1. leht 1-st

K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 23 Nov 2010 18:51
Postitas risto002
küsimus siis selline et kas MV6 sabikas on sama jäik ja jäme kui 2,0 100kw oma või on jäigem ??

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 23 Nov 2010 19:35
Postitas reims86
Igatahes 125kw on sama mis 100kw stabikas küll.

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 25 Nov 2010 01:02
Postitas y2k87
Täpselt samad on kõigil omegatel.

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 25 Nov 2010 18:31
Postitas risto002
Siis on küll jama värk :(

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 25 Nov 2010 23:42
Postitas y2k87
risto002 kirjutas:Siis on küll jama värk :(
Mis häda siis???

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 27 Nov 2010 09:22
Postitas risto002
auto võiks kurvis vähem läbi vajuda ja jäigem olla kuigi
vahetatud on amordid,õõtshoovad,stabika puksid,kondid ja kõik muu

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 27 Nov 2010 10:36
Postitas eedu32
Ega see stabivarras sind ei päästa . Kondid otstes on nõrgad. Põhimõteliselt oleks sul vaja saada stabivarras otse kiigede külge siis asi toimiks

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 27 Nov 2010 15:19
Postitas pikkLauri
eedu32 kirjutas:Ega see stabivarras sind ei päästa . Kondid otstes on nõrgad. Põhimõteliselt oleks sul vaja saada stabivarras otse kiigede külge siis asi toimiks
kas sul on kummist stabikakondid et amordipüstaku küljes venivad, mis vahet seal on kas kont on kiige küljes või amordi küljes, viimane on ju kah kiige küljes kinni

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 27 Nov 2010 17:11
Postitas reims86
Kui paned jäigema stabika varda siis on vaja ka jäigemad kondid panna kuna need ei pea vastu siis.

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 28 Nov 2010 10:37
Postitas eedu32
Mida vähem liigendeid ja lelusid seda jäigem sõidurõõm.

Re: K:stabilisaator varraste erinevus

Postitatud: 28 Nov 2010 14:07
Postitas kait
aeg on hakata jäigemaid vedrusid ostma :lol: