K: Esimesed absandurid

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Rixy
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed absandurid

Postitus Postitas Rixy »

tervitus.
Küsiks ise nende ABS andurite kontrollimise kohta, et kas saab ja kuidas?
Mul tuli armatuuris juba pikemat aega põleb. Kui andurite pistikud lahti võtta üks haaval ja kui viga on mingis anduris, siis kas kustub tuli armatuuris ära või on asi just vastupidi, et kui on katkestus, siis tuli armatuuris põleb?!?
Samas, sellel ABS süsteemil on ka mingid kaitsmed - kus asuvad ja kui palju neid on? Vaataks need ka üle, kuigi ei usu, et nüüd kaitse mingitmoodi läbi minna saab, aga samas on ikkagi need ahelas kõige nõrgemad lülid...
Kui ikka viga ei leia, siis mida soovitate? Tean, diagnostika oleks vist ka abiks, aga esialgu prooviks ise, äkki leian vea.
Meil siin oli vist ka mingi asjapulk, kes suudaks mu masinale diagnostikat selles asjus teha?!?
Autoks siis ikka 98a. 2,0TDi omega B universaal, manuaal.
Ette tänades, R.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed absandurid

Postitus Postitas Tim »

Kui kuskil ABS süsteemis pisemgi viga,siis kohe tuli põleb ja süsteem ei toimi enam.Kõik andurid peavad töökorras olema muidu ju aju ei saa aru milline ratas plokeerub jne.
Kas muidu spidomeeter toimib?Üks tagumine andur pidi ka spidoka kiirust arvestama,tõenäoliselt siis üks tagumistest anduritest töötab :lol:
Muidu kaitsmeid peaks üks olema,kindlasti on kaitsmekarbi kaanel ka vastav sümboolika olemas,seega tohiks raskusi olla ABS-i kaitsme asukoha leidmisega.Kas andureid ka eraldi kontrollida saad(takistust mõõta)pead nt.autodatast uurima.Viga võib ka olla pistikute kehvas ühenduses või on mõni andur oma pesas kehvasti ja ei saa hammasvöölt pöörlemise signaali.
Autodatas kirjas,et anduri takistus 800-1700 oomi,anduri ja hammasvöö vahe suurus kuni 1,5mm.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed absandurid

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Andur ise nõuab kerega ühendust.Ei oskagi kommenteerida kuidas andurit kontrollida saad.Ilmselt takistuse mõõtmise teel.
Q-tok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed absandurid

Postitus Postitas Q-tok »

Tim kirjutas:Kui kuskil ABS süsteemis pisemgi viga,siis kohe tuli põleb ja süsteem ei toimi enam.Kõik andurid peavad töökorras olema muidu ju aju ei saa aru milline ratas plokeerub jne.
Kas muidu spidomeeter toimib?Üks tagumine andur pidi ka spidoka kiirust arvestama,tõenäoliselt siis üks tagumistest anduritest töötab :lol:
Muidu kaitsmeid peaks üks olema,kindlasti on kaitsmekarbi kaanel ka vastav sümboolika olemas,seega tohiks raskusi olla ABS-i kaitsme asukoha leidmisega.Kas andureid ka eraldi kontrollida saad(takistust mõõta)pead nt.autodatast uurima.Viga võib ka olla pistikute kehvas ühenduses või on mõni andur oma pesas kehvasti ja ei saa hammasvöölt pöörlemise signaali.
Autodatas kirjas,et anduri takistus 800-1700 oomi,anduri ja hammasvöö vahe suurus kuni 1,5mm.
Kas esimeste takistus peab sama olema?
Ning kuidas seda takistust on mõeldud mõõta,kas siis kui anduri võtan pistikust lahti ja mõõdan anduri poolsest pistikust või jätan anduri sinna oma kohale aga ajan hammasvöö ringi käima ja mõõdan siis pistikust?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed absandurid

Postitus Postitas Tim »

Autodata andmetel esimestel ja tagumistel ABS anduritel takistuste väärtused samad-800-1700Ω.Autodatas päris põhjalik info andurite ja muude el.asjade kontrollimiseks/mõõtmiseks.
Sul ju peaks see programm olemas olema,või oled juba asja uurinud ja katsetanud igasugu asju aga kasu ei midagi.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta