Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Jospa »

Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist. Olen tähelepannud kuidas need pekki lähevad. Nimelt Tagurdades laiatatakse D peale sekund enne kui auto on tagurdamise lõpetanud. Käitutakse nagu manuaaliga, seda teevad paljud. ATM ei kannata sellist asja, sõbrapoisil on 2013 aasta Insignia - sama häda ja lõhkus selle asja just nii ära. See et atm on kaasaegne või on tegemist DSGe kastiga ei tähenda et temaga nii peaks käituma. Auto peab olema seisma jäänud et vahetada käik D pealt R peale või vastupidi, usun et manualis on ka nii kirjas.
Auto on küll seff, suht tipp varustusega FL . Muretuid kilomeetreid.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Poust »

tänud heade sõnade eest. ja nüüd kaks päeva kast toiminud ilusti :roll: aga viga hakkan kindlasti ikkagi jälitama :wink:
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3456
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Rax »

Jospa kirjutas:Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist.
Päris nii see pole. Ma pole mingi ATM spets, aga kui õieti olen aru saanud siis turbiin on selleks et alustada auto liikumist pärast piduripedaali vabastamist ja vb midsgi veel, pole kindel. Sellel pole käiguvahetamisega absoluutselt mingit seost. Käiguvahetust toimetab siiski hüdraulika. Ehks võõrkeeles siis transmission valve body.
Mul ju käis kast remondis. Sisu 100 % vahetusse + taastatud turbiin, aga valve body pandi vana tagasi ja häirivad käiguvahetused on alles. Hõbenool diagnoosis kasti ja vastuseks oligi just see sama hüdraulika blokk. Kast ise täitsa terve.
Parandage mind, saan ka äkki targemaks :D
56232754
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Anz69 »

valve body- nu saab mitmeti võtta :)
hüdraulikaplokk peaks suurem kablakas olema :D
valve body on otsetõlkes solenoidiplokk:)
niiet jh, selline problem on.
ning muhviga oleks vb jõnksutamine, aga siis mitte ainult koguaeg ühe ja sama käiguga :D ta teeks seda kõigi käikudega :)
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Faric »

Ise absoluutselt kõikidel masinatel tagurpidi veeredes, edepidi käiku tõmband siiani pole ükski laiali läind, omega manuaalkastiga kannatab isegi mingi kiiruse pealt, tagurpidi käiku panna. Atm iga sai ka nii tehtud aga kiirus oli väga olematu. Kaldun arvama mõne tänapäevasema auto kkasti suudan kindlasti üsna kiirelt juppeks sõita.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3456
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Rax »

Jah faric. Võta audi, vw tiptronic. Sellest saaks küll jagu :D
56232754
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Poust »

hoiame selle teema nüüd nii nagu peab, muidu varsti peab keegi selle ,,ülekande,, teemasse tõstma :D
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Jospa »

ragenor kirjutas:
Jospa kirjutas:Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist.
Päris nii see pole. Ma pole mingi ATM spets, aga kui õieti olen aru saanud siis turbiin on selleks et alustada auto liikumist pärast piduripedaali vabastamist ja vb midsgi veel, pole kindel. Sellel pole käiguvahetamisega absoluutselt mingit seost. Käiguvahetust toimetab siiski hüdraulika. Ehks võõrkeeles siis transmission valve body.
Mul ju käis kast remondis. Sisu 100 % vahetusse + taastatud turbiin, aga valve body pandi vana tagasi ja häirivad käiguvahetused on alles. Hõbenool diagnoosis kasti ja vastuseks oligi just see sama hüdraulika blokk. Kast ise täitsa terve.
Parandage mind, saan ka äkki targemaks :D
Jep panin nata mööda siiski kui turbiin ära mis on atmi protsessi algus põhjustab ta vigu hüdroplokis. Kusjuures annab mõnikord tunda ka atmi õli vahetus sest sisemised filtrid ja igasugused magnetid mis püüavad metallipuru on omadega full. Rääkides autost nüüd siis minu arust on see kõige ilusam beez sisu mis omegatel tehtud on. Päris sile pill ja muidugi joogitopsi hoidja on asi mida ma näen esimest korda omegal....taga! Tundub et auto esimene omanik on hinnanud auto juures lisasid. Mulle meeldib.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Poust »

täna veel kinnituseks lugesin üle ja oli 5 käiku. aga kangi juures 123 nr-id :roll:
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Jürts »

Poust kirjutas:täna veel kinnituseks lugesin üle ja oli 5 käiku. aga kangi juures 123 nr-id :roll:
Paljud lähevad selle õnge.Tegelikult on see,mida sina pead viiendaks käiguks see,kui neljanda käiguga läheb turbiin lukku,et kast ei venitaks suurel kiirusel. ;)
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas raudpats0 »

kui kast pole enam esimeses nooruses siis see viies-nn turbiini lukk on päris tugeva jõnksuga.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Poust »

Süvenesin natuke arvetesse mis eelmine omanik kaasa andis ja avastasin et käigukasti õli vahetusel oli märgitud 5 L ainult aga tegelt korraliku vahetuse puhul koos läbi laskmisega peaks vähemalt olema 10 l. See natuke õli välja ja sama kogus sisse ei ole ju 5+ töö ja võib ka ju anomaaliaid tekitada :roll: Aga palju üldse läheb mingi 8 l w?
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
GertK
Huviline
Postitusi: 763
Liitunud: 16 Nov 2011 16:52
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas GertK »

Poust kirjutas:Süvenesin natuke arvetesse mis eelmine omanik kaasa andis ja avastasin et käigukasti õli vahetusel oli märgitud 5 L ainult aga tegelt korraliku vahetuse puhul koos läbi laskmisega peaks vähemalt olema 10 l. See natuke õli välja ja sama kogus sisse ei ole ju 5+ töö ja võib ka ju anomaaliaid tekitada :roll: Aga palju üldse läheb mingi 8 l w?
9l läheb 4 käigulistesse kastidesse. Samas, kui õli ostma lähed saad ka küsida ja ütlevad palju läheb täisvahetuseks.
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]

Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief :twisted:
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Anz69 »

nõks alla 9L on muidu jh, mingi 8.9 vms :D
aga mul läks 10L ära eelminekord, kui mõlemad pòhjad alt võtsin ja radika ka läbi pesin :D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
Poust
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitus Postitas Poust »

Kuna Bmwl on huvilisi tekkinud ja ehk viiakse minema siis tahaks käigukastile õlivahetuse teha koos pesuga, aga kas keegi oskab soovitada mõnda kohta kus seda teha, võiks jääda haapsalust 100 km raadiusesse. Muidugi pole veel väga uurinud kas äkki haapsalus kuskil tehakse asi nii nagu peab :roll:
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Vasta