Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 459
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: 024BAO
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 01 Aug 2019 22:07

Siin pole ühtegi low end asju, enamus high end, paar tk keskmised. Samas paar asju OEM ka.

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2867
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Rax » 02 Aug 2019 04:16

b00ster kirjutas:
01 Aug 2019 22:04
Jospa kirjutas:
01 Aug 2019 21:56
b00ster kirjutas:
01 Aug 2019 20:38
Kui ma räägin mis oli remonditud sellel autol viimasel 2a jooksul, näitan pildid, siis vb saan 2500. Differ, pihkarid, turbo, kast, summuti, terve veermik, termostaat, starter, tihendid, filtrid, vedelikud, kässar, klotsid, värvimistööd jne, jne
Mul kadus järg kuskil remont jne 2100euri pealt ära. Võibolla on ka 2pool tuhhi läinud koos värvimistega jne. Sügisel investeerin veermikusse lagi tonkari.
Kahjuks ei sina, ega mina ega ka keegi teine seda raha kuidagitpidi tagasi ei saa...
No mul savi, sõidan ise, nii kaua kui rehvidel muster olemas 😂
Ja kui siledad siis müüki :lol: :mrgreen:
56232754

Kasutaja avatar
Andrus
Klubiliige
Postitusi: 372
Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
Auto: Omega Fl 3.0dti
Asukoht: Rõngu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Andrus » 02 Aug 2019 08:58

See 4500-5000€ on koos töörahaga või tuleb see summa ainult juppide pealt kokku?
Omega Fl 2002 a. 3.0dti manuaal+lsd
Omega Caravan Fl 2002 a. 3.0dti automaat+lsd
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak

Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 459
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: 024BAO
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 02 Aug 2019 10:34

Rax kirjutas:
02 Aug 2019 04:16
b00ster kirjutas:
01 Aug 2019 22:04
Jospa kirjutas:
01 Aug 2019 21:56

Mul kadus järg kuskil remont jne 2100euri pealt ära. Võibolla on ka 2pool tuhhi läinud koos värvimistega jne. Sügisel investeerin veermikusse lagi tonkari.
Kahjuks ei sina, ega mina ega ka keegi teine seda raha kuidagitpidi tagasi ei saa...
No mul savi, sõidan ise, nii kaua kui rehvidel muster olemas 😂
Ja kui siledad siis müüki :lol: :mrgreen:
Siis hüppab passati peale ja sõidab sellega 😂😂
185-70-14 veljed, sitaks pehme sõita ja midagi seal ei söö 😂😂

Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 459
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: 024BAO
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 02 Aug 2019 10:36

Andrus kirjutas:
02 Aug 2019 08:58
See 4500-5000€ on koos töörahaga või tuleb see summa ainult juppide pealt kokku?
Kõik kokku, koos töörahaga.
Õlivahetused, kindlustused, üvd, kojamehed ei loe.

Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 459
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: 024BAO
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 17 Aug 2019 23:57

Enam tosool ei leki. Nüüd 200% kindlus.
Sõitsin täpselt 4000 pärast õlivahetust, kontrollisin oil level - max tsoonas, nagu oligi peale vahetust. Mega rahul sellega. Õli ei söö, kuid auto veits tahmab sinisega, siis kui mootor täiesti külm. Mu meelest see täitsa normaalne selle läbisõidu jaoks.

Täna olin liikvel ja ükshetk tunnen et mootoril on natuke teine hääl (aknad oli avatud), vajutan gaasi ja masin ei liigu, kohe sain aru et turbo "offline" :D
Lasin peeneks ja hakkas uuesti tööle, siiamani töötab kõik korrektselt. Huvitav värk, ei tea mis oli, mingi lambine lag vms. Tol ajal mõtlesin turbo solenoid proovida ära vahetada, mul 1tk kaasas pagasnikus, aga nüüd ei pea seda tegema. Muidu masin jookseb igapäev, probleeme ei tee. Juba mingi 60l normaalset kütust tangisin ja paagis siiamani mäda munade hais, peale maardu tankimist. Arvan et paagis nüüd mingid mikroobid vms, peab vaatama mingi spets vedelik fuxisil või forssis selle jaoks.

Ostsin venna jaoks 3.0d 160kw turbo (2260), talle läheb vahetamiseks. Tra kui korralik see turbo on, täitsa lõtkuvaba, käed nii sügelevad et seda oma autole paigaldada :D , aga no ikka ei, oli ostetud vennale ja läheb talle.

Muidu mul pakkuda 3.0d 135-142kw turbo ja pihustid, kel huvi ja tahab oma 2.5dti veits tuunida - kirjutage psse. Kahjuks pihustid ainult 5tk olemas, turbo ise korras, pikilõtk puudub, väike ristilõtk olemas (täitsa normaalne asi)

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2867
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Rax » 18 Aug 2019 02:23

Kas 3.0d pihustid muidu korras?
Mul võib äkki paari tükki vaja minna.
56232754

Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 459
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: 024BAO
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 18 Aug 2019 08:12

Rax kirjutas:
18 Aug 2019 02:23
Kas 3.0d pihustid muidu korras?
Mul võib äkki paari tükki vaja minna.
Töökorras auto pealt on tulnud. Stendimata.

Kasutaja avatar
b00ster
Klubiliige
Postitusi: 459
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: 024BAO
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 12 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster » 08 Sept 2019 20:32

Soovitan kõikidele seda protseduur ära teha.

Siin mul seisis mingi 3l vett.
Pilt

See koht oli mul puulehte täis, ja äravoolu kaanel oli täiesti kinni. Kuigi olin aasta tagasi puhastanud seal kõike ja ainult ühe aastaga jälle kõik seal sitta täis. Ei saa aru kust nii palju lehte ja kaski asju seal tulnud on. Suvel olin vahetanud salongi filter ja seal oli kõik puhas. Õnneks õigel ajal vaatasin seda kohta. Samuti kompressoriga puhastasin terve mootoriruum ära. Nii palju lehte, kaskiseemned jne et ebareaalne.

"Televiisor" oli suht roostes, ostsin liivapaber ja kivikaitse sprey, tulemusega olen rahul :D
Pilt

Miks ma üldse võtsin stange ära? Sest mul oli kopp eest sellest aquapargist, mis oli mul uduka sees. Vett oli juba roostes, kole.
Pilt

Mõlemmad udukad puhastasin seest ära, niipalju kui võimalik oli ja eemaldasin toonirovkat ära :lol: Liiga tumedad oli, 2 kihti = too much
Puurisin auk ka, et nüüd vett ei seisaks seal. Muidugi reflektorid damaget saanud aga mis teha, aftermarket udukad on sellised.

Lõpptulemus (konksu värvisin ka kivikaitsega)
Pilt

Kasutaja avatar
Tomzz
Klubiliige
Postitusi: 1843
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Tomzz » 08 Sept 2019 21:04

Aquapark..... :mrgreen: :mrgreen:
Kes tänasid kasutajat Tomzz selle postituse eest:
Martink91b00ster
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD

Vasta