1. leht 1-st

Rattalaagrid, sobivus, hinnad, tootjad

Postitatud: 05 Veebr 2013 21:49
Postitas Martin
Mul siis päevakorras esimeste ja tagumiste rattalaagrite vahetus. Esialgu tean, et ees on laagrid koos rummudega ja taga on lihtsalt laagrid. Rummu hind mul kohalikus(Keilas) poes 35€ ja laagritele 20€ tk. Muidugi need olid ka kiirelt öeldud, kuna tegin lihtsalt hinnapäringu. Nüüd internetist olen vähe uurinud ja muudes kohtades on laagrid kusagil veidi rohkem(18-23€) ja rummudel kusagil 50€ hind. Autoks mul universaal kerega 2.0 DTI.

http://alvadi.ee/varuosad/opel/omega-b- ... fs_447%3D0*" onclick="window.open(this.href);return false;
Sellel lingil on pakkuda kahed taga ratta laagrid, hinna erinevus ja kallimatel on kirjas et universaalkerega masinale. Kas tõesti sedaanil ja universaalil on erinevad tagasillad?

http://www.autoladu.ee/auto/4424/5" onclick="window.open(this.href);return false;
Siit aga leidsin veel huvitavama pakkumise, nimelt (minu arusaama mööda) pakutakse esiratastele rummudeta laagreid (kuna tagumise puhul on see eradli välja toodud).

Millisedi tootjaid usaldada? CX , FAG, või tundmatu?

Re: Rattalaagrid, sobivus, hinnad, tootjad

Postitatud: 06 Veebr 2013 19:05
Postitas Omega Sport Packet
Taga on erinevad laagrid jah ja on ka erinevusi olnud sedaanide juures , laagri sisemõõt st veovõlli läbimõõt on erinev.

Taha soovitaks kvaliteetset laagrit skf näiteks, vahetuseks varu aega ja närvi ja tööriistu ja kui lahti võtad tee juba pidurid ka korda sh käsipidur tolmuplekk taga, veovõli katted ja määret ja sillapukside kontroll vahetus

Taha vaata laager vana laagri mõõtude järgi .Pressid laagri sisse ja oi üllatus flantsid ja võllid ei lähegi sisse.

Nn rummuga laagrit esimest on lihtne vahetada 20 min töö ja saab laagrit ennast ka vahetada.

Uusi laagreid ära haamriga löö.