K: Omega B esiamortidest

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Vasta
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Rumsa »

Kuna ma endiselt pole rahul oma omega juhitavuse ja esisillaga siis plaan on vahetada esiamordid. Amordid küll töötavad, õli ei leki kuid siiski tundub nina kuidagi sült. Siit ka küsimus nendele kes on oma omegal vahetanud esiamorte, et kuidas on muutused peale amordivahetust auto käitumises ja millise firma amorte olete paigaldanud? Minu auto ls on 280000 km
Priidik
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Priidik »

Rumsa kirjutas:Kuna ma endiselt pole rahul oma omega juhitavuse ja esisillaga siis plaan on vahetada esiamordid. Amordid küll töötavad, õli ei leki kuid siiski tundub nina kuidagi sült. Siit ka küsimus nendele kes on oma omegal vahetanud esiamorte, et kuidas on muutused peale amordivahetust auto käitumises ja millise firma amorte olete paigaldanud? Minu auto ls on 280000 km
Kui august läbi sõidad ka teevad häält ka?
Üldiselt pealt vajutades esi turgale ei tohi üle 2 xorra õõtsuda üles -alla.
Kilometraaz eiütle mitte midagi siin kohal.
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Rumsa »

Lamavatest politseinikest üle sõites tuleb mingi imelik hääl, paremalt poolt, selline õrn kroop nagu, õõtsapuksid on uued, katusereelingutest autot kõigutades kõigub ka just parem pool nagu kergemini. Üle kahe korra kindlasti ei õõtsu. Muidu sild on täitsa väikne. Teiseks autoks on mul audi a6 C5 ja selle juhitavust omegaga võrrelda ei anna, audiga on tohutult parem sõita. Ja ma ei suuda sellega kuidagi leppida, mulle meeldib mu omega :)
Siiski, mulle meenub ebamäärane tudin auto keres mis tuleb veermikust ning mis natuke suurenes kui sai vahetatud rehvid 195/65 - 205/65 vastu. Rehvid on uued ning kindlasti tasakaalus. Tundub nagu amort ei saaks ratta stabiliseerimisega hakkama.
Viimati muutis Rumsa, 09 Mär 2012 19:22, muudetud 1 kord kokku.
Priidik
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Priidik »

Rumsa kirjutas:Lamavatest politseinikest üle sõites tuleb mingi imelik hääl, paremalt poolt, selline õrn kroop nagu, õõtsapuksid on uued, katusereelingutest autot kõigutades kõigub ka just parem pool nagu kergemini. Üle kahe korra kindlasti ei õõtsu. Muidu sild on täitsa väikne. Teiseks autoks on mul audi a6 C5 ja selle juhitavust omegaga võrrelda ei anna, audiga on tohutult parem sõita. Ja ma ei suuda sellega kuidagi leppida, mulle meeldib mu omega :)
No kui ise täpset ei tea lase mõnel mehaanikul üle vaatata,näiteks ülevaatus punktis teostatakse autode tehnilist kontrolli,seal loksutatakse sul auto läbi ja öeldakse koha mis viga või mida vaja vahetada.:)
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Rumsa »

Peale õõtshoova pukside vahetust on sild sõidukõlblikuks tunnistatud. Lõtkud puuduvad ning veermikureguleerimine tehtud. Amorditesti pole teinud, Eestis vist on ülevaatuspunktis amorditest kuid Rootsis kus ma elan seda testi ülevaatuspunktis ei tehta. Kunagi Eestis elades lasin kampaania korras ühel oma autol amorte testida ja selle tulemus küll väga adekvaatsena ei tundunud. Need protsendid ja värgid. Heh, uus auto oli aga testi tulemus sellele vastav küll polnud.

Aga küsimus ikkagi neile kes on vahetanud esiamordid oma omegal ja milline erinevus saavutati juhitavuses?
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas viljar »

Pane jäigemad vedrud ja amordid.
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Rumsa »

viljar kirjutas:Pane jäigemad vedrud ja amordid.
Kas oskaksid mingit konkreetset tootjat soovitada?
Siis peaks ilmselt ka tagumised ära vahetama?
Ei tahaks eriti loobuda originaalvedrustusest ja ei usu ka, et ta tehasest väljatulnuna nii lötakas on. Või on? Kahjuks pole ühegi teise omegaga võrrelda ka, siin on neid väga harva liikumas.
Kasutaja avatar
NoKia
Klubiliige
Postitusi: 166
Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas NoKia »

Enda oma oli kah suht vedel. Nüüd said alla Koni reguleeritavad amordid ja irmscher madaldusvedrud. Se kompott on igaljuhul liiga jäik nüüd :mrgreen:
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Rumsa »

Ei ma naudiks ikka pereauto pehmemat vedrustust siiski. Omega pole eriline ralliauto ka millega sõites võiks adrenaliinist rääkida.
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas viljar »

Rumsa kirjutas:Ei ma naudiks ikka pereauto pehmemat vedrustust siiski. Omega pole eriline ralliauto ka millega sõites võiks adrenaliinist rääkida.
Mul on 150 kw -ne B Senator mis on sillaosalt peaaegu 100% sama. Sellel on tehasepoolt juba jäigemad vedrud ja amordid. Ja ei ole sellega üldse kehva sõitta. Aegajalt sõidan ka FL B Omegaga millel on vedrud amordid paremas olukorras aga pehmeke on ikka.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Tim »

Mina vahetasin kõigepealt tagumised amordid ära,asi paranes märgatavalt.Üks tagumine amort ajas juba õli kah välja ja seega oli kiirelt vaja tegutseda.
Paar nädalat hiljem vahetasin ka esmamordid välja,kuna tagumiste amortide vahetusega kaasnes tuntavalt parem juhitavus(auklikud kruusateed) ja igasugused risti üle tee jooksvad teetruupide äravajunud"kraavid" tundusid kahh madalamad.

Kui kõik 4amorti vahetatud(ees ka amordi tugilaagrid ja kummi padjad) siis peale seda võis juhitavust suisa sportlikuks pidada,nt.järsema pidurduse peale ei vajunud auto nina nii maha jne.

Amordid ei ole küll teab mis kallid firmakad aga aastake on esialgu rahu majas.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas Rumsa »

Ise olen plaaninud sachsi amordid panna, vaatsin ladu24 lehelt ja tekkis küsimus miks monroe amort sachsist kallim on? Ja seal pakutakse kahte sorti sachsi, mis vahe neil on?
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: K: Omega B esiamortidest

Postitus Postitas mardus72 »

omegale on hea Sachs ning Bilstein,see tiba odavam sachsist,aga sama hea.Ise kasutasin koguaeg bilsteine ja olen väga rahul olnud,mingit muud odavat brändi pole mõistlik toppida alla ja kallimate järgi pole otsest vajadust.
Vedelus juhitavuses võib tulla tõenäoliselt ka vedelatest kiigepuksidest,omegal B puksid suht vedelad,ka orig.on vedel,need pane bemm E34 omad ja saad tunduvalt mõnusama juhitavuse.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Vasta