Kas vända andur ei või jebida?
Mul kunagi 2.5 ei näitand viga ka aga uus külge ja korras.
Talilööja 3.0 Martin
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Proovi brakecleanerit piserdada kergelt näed kohe kas midagi muutub.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Jospa mv6-el kui lõpuks tööle hakkas(suht ajutine oli see). Oli probleem tühiläigumootori tihendis, 2 uut tihendit sain panna, teine jäi pidama, võimendi tagant ära tõmmates siis suri ka välja,muidu kui tihe sisselase siis sealt tõmmates peaks pöörded 1500 peale tõusma. Pronksikarva mv6 hoidis lekkega pöördeid ca 1250 juures.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Väike update jälle.
Pöördeid sain grammi alla, kui pleeniumi küljes olevat segukruvi vähemaks keerasin, aga nulli sealt ikkagi ei saanud.
Kuna auto on siiski kasutatav, siis teekond ülevaatusele.
Odavam on sõita korduvaga rajale, kui et mingi 100€ trahvi saada ülevaatuseta eest.
Et võimalikult vähe probleeme oleks, sai veel udukad korda tehtud. Seal olid lihtsalt pirnid läbi.
Minule teadaolevateks mitte läbimise probleemideks olid tuledepesurid ja pasun ja noh, varurratta juures oli ka kõva auk.
Ülevaatuse tulemus oli aga muljet avaldavalt halb.
Piduristendis hakkas piduritoru.. noh ütleme, et pihkuma
.
Tagurudustuli ei põlenud, CO ei olnud paigas ja näidu järgi kat on suht surnud. Midagi nagu tuli allapoole, aga mitte väga.
Käispidur liialt ebaühtlane.
Selleks et COd üldse mõõta saaks võtsin tühikäigumootoril juhtme tagant ära.
Piduriga "korras", rändasin rajale.
Alustasin paar ringi tänava lamelliga. Siis viskasin ette piigid. Juhitavus väga hea ja funn oli ka.
Ca 10 ringi nõnda ja siis viskasin 4x piigid alla.
Nii enam väga funn ei olnud. Pidamine liiga hea ja sõitsin sinna, kuhu keerasid, kiirus kasvas ka oluliselt suuremaks. Vb siledamal ja kiiremal rajal tuleks vahe sisse ja oleks vähe ägedam.
Nii et läks tagasi 2x piikide peale kuni rada lihtsalt täiesti tümaks sõideti. Käisin siis Nurme rabas.
Üheks päevaks funni ikka veidi vähe
Aga koju ja asju klaarima.
Kuna salongiradikas oli silmnähtavalt kunagi vahetatud, siis tagurpidi läbi pesu asemel see välja vahetatud küsimusega, et kas äkki mingi odav radikas sisse pandud kunagi.
Noup, täitsa tore asi oli, ainus põhjus, miks juhi poolt eriti midagi ei puhunud oli see radika otsa kummilutt, mis oli selle ahju kanalisse kukkunud ja õhuvoolu kinni pannud.
Radikat hakaksin ka tagur pidi läbi pesema, aga sealt tuli ikka metsikus koguses roostet välja. Ilmselt siis uue mootori rooste jõudis kõik sinna.
Igastahes riiulist järgmine kasutatud radikas(mille igaks jhuks enne läbi pesin) ja nüüd puhub normaalselt sooja.
Mõneks ajaks sain ka pöörded täiesti normaalseks.
Nimelt vahetasin õhulugeja ja etskae 600-700 rpm vahel on. Kauaks aga seda nalja ei jätkunud. Jöärgmine õhulugeja suri sama kiiresti ära.
Mul on kahtlus, et midagi on juhtmestikus kuskil lühises.
kellegil manuaali 2,5/3.0 juhtmestiku pole pakkuda?
Pöördeid sain grammi alla, kui pleeniumi küljes olevat segukruvi vähemaks keerasin, aga nulli sealt ikkagi ei saanud.
Kuna auto on siiski kasutatav, siis teekond ülevaatusele.
Odavam on sõita korduvaga rajale, kui et mingi 100€ trahvi saada ülevaatuseta eest.
Et võimalikult vähe probleeme oleks, sai veel udukad korda tehtud. Seal olid lihtsalt pirnid läbi.
Minule teadaolevateks mitte läbimise probleemideks olid tuledepesurid ja pasun ja noh, varurratta juures oli ka kõva auk.
Ülevaatuse tulemus oli aga muljet avaldavalt halb.
Piduristendis hakkas piduritoru.. noh ütleme, et pihkuma

Tagurudustuli ei põlenud, CO ei olnud paigas ja näidu järgi kat on suht surnud. Midagi nagu tuli allapoole, aga mitte väga.
Käispidur liialt ebaühtlane.
Selleks et COd üldse mõõta saaks võtsin tühikäigumootoril juhtme tagant ära.
Piduriga "korras", rändasin rajale.
Alustasin paar ringi tänava lamelliga. Siis viskasin ette piigid. Juhitavus väga hea ja funn oli ka.
Ca 10 ringi nõnda ja siis viskasin 4x piigid alla.
Nii enam väga funn ei olnud. Pidamine liiga hea ja sõitsin sinna, kuhu keerasid, kiirus kasvas ka oluliselt suuremaks. Vb siledamal ja kiiremal rajal tuleks vahe sisse ja oleks vähe ägedam.
Nii et läks tagasi 2x piikide peale kuni rada lihtsalt täiesti tümaks sõideti. Käisin siis Nurme rabas.
Üheks päevaks funni ikka veidi vähe

Aga koju ja asju klaarima.
Kuna salongiradikas oli silmnähtavalt kunagi vahetatud, siis tagurpidi läbi pesu asemel see välja vahetatud küsimusega, et kas äkki mingi odav radikas sisse pandud kunagi.
Noup, täitsa tore asi oli, ainus põhjus, miks juhi poolt eriti midagi ei puhunud oli see radika otsa kummilutt, mis oli selle ahju kanalisse kukkunud ja õhuvoolu kinni pannud.
Radikat hakaksin ka tagur pidi läbi pesema, aga sealt tuli ikka metsikus koguses roostet välja. Ilmselt siis uue mootori rooste jõudis kõik sinna.
Igastahes riiulist järgmine kasutatud radikas(mille igaks jhuks enne läbi pesin) ja nüüd puhub normaalselt sooja.
Mõneks ajaks sain ka pöörded täiesti normaalseks.
Nimelt vahetasin õhulugeja ja etskae 600-700 rpm vahel on. Kauaks aga seda nalja ei jätkunud. Jöärgmine õhulugeja suri sama kiiresti ära.
Mul on kahtlus, et midagi on juhtmestikus kuskil lühises.
kellegil manuaali 2,5/3.0 juhtmestiku pole pakkuda?
- Manused
-
- 480179834_1662376891072358_7281150668816056783_n.jpg (105.6 KiB) Vaadatud 164 korda
-
- 20250222_142117.jpg (267.79 KiB) Vaadatud 164 korda
-
- 20250222_205348.jpg (273.87 KiB) Vaadatud 164 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Kuna rada oli väike, siis reaalkiirust üle soti vist ei saanudki.
Tundus, et sellel kiirusel veel käis ratas ringi küll. Arvestada veel, et lsd ka taga. Ehk siis mõlemaid tagumisi jõudis kaapida. Aga selle kw jaoks suht piir peal kindlasti.
Neljandaga ilmselt enam üle kerida poleks jõudnud.
Tundus, et sellel kiirusel veel käis ratas ringi küll. Arvestada veel, et lsd ka taga. Ehk siis mõlemaid tagumisi jõudis kaapida. Aga selle kw jaoks suht piir peal kindlasti.
Neljandaga ilmselt enam üle kerida poleks jõudnud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534