6. leht 7-st

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 23 Veebr 2016 20:24
Postitas ahti22
Oleme ausad. Diisel ja bensiini mootor on ikka väga erinevad mootorid mida võrrelda. Mis siin ikka vaielda.

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 23 Veebr 2016 20:37
Postitas Jospa
Ei vaidle vastu. Näide: mul on 3.0 grand Cherokee 160kw ja 504Nm ( kui ma ei eksi)..... Benaga nii naljalt selle vastu ei saa aga omega läheb alates 100km/ h kiiremini edasi...

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 23 Veebr 2016 21:18
Postitas Faric
510NM täpsemalt

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 23 Veebr 2016 21:30
Postitas Martin
maasturi vastu hakkab aerodünaamika juba töötama.
bemm tegi algselt ikka lennukitele mootoreid.
Ps lennuki kütus on pm. sama mis diisel, ainult vähe kuivem. Olen ise ka lennuki kütusega sõitnud mingi hetk.
Kui bensus peituks jõud, siis oleks rekkad ja laevad ka kõik bensu peal, miskipärast pole. Nali naljaks aga tegelikult diisli kütteväärtus, ehk siis eneria kogus mahu kohta on bensu omast suurem. Mida "raskem" kütus, seda suurem on enerija sisaldus. Mida rohkem energiat sisaldab kütus, seda rohkem on võimalik suunata seda mehhaaniliseks tööks.
Bensukas võib ju mingi hetk võimsam olla, kui sama kubatuuriga diisel, kuid kütust läheb ka selle võrra või isegi veidi rohkem. Lisaks bensuka üks puudujääk on õhuklapp(karpa puhul segusiiber), mis takistab silindrite täitumist õhuga, samas kui diislil selline takistus täitsa puudub.
Diiselkütte põhiline puudujääk on aeglane põlemine, milletõtt kannatavad mootori pöörete maksimum ja pöörete tõustes üle kindla piiri hakkab ka jõudlus kaduma, seda üritatakse küll kompenseerida turbolaadurite poolt peale uhatava lisa õhukogustega, kuid paratamatult kütuse enda põlemis kiirus sellest ei suurene.
Aga kui saagimiseks läks, siis ehk on kellegil miskit tesla model S elektrimootori kohta öelda?
Sellel ka nagu kW üsna vähe :D

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 23 Veebr 2016 22:28
Postitas Anz69
tankimine võtab ainult teslal kaua :D muud midagi :D

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 23 Veebr 2016 23:05
Postitas Jospa
Ok, minu vastus selline, miks ei kasuta M5 dislat, miks ei kasuta Lambo seeriad disla mootoreid, miks ei kasuta RS seeria Audid dislasid, miks ei kasuta Hennesy Venom disla lahendusel mootoreid? Võtame fööni vahel ära nüüd dislal ja progreme ta selliseks et sõidab ainult kuiva disla peal. Mis siis juhtub? Benal detonatsioon kõrgema oktaani arvuga, miks ei sõida lennukid, süstijud jne disla peal ometigi dislal on meeletukt pauku jne :lol:, fain, leidke adekvaatselt lahendused ja ma vabandad nende inimeste ees ning ütlen et bena ning kõrgema oktaanibarvuga masinad on pasad. Samas kui ma ei oleks mõlema auto pooldaja ja istuks ainult bena lemmikutes siis sõidaks ma SRTga mis liiguvad tavatänavatel kuni 1000hp dega. Lähim on meilST Peterburg. Ma ei ütle et disla pask vaid see on lihtsam viis saada tavakasutajal rohkem pauku autost, soodsamalt jne. Kumba hakka sina ennem tuunima odavamalt. Kas fööniga dislat või föönita benat. Ma ilmselt.võtaks esimese. Odavam on. Aga kui mul on turboga bena siis võtaks selle

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 23 Veebr 2016 23:18
Postitas Jospa
Üks asi veel, eelmise MV6 näol elasin üle ülelaadimise ehk kompressori peale paneku, ei teinud siia sellest teema kuna asi kukkus välja shitasti ning häbi oleks olnud. 15 min välk sõitu ja kõik, ütleme nii et snoobi värk. Kuid sain targemaks. Lihtsam mingist 2.5 110kw vägistada pur pur punast pauku välja kui MV6 ülelaadimisest ning ka odavam. Nagu ka ketas007 ütles talvekatel, dislast saab kergemalt vingema pilli välja väänata kui MV6 st. Aga siiski 525 105kw junn stockis ei ole õige pill :lol:

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 23 Veebr 2016 23:50
Postitas Jospa
...veel mainin ära et dislaga on ökom sõita. Tavakasutajale soovitan dislat. Eks see ole muidugi kasutaja enda otsustada kuid mina pooldan mõlemaid, sõltub milleks pill vajalik ok. Nt. Jeebiga millel om hemi bensukas siis ma tollega ei tooks puid metsast välja vaid valik oma disla. Odavamam on dislat kasutada mis teeb sama töö ära. Ausalt, raske on valida aga kuid tead konkreetselt milleks mootorit vaja on siis valid ikka õige. Mina kasutan dislat metsas, kui oleksin rekka mees siis sõidaksin ka dislaga, õkom oleks kui benag. Kuid kui vajadus on orbiidile saada siis bensukaga :lol:

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 24 Veebr 2016 05:28
Postitas Poust
Vana automaatkasti ja manuaal kasti erinevus on ka päris oluline, tulles tagasi selle Seati ja Audi võrdlusele :roll:

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 24 Veebr 2016 09:49
Postitas Jospa
Hei hooo...sattusin.ise ka hoogu nüüd aga avastasin et oleme oma jutuga vales kohas. Lähme kolime teise kohta ümber

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 03 Apr 2016 18:03
Postitas Jospa

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 03 Apr 2016 18:10
Postitas Tomzz
Päris sõge ikka :twisted:

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 03 Apr 2016 18:48
Postitas ahti22
Norrakate tuuning :D Sellel ka peal see nn ewry-mod lüliti, ning mingi chip :D

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 03 Apr 2016 21:26
Postitas Tomzz
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =topOfPage" onclick="window.open(this.href);return false;

No mehed tundub üsna hea paketiga :)

Re: Tuunitud Omegad

Postitatud: 26 Dets 2016 23:17
Postitas risto002
Ma taaskord pole kindel ,et tuuningu alla läheb aga sellest üks väga sile pill
https://www.youtube.com/watch?v=8Hzb5OuLEbA" onclick="window.open(this.href);return false;

Aga see on nüüd küll tuuning
https://www.youtube.com/watch?v=cWkclUTgHNQ" onclick="window.open(this.href);return false;