2. leht 10-st

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 23 Dets 2015 21:05
Postitas Jospa
Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist. Olen tähelepannud kuidas need pekki lähevad. Nimelt Tagurdades laiatatakse D peale sekund enne kui auto on tagurdamise lõpetanud. Käitutakse nagu manuaaliga, seda teevad paljud. ATM ei kannata sellist asja, sõbrapoisil on 2013 aasta Insignia - sama häda ja lõhkus selle asja just nii ära. See et atm on kaasaegne või on tegemist DSGe kastiga ei tähenda et temaga nii peaks käituma. Auto peab olema seisma jäänud et vahetada käik D pealt R peale või vastupidi, usun et manualis on ka nii kirjas.
Auto on küll seff, suht tipp varustusega FL . Muretuid kilomeetreid.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 23 Dets 2015 22:00
Postitas Poust
tänud heade sõnade eest. ja nüüd kaks päeva kast toiminud ilusti :roll: aga viga hakkan kindlasti ikkagi jälitama :wink:

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 23 Dets 2015 22:02
Postitas Rax
Jospa kirjutas:Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist.
Päris nii see pole. Ma pole mingi ATM spets, aga kui õieti olen aru saanud siis turbiin on selleks et alustada auto liikumist pärast piduripedaali vabastamist ja vb midsgi veel, pole kindel. Sellel pole käiguvahetamisega absoluutselt mingit seost. Käiguvahetust toimetab siiski hüdraulika. Ehks võõrkeeles siis transmission valve body.
Mul ju käis kast remondis. Sisu 100 % vahetusse + taastatud turbiin, aga valve body pandi vana tagasi ja häirivad käiguvahetused on alles. Hõbenool diagnoosis kasti ja vastuseks oligi just see sama hüdraulika blokk. Kast ise täitsa terve.
Parandage mind, saan ka äkki targemaks :D

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 23 Dets 2015 22:34
Postitas Anz69
valve body- nu saab mitmeti võtta :)
hüdraulikaplokk peaks suurem kablakas olema :D
valve body on otsetõlkes solenoidiplokk:)
niiet jh, selline problem on.
ning muhviga oleks vb jõnksutamine, aga siis mitte ainult koguaeg ühe ja sama käiguga :D ta teeks seda kõigi käikudega :)

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 23 Dets 2015 23:14
Postitas Faric
Ise absoluutselt kõikidel masinatel tagurpidi veeredes, edepidi käiku tõmband siiani pole ükski laiali läind, omega manuaalkastiga kannatab isegi mingi kiiruse pealt, tagurpidi käiku panna. Atm iga sai ka nii tehtud aga kiirus oli väga olematu. Kaldun arvama mõne tänapäevasema auto kkasti suudan kindlasti üsna kiirelt juppeks sõita.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 23 Dets 2015 23:17
Postitas Rax
Jah faric. Võta audi, vw tiptronic. Sellest saaks küll jagu :D

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 23 Dets 2015 23:45
Postitas Poust
hoiame selle teema nüüd nii nagu peab, muidu varsti peab keegi selle ,,ülekande,, teemasse tõstma :D

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 24 Dets 2015 04:27
Postitas Jospa
ragenor kirjutas:
Jospa kirjutas:Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist.
Päris nii see pole. Ma pole mingi ATM spets, aga kui õieti olen aru saanud siis turbiin on selleks et alustada auto liikumist pärast piduripedaali vabastamist ja vb midsgi veel, pole kindel. Sellel pole käiguvahetamisega absoluutselt mingit seost. Käiguvahetust toimetab siiski hüdraulika. Ehks võõrkeeles siis transmission valve body.
Mul ju käis kast remondis. Sisu 100 % vahetusse + taastatud turbiin, aga valve body pandi vana tagasi ja häirivad käiguvahetused on alles. Hõbenool diagnoosis kasti ja vastuseks oligi just see sama hüdraulika blokk. Kast ise täitsa terve.
Parandage mind, saan ka äkki targemaks :D
Jep panin nata mööda siiski kui turbiin ära mis on atmi protsessi algus põhjustab ta vigu hüdroplokis. Kusjuures annab mõnikord tunda ka atmi õli vahetus sest sisemised filtrid ja igasugused magnetid mis püüavad metallipuru on omadega full. Rääkides autost nüüd siis minu arust on see kõige ilusam beez sisu mis omegatel tehtud on. Päris sile pill ja muidugi joogitopsi hoidja on asi mida ma näen esimest korda omegal....taga! Tundub et auto esimene omanik on hinnanud auto juures lisasid. Mulle meeldib.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 24 Dets 2015 21:04
Postitas Poust
täna veel kinnituseks lugesin üle ja oli 5 käiku. aga kangi juures 123 nr-id :roll:

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 24 Dets 2015 21:08
Postitas Jürts
Poust kirjutas:täna veel kinnituseks lugesin üle ja oli 5 käiku. aga kangi juures 123 nr-id :roll:
Paljud lähevad selle õnge.Tegelikult on see,mida sina pead viiendaks käiguks see,kui neljanda käiguga läheb turbiin lukku,et kast ei venitaks suurel kiirusel. ;)

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 25 Dets 2015 01:27
Postitas raudpats0
kui kast pole enam esimeses nooruses siis see viies-nn turbiini lukk on päris tugeva jõnksuga.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Dets 2015 18:20
Postitas Poust
Süvenesin natuke arvetesse mis eelmine omanik kaasa andis ja avastasin et käigukasti õli vahetusel oli märgitud 5 L ainult aga tegelt korraliku vahetuse puhul koos läbi laskmisega peaks vähemalt olema 10 l. See natuke õli välja ja sama kogus sisse ei ole ju 5+ töö ja võib ka ju anomaaliaid tekitada :roll: Aga palju üldse läheb mingi 8 l w?

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Dets 2015 18:27
Postitas GertK
Poust kirjutas:Süvenesin natuke arvetesse mis eelmine omanik kaasa andis ja avastasin et käigukasti õli vahetusel oli märgitud 5 L ainult aga tegelt korraliku vahetuse puhul koos läbi laskmisega peaks vähemalt olema 10 l. See natuke õli välja ja sama kogus sisse ei ole ju 5+ töö ja võib ka ju anomaaliaid tekitada :roll: Aga palju üldse läheb mingi 8 l w?
9l läheb 4 käigulistesse kastidesse. Samas, kui õli ostma lähed saad ka küsida ja ütlevad palju läheb täisvahetuseks.

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 26 Dets 2015 18:39
Postitas Anz69
nõks alla 9L on muidu jh, mingi 8.9 vms :D
aga mul läks 10L ära eelminekord, kui mõlemad pòhjad alt võtsin ja radika ka läbi pesin :D

Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre

Postitatud: 11 Jaan 2016 11:42
Postitas Poust
Kuna Bmwl on huvilisi tekkinud ja ehk viiakse minema siis tahaks käigukastile õlivahetuse teha koos pesuga, aga kas keegi oskab soovitada mõnda kohta kus seda teha, võiks jääda haapsalust 100 km raadiusesse. Muidugi pole veel väga uurinud kas äkki haapsalus kuskil tehakse asi nii nagu peab :roll: