veermiku ja pidurite remont (omega)

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Vasta
rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitus Postitas rocker » 04 Mär 2014 11:16

Probleem järgmine: Läbi on sarniir (needitud) ja õõtsapusid. Endal kohta vahetamiseks pole.
Kas lasta need asjad eraldi ära vahetada või odavam osta uus õõts kus sarniir ja puksid juba küljes?

Kui keegi viitsib need jubinad ära vahetada (Tallinn, Harjumaa) võib hinnapakkumise erasõnumiga teele panna.

Parimat,

R.
Viimati muutis rocker, 07 Mär 2014 15:22, muudetud 1 kord kokku.
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Kasutaja avatar
Irms7
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 17 Sept 2010 13:50
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esisilla remont (omega)

Postitus Postitas Irms7 » 04 Mär 2014 17:44

Omega õõtshoova puksid pressida mõttetu.

Hinnad täpsemalt ei mäleta, panen keskmised peast.

Tagumised puksid 12-17eur.tk
Vertikaalsed kuskil 5-10eur.tk
Sarniirid keskmiselt 10eur.tk

kokku tuleb 60-74eur + töö + närvid + õlu + aeg (terveks õthuks ülesanne vähemalt pressi olemasoluga).

http://alvadi.ee/varuosad/opel/omega-b-1999/kang/" onclick="window.open(this.href);return false;

86eur paari eest.

Ostsin eelmisel suvel SRL omad (ausalt sain neid kätte 60euri paari eest, sõber seal töötab), kui juba 15k km peale vahetust olin nendega sõitnud enne auto müüki ja kõik korras.

Ära muretse pukside vahetusega, osta uued õõtshoobad ja kõik.
Opel Omega Irmscher 1997a 2.5 V6 Atm MÜÜDUD
Opel Omega BFL 2001a 2.2 16v Manual MÜÜDUD
Opel Vectra GTS 2004a 2.2 Manual MÜÜDUD

rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esisilla remont (omega)

Postitus Postitas rocker » 05 Mär 2014 17:38

Autospetsialistist saadud varuosapäring:

komplektne õõtshoob 25 euri :D

Ei tea kas julgeb sellist osta??
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Tim
Huviline
Postitusi: 2598
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esisilla remont (omega)

Postitus Postitas Tim » 05 Mär 2014 20:49

Kui sarniir juba läbi siis pigem uus õõtshoob,ainult puksid läbi siis jah eraldi pukse vahetada...
Vaata siit midagi: https://www.eparts.ee/catalog/#brand:84 ... 0571/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false;
Irms7 kirjutas:Ostsin eelmisel suvel SRL omad (ausalt sain neid kätte 60euri paari eest, sõber seal töötab), kui juba 15k km peale vahetust olin nendega sõitnud enne auto müüki ja kõik korras.
15 tuh. km ei ole suurem asi näitaja.Suurema aastase läbisõiduga masinatel,20-30 tuh.km aastas ja siis kindalsti odav lahendus kaua ei toimi...
Oleneb muidugi ka millistel teedel sõita,kruusal ja auklikel linnatänavatel ei pea ka kvaliteetsed jupid üle paari aasta vastu.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD

rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esisilla remont (omega)

Postitus Postitas rocker » 05 Mär 2014 21:47

Kuidas neid muidu kodustes tingimustes vahetada on (võtmed käes seisavad, golfil kunagi vahetanud)??
Mingeid spets tööriistu?

Pärast kindlasti stendi??
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Tim
Huviline
Postitusi: 2598
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esisilla remont (omega)

Postitus Postitas Tim » 05 Mär 2014 22:35

Õõtsa alt äravõtmine suht lihtne-2polti hoiavad õõtsa füüsiliselt raami küljes.Käändmiku küljest sarniir lahti ja peaks kõik olema...ksenooni süsteemi puhul see kaldenurga andur kah.
Kodus tungraua ja puupaku peal tehtav töö tegelikult...
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD

rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esisilla remont (omega)

Postitus Postitas rocker » 06 Mär 2014 20:47

Tim kirjutas:Õõtsa alt äravõtmine suht lihtne-2polti hoiavad õõtsa füüsiliselt raami küljes.Käändmiku küljest sarniir lahti ja peaks kõik olema...ksenooni süsteemi puhul see kaldenurga andur kah.
Kodus tungraua ja puupaku peal tehtav töö tegelikult...
Need 2 polti ilmselt mingid torxid originaalis?
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Tim
Huviline
Postitusi: 2598
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esisilla remont (omega)

Postitus Postitas Tim » 06 Mär 2014 20:58

Ei ole torx poldid/mutrid,mingi 17/19 padrun peaks asja ära ajama.
Vt. e-partsi lehel on osadel õõtsadel poldid kah kaasas...
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD

Lemps
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Esisilla remont (omega)

Postitus Postitas Lemps » 06 Mär 2014 21:03

Vertikaal poldiga natuke tegemist, pead ülevalt pika varrega ligi saama kui kapoti all ruumi
või siis põhja kaitse alt ära.

rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitus Postitas rocker » 07 Mär 2014 15:25

Täna piduriklotse vahetama hakates avastasin, et tagumistes sadulates kolvid (või mis nende õige nimi on?) kinni roostetanud ja pidurid ei töötagi.
Kas neid annab vahetada ka ja neid üldse müüakse eraldi?

Mingit remondikomplekti äkki?
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

arxsss
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 25 Veebr 2008 19:56
Asukoht: Harjumaa raasiku vald
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitus Postitas arxsss » 07 Mär 2014 16:21

http://www.ladu24.ee/et/ladu2/13647/100 ... D4858C,351" onclick="window.open(this.href);return false; proovi õhutusniplit keerata,kas saad lahti,kui ei siis odavam teine suport vaatada.

Omega
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 22 Mai 2013 22:19
Asukoht: Võru maakond
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitus Postitas Omega » 07 Mär 2014 16:50

No,kui puksid on head siis ei tasu vast kohe uut õõtsa ostma hakkata,mul endal joppas sarniirid olid poltidega,aga siiski kulus rohkelt aega, eriti juhipoolega kus oli no nii kinni kui kinni need poldid..aga kuskil 3 h läks kahega aega,aga kui puksid ka õhtal suht siis pane juba uus õõts vähem vaeva ja saab kiiremini tehtud kah!
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.

rocker
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 29 Mär 2013 14:43
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitus Postitas rocker » 07 Mär 2014 18:29

Pärast õõtsa vahetust sillastendi ka vaja minna?
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2066
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitus Postitas raudpats0 » 07 Mär 2014 19:32

rocker kirjutas:Pärast õõtsa vahetust sillastendi ka vaja minna?
põhimõtteliselt jah.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
96kw manuaal 5 ust luukpära 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

Tim
Huviline
Postitusi: 2598
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitus Postitas Tim » 08 Mär 2014 00:14

raudpats0 kirjutas:
rocker kirjutas:Pärast õõtsa vahetust sillastendi ka vaja minna?
põhimõtteliselt jah.
Ikka,kui rehvid piisavalt kallid all on... :wink:

Mõni on kirjutanud siin,et "silma järgi" jooks paika seatud...tagasilla jooks paika/korda ja siis selle järgi reg.ka esisilla jooks.
ST. et enne kui sillastendiks aeg kinni panna,kindlasti veenduda et tagasillas külgkalde reg.vardad on lõtku vabad(ja loomulikult ka taga õõtsade puksid/abisilla puksid korras!) ja et nendel mutrid/värgid on keeratavad!
Omegal juba on neid jubinaid,mida korras hoida,et sildade jooksud korralikud saaksid!
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD

Vasta