1. leht 6-st

Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 05 Jaan 2016 17:22
Postitas AnvarV
Kuna mitmed ikka küsisid miks mul omega teemasid enam ei ole siis mõtlesin, et igapäeva liikurist võiks remondipäevikut pidada küll.

Tegemist on Omega A-ga mida edasi viib 2.0 85kw mootor. Aasta arvuks on antud 1992.
Käigukastiks ikka manuaal. Lisadeks enamvähem kõik mis vanal omegal olla saab. El aknad, kompuuter, tahhomeeter, el. katuseluuk, püsikiiruse hoidja, udutuled.

Mootor - Uued tihendid, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, rootor. Pihustid vahetatud Passati 2.8 VR6 omade vastu. Reguleeritav kütuserõhu regulaator.

Sisu - Recaro mustad poolkorvid. Tagumine iste veel sisse installimata. Ülejäänud sisu samuti must.

Välimus - Esistange lip, Omega 3000 esituled, Clear suunatuled. Udutuled smoke. Tagatuled lakitud üleni punaseks.

Veermik - Vahetatud kõik puksid (v.a taga õõtsapuksid) + uued esimesed õõtsad. Tagumistele ratastele lisatud +35mm topeltpolditavate poltidega flantsid.

All 2.5" simonsi otseläbi summuti. Katalüsaator eemaldatud. Resonaator - 1x simonsi super ja 1x simonsi split 64.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 05 Jaan 2016 22:11
Postitas vivaldi
Tagumine koobas ära tuunitud. Päris kabe sedasi.

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 05 Jaan 2016 22:27
Postitas Rax
vivaldi kirjutas:Tagumine koobas ära tuunitud. Päris kabe sedasi.
Mõistlik ju. Nii saab vähemalt igat velge alla toppida ja ei pea kartma et tiib ette jääb. :D

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 05 Jaan 2016 23:53
Postitas Jospa
Noo siis peaks kibedamalt edasi käimakui tavaline 85kw

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 06 Jaan 2016 17:47
Postitas AnvarV
Koopad ümaraks veljepärast läksidki. Saab auto "istuma" vähe paremini.

Tagumikudüno ütleb, et erksamalt läheb pöördesse küll, kuid kw vahet ma ei usu, et vägapalju on. Pigem on nüüd taas 85kw olemas. Ajapikku nagunii mõni kw lahkunud. :D

Täna võtsin Clear suunad ära ja kiletasin helemusta kilega originaal suunad üle. Eemaldades läbipaistvat kaitsekilet jäid mingid liimijäljed peale. Poleerisin välja ja tulemus sai hea.

Pilt

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 06 Jaan 2016 22:44
Postitas Tomzz
5+ masin!

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 08 Jaan 2016 15:20
Postitas AnvarV
Eile tellisin Bilsteinid, termostaadi, mootori temp. anduri ja jahutusvedeliku temp anduri ära.
Täna kohal kuid selgus, et bilsud on vale mõõduga. Esmaspäeval vahetan ringi ja panen alla.

Teine üllatus oli natuke radikaalsem, esimene ventikas on olemas, kuid labad kõik ära murdunud. Müstiliseks küsimuseks jääb vaid see kuidas see küll juhtuda sai.
Tänan ilma, et praegu külm on.


Pilt

Pilt

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 08 Jaan 2016 20:29
Postitas MegaHabe
hea on, muidu ajaks küllma õhku kulmale mootorile veel pääle :D
Mis termostaat maksis.

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 08 Jaan 2016 22:11
Postitas oskaja
Topran-i termostaat ei tohiks midagi maksta.
Aga labadega on asi lihtne. Vanusega tõmbab plastik hapraks ja kuna praegused ilmad on üsna jahedad siis on see plastik veel hapram. Pildi järgi pakuks, et lõi vastu tuulekoda need labad maha. Alt servast on ju tükk läinud ja pikk pragu sees.

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 09 Jaan 2016 00:25
Postitas AnvarV
Termostaat oli mingi kümnekas vist.
Oskajal on ilmselt õigus. See hetk kui koda liigutasin kukkusid nad täitsa küljest ära. 2 laba oligi ainult järgi.

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 09 Jaan 2016 09:55
Postitas Jospa
Mis amortide hind oli? Endal pean ka ära vahetama tagumised. Ja kuna sa oled lowstance mees siis kohe küsin. Kas 40mm madaldusele võib panna ka tava amordi? Muidu neid omega A-sid sul vahtides tekib tunne et peab ka endale A osta.

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 11 Jaan 2016 10:56
Postitas AnvarV
Amortide hind oli 27.- tk HL autoosades. -40mm kannatab originaal amordiga vabalt ära. -60mm-ga võiks juba 4x uued amordid panna ja kui veel madalamaks minna, siis juba coilover.

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 11 Jaan 2016 11:34
Postitas bbdx
Auto on ilus, paistab tõesti kõigi Eesti A-de seas silma. Hoian teemal kindlasti silma peal. Kas madalduse oma teistele omegatele oled lihtsalt lõiganud või kuskilt korraliku madaldusvedru hankinud?

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 11 Jaan 2016 12:39
Postitas AnvarV
Olemas on üks jooks -60mm madaldusvedrusid ja põhikomplekt on siiski coiloverid.
Lõigatuna retsib amordid täitsa ära ja kui natuke lõigata, siis ei ole effekti.
Praegu on all -25mm Omega 3000 vedrustus.

Pilt

Re: Opel Omega A - Anvar

Postitatud: 11 Jaan 2016 16:51
Postitas bbdx
Selged pildid. Mis firma coilid ja madaldusvedrud on? Tahaks enda oma ka madalamaks kevadel, siis juba tuhnin maad, et kus-kuidas-mida keegi kasutab :D