K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Vasta
duuki
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas duuki »

on kellelgi kogemusi selle masina roolikarbi vahetamisega? kas piisab pükste lahtilaskmisest või peab ka kollektori ära võtma?
ChrisDian
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas ChrisDian »

Endal seisab ka see töö ees. Lugesin kas siit või Omegaownersist, et ei pea midagi ära võtma, pidi teatud asendis vahelt läbi mahtuma.
paikas
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas paikas »

kas seda karpi regulleerida annab kuidagi? mul 2mm lõtk sees ja tahaks sellest lahti saada, et kas annab kuskilt peale käänata nagu enamus lattidel saab või on ainus varjant uus karp sebida?
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas reims86 »

Üleval roolikarbi peal on regullimis kruvi olemas.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
duuki
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas duuki »

sain mõnda aega tagasi roolikarbi vahetatud ja ytlen ausalt,et loodan,et enam ma seda tegema ei pea. selleks et roolikarp kätte saada peab mootori padja lahti laskma et saaks pisut mootorit tõsta ja siis mõned voolikud eest ära ja alles siis saab kätte karbi.ja seda ka tuugalt. igatahes sain vahetatud. kui küsimusi v6 roolikarbi vahetuse kohta on siis võib küsida-kui suudan siis aitan meeleldi.
ChrisDian
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas ChrisDian »

Mina lammutasin sinnamaani kus karp oli juba lahti aga kuskilt poolt maha ei tulnud. Ise arutasin endamisi et ilma kollektorit maha kruttimata see vist ei õnnestu. või saab nii et ainult püksid ära ja siis tõstes..? Sellisel juhul nagu teeb muret see konditsioneeri süsteem see ei lase vist eriti mootorit liigutada. Veidi täpsem töö kirjeldus oleks väga teretulnud. Ise sain pidama siingi reklaamitud Hi-Gear tootega. imerohi, aga ei tea kaua see toimib.
duuki
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas duuki »

1.krudisin lahti kõik mis karbi küljes(poldid voolikud pistik jne)2.krudisin ära ühe võimu vooliku mis minu omal jäi ka ette.siis keerasin lahti mootori padja(vasakult)tagant vaates.3.sätisin tungi mootori alla ja tõstsin seda nii palju,kui andis(lõpuks hakkas kogu keret tõstma).4.siis oli ka paras peavalu.roolikarpi tuli keerata ja mudida seal tükk aega ja tuli üsna napilt ära. esimese hooga sain ta sealt oma kohapealt ära peaaegu alla välja ja siis aitasin natuke(parim tööriist)sõrgkangiga ja kätte ma ta sain. eks muidugi alguses hüpasin ka innukalt kohe pükste kallale,kuni poldi pooleks keerasin siis jätsin ta rahule ja mõtlesin et peab olema muu võimalus.lõpuks jäi kollektor paika ja pükse ka lahti ei lasknud. uue karbi tagasi saamine oli suts lihtsam juba.alguses alt ülesse minnes veidike sõrgkangiga aitamist ja siis läks libedamalt.üsna napilt napilt ikka sain kätte,et ega ta suurt midagi ladna töö ei olnud.
ChrisDian
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas ChrisDian »

kas auto hakkas tõusma sellepärast, et käigukast läks vastu tunnelit?
duuki
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Roolikarbi vahetus 2.5 v6

Postitus Postitas duuki »

just sellesama asja pärast. mootorit üksi ei olnud enam võimalik tõsta.aga niimodi roolikarbi ma kätte sain
Vasta