja saada stabivarras otse kiigede külge siis asi toimiks
kas sul on kummist stabikakondid et amordipüstaku küljes venivad, mis vahet seal on kas kont on kiige küljes või amordi küljes, viimane on ju kah kiige küljes kinni
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas reims86 »

Kui paned jäigema stabika varda siis on vaja ka jäigemad kondid panna kuna need ei pea vastu siis.
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas eedu32 »

Mida vähem liigendeid ja lelusid seda jäigem sõidurõõm.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitus Postitas kait »

aeg on hakata jäigemaid vedrusid ostma :lol:
Vasta