Tuunitud Omegad

Ainult videod
Foorumi reeglid
Vasta
ahti22
Huviline
Postitusi: 909
Liitunud: 17 Okt 2010 13:34
Asukoht: Türi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas ahti22 »

Oleme ausad. Diisel ja bensiini mootor on ikka väga erinevad mootorid mida võrrelda. Mis siin ikka vaielda.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Jospa »

Ei vaidle vastu. Näide: mul on 3.0 grand Cherokee 160kw ja 504Nm ( kui ma ei eksi)..... Benaga nii naljalt selle vastu ei saa aga omega läheb alates 100km/ h kiiremini edasi...
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Faric »

510NM täpsemalt
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Martin »

maasturi vastu hakkab aerodünaamika juba töötama.
bemm tegi algselt ikka lennukitele mootoreid.
Ps lennuki kütus on pm. sama mis diisel, ainult vähe kuivem. Olen ise ka lennuki kütusega sõitnud mingi hetk.
Kui bensus peituks jõud, siis oleks rekkad ja laevad ka kõik bensu peal, miskipärast pole. Nali naljaks aga tegelikult diisli kütteväärtus, ehk siis eneria kogus mahu kohta on bensu omast suurem. Mida "raskem" kütus, seda suurem on enerija sisaldus. Mida rohkem energiat sisaldab kütus, seda rohkem on võimalik suunata seda mehhaaniliseks tööks.
Bensukas võib ju mingi hetk võimsam olla, kui sama kubatuuriga diisel, kuid kütust läheb ka selle võrra või isegi veidi rohkem. Lisaks bensuka üks puudujääk on õhuklapp(karpa puhul segusiiber), mis takistab silindrite täitumist õhuga, samas kui diislil selline takistus täitsa puudub.
Diiselkütte põhiline puudujääk on aeglane põlemine, milletõtt kannatavad mootori pöörete maksimum ja pöörete tõustes üle kindla piiri hakkab ka jõudlus kaduma, seda üritatakse küll kompenseerida turbolaadurite poolt peale uhatava lisa õhukogustega, kuid paratamatult kütuse enda põlemis kiirus sellest ei suurene.
Aga kui saagimiseks läks, siis ehk on kellegil miskit tesla model S elektrimootori kohta öelda?
Sellel ka nagu kW üsna vähe :D
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Anz69 »

tankimine võtab ainult teslal kaua :D muud midagi :D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Jospa »

Ok, minu vastus selline, miks ei kasuta M5 dislat, miks ei kasuta Lambo seeriad disla mootoreid, miks ei kasuta RS seeria Audid dislasid, miks ei kasuta Hennesy Venom disla lahendusel mootoreid? Võtame fööni vahel ära nüüd dislal ja progreme ta selliseks et sõidab ainult kuiva disla peal. Mis siis juhtub? Benal detonatsioon kõrgema oktaani arvuga, miks ei sõida lennukid, süstijud jne disla peal ometigi dislal on meeletukt pauku jne :lol:, fain, leidke adekvaatselt lahendused ja ma vabandad nende inimeste ees ning ütlen et bena ning kõrgema oktaanibarvuga masinad on pasad. Samas kui ma ei oleks mõlema auto pooldaja ja istuks ainult bena lemmikutes siis sõidaks ma SRTga mis liiguvad tavatänavatel kuni 1000hp dega. Lähim on meilST Peterburg. Ma ei ütle et disla pask vaid see on lihtsam viis saada tavakasutajal rohkem pauku autost, soodsamalt jne. Kumba hakka sina ennem tuunima odavamalt. Kas fööniga dislat või föönita benat. Ma ilmselt.võtaks esimese. Odavam on. Aga kui mul on turboga bena siis võtaks selle
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Jospa »

Üks asi veel, eelmise MV6 näol elasin üle ülelaadimise ehk kompressori peale paneku, ei teinud siia sellest teema kuna asi kukkus välja shitasti ning häbi oleks olnud. 15 min välk sõitu ja kõik, ütleme nii et snoobi värk. Kuid sain targemaks. Lihtsam mingist 2.5 110kw vägistada pur pur punast pauku välja kui MV6 ülelaadimisest ning ka odavam. Nagu ka ketas007 ütles talvekatel, dislast saab kergemalt vingema pilli välja väänata kui MV6 st. Aga siiski 525 105kw junn stockis ei ole õige pill :lol:
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Jospa »

...veel mainin ära et dislaga on ökom sõita. Tavakasutajale soovitan dislat. Eks see ole muidugi kasutaja enda otsustada kuid mina pooldan mõlemaid, sõltub milleks pill vajalik ok. Nt. Jeebiga millel om hemi bensukas siis ma tollega ei tooks puid metsast välja vaid valik oma disla. Odavamam on dislat kasutada mis teeb sama töö ära. Ausalt, raske on valida aga kuid tead konkreetselt milleks mootorit vaja on siis valid ikka õige. Mina kasutan dislat metsas, kui oleksin rekka mees siis sõidaksin ka dislaga, õkom oleks kui benag. Kuid kui vajadus on orbiidile saada siis bensukaga :lol:
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Poust »

Vana automaatkasti ja manuaal kasti erinevus on ka päris oluline, tulles tagasi selle Seati ja Audi võrdlusele :roll:
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Jospa »

Hei hooo...sattusin.ise ka hoogu nüüd aga avastasin et oleme oma jutuga vales kohas. Lähme kolime teise kohta ümber
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Jospa »

2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Tomzz »

Päris sõge ikka :twisted:
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
ahti22
Huviline
Postitusi: 909
Liitunud: 17 Okt 2010 13:34
Asukoht: Türi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas ahti22 »

Norrakate tuuning :D Sellel ka peal see nn ewry-mod lüliti, ning mingi chip :D
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas Tomzz »

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =topOfPage" onclick="window.open(this.href);return false;

No mehed tundub üsna hea paketiga :)
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tuunitud Omegad

Postitus Postitas risto002 »

Ma taaskord pole kindel ,et tuuningu alla läheb aga sellest üks väga sile pill
https://www.youtube.com/watch?v=8Hzb5OuLEbA" onclick="window.open(this.href);return false;

Aga see on nüüd küll tuuning
https://www.youtube.com/watch?v=cWkclUTgHNQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Vasta