Veermiku osade kvaliteet.

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Vasta
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1218
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Veermiku osade kvaliteet.

Postitus Postitas Faric » 25 Veebr 2014 12:18

Küsimus siis kvaliteetite kohta, mida kasutada mida mitte. Tean et lemförderi kaup korralik kuid ka kallis ja optimali võidki vahetama jäädagi, kuid on ka muid tootjaid.
Oskab keegi soovitada miskit, hea hinna ja kvaliteediga. Ei viitsi nagu ülepäeviti remonti kh teha, kuna masinapark suur igaüks võtab oma aja.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad

inca
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veermiku osade kvaliteet.

Postitus Postitas inca » 26 Veebr 2014 09:10

Mina hakkasin mingi hetk originaaljuppe kasutama.
Vahe on tuntav. Hinnavahe mitte nii väga, arvestades kestvuse vahet.
Kaks aastat nii raske ja vana auto puhul Tallinna tänavatel ilma silla remondita on suht hea saavutus.
Lasin isegi kontrollida, kas ikka on kõik hea. Oli.

Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veermiku osade kvaliteet.

Postitus Postitas Ruc » 26 Veebr 2014 11:30

mul suht samaseis, kauavõib ringi koliseda... kehvade juppidega ei jõua ringi pealegi teha kui mõni uus jupp kusagilt jälle läheb ära.
aastane läbisõit mul ca 100-120k ehk ma sõidan ikka palju :D kuni 10korda üle keskmise
ca aastake tagasi hakkasin kasutama ainult TRW ja Bilstein juppe. poolaastat tagasi sai see ring vist täis lagunevate ja kehvade juppidega, sest hetkl poolaastat juba on vaikus majas :D
Lemförder ka vahest kui TRW pole saada, aga liiguvad legendid et lemf tuleb nüüd venemaalt ja pole enam kaugeltki see mis kunagi. Ning TRW kasutab vähemalt VAG grupi originaali koode, ehk on kvaliteetsed, saab lugeda minusilmis vähemalt A varuosaks, hinnavahe on tõesti olematu kui arvestada, et pole enam midagi remontida pikkka aega peale korda tegemist.
delfram veermiku jupid kestsid ca kuni 10k max, aga pirduri klotsidena jne kõlbavad küll.
optimal ja delfram on suht ühte auku, siukesed müügiauto ajutised lahendused ja hädapärast, et teeäärest ära saada lahendus.
rohkem puusalt lastes meelde ei tule. Minu soovitus on, et otsi tuttav kes autopoes tegutseks, saad natuke seda meeletut juurdehindlust maha ja pole lemf niikallis enam midagi.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1218
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Veermiku osade kvaliteet.

Postitus Postitas Faric » 26 Veebr 2014 12:19

Tutvused olemas, probleem ongi just munaliigendeid omavate juppide seas (sarniirid, kondid, rooliotsad) sai ostetud sügisel mingi kahtlase firma sisemine rooliots, lõtku pole veel kuid kaitsekumm juba puru, sõidetud vast 3-4tuhat. Läbisõit suht väike, hetkel tahangi rooliotsad korda saada, kerged lõtkud sees kohati ülejäänu veel ok. Imestan, et isegi suht hästi vastu pidanud. Mõni masin oleks ammu juba game over kompule kuvanud.
Kokkujooksu panen tavaliselt ise õigeks spets omavalmistatud jubina abil ja siiani on kõik ok olnud.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad

Tim
Huviline
Postitusi: 2598
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veermiku osade kvaliteet.

Postitus Postitas Tim » 27 Veebr 2014 23:53

TRW stabika kontidele tuleb määret oma äranägemise järgi juurde lisada,muidu jupid on kestnud küll.

Hetkel all sidemi rooliotsad,uus asi minujaoks aga müüa sõnu uskudes tasub proovimist.
Pendelhoob koos puksiga febi ja ka väikesed õõtsapuksid febid(febi-bilstein siis)
Sellised jupid siis minu masina veermikus.

Optimali kirjadega asjadest tasub eemale hoida küll.
Minul kestsid optimali jupid umb.aasta, pm. enne ülevaatust tuli juppe hakata vahetama rsk.
Kahjuks sattus ootamatuste tõttu ikkagi optimali paraleelvarras autole alla,elame-näeme,poole aasta pärast (sel sügisel siis) hakkab ilmselt midagi põhja all kolisema.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD

Kasutaja avatar
Irms7
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 17 Sept 2010 13:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veermiku osade kvaliteet.

Postitus Postitas Irms7 » 04 Mär 2014 18:04

originaal on originaal, oma raha eest kestab topelt teiste B kategooria vastu.

Kolme omegaga, mis omandasin proovisin teised firmad nägu febi bilstein, SRL, teknorot, lemfjoder, irmscher ja delphi.

Hinnad 1 kuni 5

Febi - tugev 4. Oma hinna eest paremat omegale leida raske, puksid ja rooliotsad parem, kui lemfi omad.
SRL - hea 3. Kõige odavmad, 15-20k km Tallinna sõites kestvad stabiilselt. Hinna vaadates saab iga aasta vahetada kõik sillad uuema vastu enne üv.
Teknorot - tugev 3. Samas hinnaklassis, kus Febi, aga kehvem metall roolivardade, rooliotsade ja müügis ainult eeltellimisel.
Lemfjoder - tavaline 5. B-kategooriast kõige kallimad, mõned sillajupid parem, kui originaal.
Delpfi - 4-. Kuidas vedab, mõlemad sõidavad nendega samapalju kui lemfoderiga, teised vähem, kui SRL.
Irmscher - ainult vedrude ja amortide kohta sain õelda (150k km ilma vahetust) Amortide ring oli 360eur ring, vedrud -30mm 420eur komplekt.
Opel Omega Irmscher 1997a 2.5 V6 Atm MÜÜDUD
Opel Omega BFL 2001a 2.2 16v Manual MÜÜDUD
Opel Vectra GTS 2004a 2.2 Manual MÜÜDUD

Vasta