K: Õhk vedrustuse tegemine
K: Õhk vedrustuse tegemine
Kas siin foorumis kellegil äkki on õhk vedrustusega auto? See siis peaks olema kompressoriga amortide kõrguse reguleerimine. On see mugavam ka või lihtsalt reguleerib kõrgust?
On keegi ehk ise aretanud endale õhkvedrustuse?
Mul tekkis selline mõte, et võiks proovida ise teha vähemalt tagumine osa õhkpatjadele , padjad saaks aretada amortide asemele(patjadel on endal amort sees). Alguses lihtsalt proovimise mõttel saab panna tavalise suitsusüütajast töötava kompressori neid täitma ja kui vastu isegi peavad sõitmisel, siis tuleb automaatne süsteem leiutada mis kõrguse ise paika reguleerib käivitamisel või kui kõrgus muutub.
Alguses oleks vaja ainult paar patja, paar voolikut ja kompressor(tavaline käsipump on vist natuke tüütu )
Padjad on mul olemas, voolikud vist ka olemas ja kompressori leiaks ka.
On keegi ehk ise aretanud endale õhkvedrustuse?
Mul tekkis selline mõte, et võiks proovida ise teha vähemalt tagumine osa õhkpatjadele , padjad saaks aretada amortide asemele(patjadel on endal amort sees). Alguses lihtsalt proovimise mõttel saab panna tavalise suitsusüütajast töötava kompressori neid täitma ja kui vastu isegi peavad sõitmisel, siis tuleb automaatne süsteem leiutada mis kõrguse ise paika reguleerib käivitamisel või kui kõrgus muutub.
Alguses oleks vaja ainult paar patja, paar voolikut ja kompressor(tavaline käsipump on vist natuke tüütu )
Padjad on mul olemas, voolikud vist ka olemas ja kompressori leiaks ka.
Re: K: Õhk vedrustuse tegemine
äkki oleks lihtsam vaadata, kuidas on need õhkamordid tehase poolt tehtud - seal ju kõik need lõpplülitid olemas ja automaatne kõrguse reguleerimine. teoorias öelduna oleks siis ju vaja ainult amordi asemel padjad aretada.
Rõhutan TEOORIAS
Mul on peal see tehasesüsteem, kui on huvi - võime kokku saada millalgi.
Rõhutan TEOORIAS
Mul on peal see tehasesüsteem, kui on huvi - võime kokku saada millalgi.
Re: K: Õhk vedrustuse tegemine
On sul võimalik kõrgust ka muuta ise ja kas on siis mugavam ka sõita ?arts kirjutas:äkki oleks lihtsam vaadata, kuidas on need õhkamordid tehase poolt tehtud - seal ju kõik need lõpplülitid olemas ja automaatne kõrguse reguleerimine. teoorias öelduna oleks siis ju vaja ainult amordi asemel padjad aretada.
Rõhutan TEOORIAS
Mul on peal see tehasesüsteem, kui on huvi - võime kokku saada millalgi.
Ette vist ei ole pandud nivooamorte tehasest.
Muidu originaal süsteemile patjade panemine eriti raske ei tohiks olla, aga ma arvan et selle osad maksavad eriti palju kui kuskilt romulast osta. Hetkel ei ole raha ka eriti sellise asja jaoks, peab enne mootori korralikult tööle saama.
Aga ma arvan et ma teen need padjad sobivaks ja otsin voolikud/torud ja proovin seda
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1976
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: K: Õhk vedrustuse tegemine
Võtta romuks vana sidrun see 3,0l mis laseb kõhu koralikult vasta maad, sealt saad kõik vajaliku aretamiseks
Re: K: Õhk vedrustuse tegemine
kõrgust ise muuta ei saa. automaatselt käivitub kompressor ise peale auto käivitamist mingite sekundite pärast.
Aga automaatika valdkonnas on kindlasti olemas vahendid, millega muuta reguleerimine manuaalseks, vastavalt soovile. nt. firma FESTO toodang.
PS. Mugavuse kohapealt ei saa midagi aru, kuna caravan üldiselt jäigem, kui nt. sedaan. Aga nende reguleeritavate amortidega autol säilib normaalne juhitavus, kui koorem peal.
Aga automaatika valdkonnas on kindlasti olemas vahendid, millega muuta reguleerimine manuaalseks, vastavalt soovile. nt. firma FESTO toodang.
PS. Mugavuse kohapealt ei saa midagi aru, kuna caravan üldiselt jäigem, kui nt. sedaan. Aga nende reguleeritavate amortidega autol säilib normaalne juhitavus, kui koorem peal.
Re: K: Õhk vedrustuse tegemine
Sellelt saaks küll suht kõik vajaliku, aga ega neidki pole kuskilt vist eriti saada.megahabe kirjutas:Võtta romuks vana sidrun see 3,0l mis laseb kõhu koralikult vasta maad, sealt saad kõik vajaliku aretamiseks
Festost saaks küll kõik vajaliku jah. Ma proovin enne oma süsteemi ära ja kui hea jääb, siis ehk leiutan selle vähe paremaksarts kirjutas:kõrgust ise muuta ei saa. automaatselt käivitub kompressor ise peale auto käivitamist mingite sekundite pärast.
Aga automaatika valdkonnas on kindlasti olemas vahendid, millega muuta reguleerimine manuaalseks, vastavalt soovile. nt. firma FESTO toodang.
Re: K: Õhk vedrustuse tegemine
Usun et ma neid veel ostma ei hakka, aga mis sinna vajalike asjade hulka kuulub?ketas007 kirjutas:mul kõik see vajalik olemas välja arvatud amordid
Re: K: Õhk vedrustuse tegemine
Uurisin täna neid patju mis mul on ja kahjuks on nende käik liiga lühike, umbes 7cm ainult
Kui nendest kannatab originaal amort seest ära võtta nii, et lekkima ei hakka, siis saaks nad ehk omega amordi ümber panna.
Või leian kuskilt mingid sobivad padjad vedrude asemele, see oleks kõige lihtsam.
Kui nendest kannatab originaal amort seest ära võtta nii, et lekkima ei hakka, siis saaks nad ehk omega amordi ümber panna.
Või leian kuskilt mingid sobivad padjad vedrude asemele, see oleks kõige lihtsam.