1. leht 1-st

veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitatud: 04 Mär 2014 11:16
Postitas rocker
Probleem järgmine: Läbi on sarniir (needitud) ja õõtsapusid. Endal kohta vahetamiseks pole.
Kas lasta need asjad eraldi ära vahetada või odavam osta uus õõts kus sarniir ja puksid juba küljes?

Kui keegi viitsib need jubinad ära vahetada (Tallinn, Harjumaa) võib hinnapakkumise erasõnumiga teele panna.

Parimat,

R.

Re: Esisilla remont (omega)

Postitatud: 04 Mär 2014 17:44
Postitas Irms7
Omega õõtshoova puksid pressida mõttetu.

Hinnad täpsemalt ei mäleta, panen keskmised peast.

Tagumised puksid 12-17eur.tk
Vertikaalsed kuskil 5-10eur.tk
Sarniirid keskmiselt 10eur.tk

kokku tuleb 60-74eur + töö + närvid + õlu + aeg (terveks õthuks ülesanne vähemalt pressi olemasoluga).

http://alvadi.ee/varuosad/opel/omega-b-1999/kang/" onclick="window.open(this.href);return false;

86eur paari eest.

Ostsin eelmisel suvel SRL omad (ausalt sain neid kätte 60euri paari eest, sõber seal töötab), kui juba 15k km peale vahetust olin nendega sõitnud enne auto müüki ja kõik korras.

Ära muretse pukside vahetusega, osta uued õõtshoobad ja kõik.

Re: Esisilla remont (omega)

Postitatud: 05 Mär 2014 17:38
Postitas rocker
Autospetsialistist saadud varuosapäring:

komplektne õõtshoob 25 euri :D

Ei tea kas julgeb sellist osta??

Re: Esisilla remont (omega)

Postitatud: 05 Mär 2014 20:49
Postitas Tim
Kui sarniir juba läbi siis pigem uus õõtshoob,ainult puksid läbi siis jah eraldi pukse vahetada...
Vaata siit midagi: https://www.eparts.ee/catalog/#brand:84 ... 0571/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false;
Irms7 kirjutas:Ostsin eelmisel suvel SRL omad (ausalt sain neid kätte 60euri paari eest, sõber seal töötab), kui juba 15k km peale vahetust olin nendega sõitnud enne auto müüki ja kõik korras.
15 tuh. km ei ole suurem asi näitaja.Suurema aastase läbisõiduga masinatel,20-30 tuh.km aastas ja siis kindalsti odav lahendus kaua ei toimi...
Oleneb muidugi ka millistel teedel sõita,kruusal ja auklikel linnatänavatel ei pea ka kvaliteetsed jupid üle paari aasta vastu.

Re: Esisilla remont (omega)

Postitatud: 05 Mär 2014 21:47
Postitas rocker
Kuidas neid muidu kodustes tingimustes vahetada on (võtmed käes seisavad, golfil kunagi vahetanud)??
Mingeid spets tööriistu?

Pärast kindlasti stendi??

Re: Esisilla remont (omega)

Postitatud: 05 Mär 2014 22:35
Postitas Tim
Õõtsa alt äravõtmine suht lihtne-2polti hoiavad õõtsa füüsiliselt raami küljes.Käändmiku küljest sarniir lahti ja peaks kõik olema...ksenooni süsteemi puhul see kaldenurga andur kah.
Kodus tungraua ja puupaku peal tehtav töö tegelikult...

Re: Esisilla remont (omega)

Postitatud: 06 Mär 2014 20:47
Postitas rocker
Tim kirjutas:Õõtsa alt äravõtmine suht lihtne-2polti hoiavad õõtsa füüsiliselt raami küljes.Käändmiku küljest sarniir lahti ja peaks kõik olema...ksenooni süsteemi puhul see kaldenurga andur kah.
Kodus tungraua ja puupaku peal tehtav töö tegelikult...
Need 2 polti ilmselt mingid torxid originaalis?

Re: Esisilla remont (omega)

Postitatud: 06 Mär 2014 20:58
Postitas Tim
Ei ole torx poldid/mutrid,mingi 17/19 padrun peaks asja ära ajama.
Vt. e-partsi lehel on osadel õõtsadel poldid kah kaasas...

Re: Esisilla remont (omega)

Postitatud: 06 Mär 2014 21:03
Postitas Lemps
Vertikaal poldiga natuke tegemist, pead ülevalt pika varrega ligi saama kui kapoti all ruumi
või siis põhja kaitse alt ära.

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitatud: 07 Mär 2014 15:25
Postitas rocker
Täna piduriklotse vahetama hakates avastasin, et tagumistes sadulates kolvid (või mis nende õige nimi on?) kinni roostetanud ja pidurid ei töötagi.
Kas neid annab vahetada ka ja neid üldse müüakse eraldi?

Mingit remondikomplekti äkki?

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitatud: 07 Mär 2014 16:21
Postitas arxsss
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/13647/100 ... D4858C,351" onclick="window.open(this.href);return false; proovi õhutusniplit keerata,kas saad lahti,kui ei siis odavam teine suport vaatada.

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitatud: 07 Mär 2014 16:50
Postitas Omega
No,kui puksid on head siis ei tasu vast kohe uut õõtsa ostma hakkata,mul endal joppas sarniirid olid poltidega,aga siiski kulus rohkelt aega, eriti juhipoolega kus oli no nii kinni kui kinni need poldid..aga kuskil 3 h läks kahega aega,aga kui puksid ka õhtal suht siis pane juba uus õõts vähem vaeva ja saab kiiremini tehtud kah!

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitatud: 07 Mär 2014 18:29
Postitas rocker
Pärast õõtsa vahetust sillastendi ka vaja minna?

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitatud: 07 Mär 2014 19:32
Postitas raudpats0
rocker kirjutas:Pärast õõtsa vahetust sillastendi ka vaja minna?
põhimõtteliselt jah.

Re: veermiku ja pidurite remont (omega)

Postitatud: 08 Mär 2014 00:14
Postitas Tim
raudpats0 kirjutas:
rocker kirjutas:Pärast õõtsa vahetust sillastendi ka vaja minna?
põhimõtteliselt jah.
Ikka,kui rehvid piisavalt kallid all on... :wink:

Mõni on kirjutanud siin,et "silma järgi" jooks paika seatud...tagasilla jooks paika/korda ja siis selle järgi reg.ka esisilla jooks.
ST. et enne kui sillastendiks aeg kinni panna,kindlasti veenduda et tagasillas külgkalde reg.vardad on lõtku vabad(ja loomulikult ka taga õõtsade puksid/abisilla puksid korras!) ja et nendel mutrid/värgid on keeratavad!
Omegal juba on neid jubinaid,mida korras hoida,et sildade jooksud korralikud saaksid!