1. leht 3-st

84.a. Senator

Postitatud: 19 Okt 2016 10:02
Postitas omegaruulib
Nonii, täitus minu paarikuune otsingutulemus. Soetasin oma Omega 2000.a. 3.0 caravani kõrvale veel ühe isendi. Tegemist seekord Opel Senatoriga. 84.a. 2,5 kepikastiga. Eks tegemist nüüd ole sellega, keretöid jne. Lihtsalt küsimus suurele ringile, kas on keegi paigaldanud sellisele laevale ka mingit muud mootorit peale, pean silmas v8- t. Opelite reas 6- seid juba naljalt ei leia. Samas ka mingi tänapäva v6 oleks ok.

Ni vähe lähebki mehele õnneks vaja :P

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 14:40
Postitas Jürts
Tee 1 corvette'i V8 valmis ja saad tasuta 5 aastat klubilise staatust :mrgreen:

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 15:02
Postitas Jospa
mingi 4liitrine v8 bmw oma. isegi 5liitrineon poolakate poolt peal pandud preFL.ile

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 15:13
Postitas risto002
Chevy LM7 (chevrolet tahoe 5,3 )peaks kõige odavam lahendus olema
Käigukast ainuke probleem ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/LS_based_ ... ock_engine" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 17:31
Postitas omegaruulib
Jospa kirjutas:mingi 4liitrine v8 bmw oma. isegi 5liitrineon poolakate poolt peal pandud preFL.ile

Krt, vanale opel senatorile bmw v12 5 litine palju vist :o , see v8 210 kw oleks juba paras sellisele elukale.

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 17:37
Postitas omegaruulib
Jürts kirjutas:Tee 1 corvette'i V8 valmis ja saad tasuta 5 aastat klubilise staatust :mrgreen:

Corvette- i v8 oleks omegale paras, seda on paigaldatud omega prototüübile, aga kuna kardeti linnaliikluses ülekuumenemist, siis masstootmisse ei lastud. Vanale Opel Senatorile ei julge seda peale aretada, pudeneb koost äkki :lol: Eks keretöid pean alguses tegema, siis vaatab, kust midagi soetada õnnestub. Bemmi 210 kw v8 oleks soliidne, pole liiga võimas ja pole ka liiga suur. Corvette mootori paigaldusega Senatori aiste vahelele tekitab vist probleeme. Elame näeme :P

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 17:48
Postitas oskaja
Hetkel käib ju jutt vanast kandilisest senast. 5.0 v12 pandi Omega A-le peale (või mõtleb Jospa midagi muud?) ja läks üsna tihedalt. Vanale senale ei saa omega R6 24v mootoritki normaalselt 1:1 peale panna, sest lisaseadmed ei taha hästi ära mahtuda poolraamide vahele, seega pemmi v12 (ja igasugused muud V-d ) nõuavad ilmselt suurematsorti mootoriruumi ümberehitamist.

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 19:59
Postitas omegaruulib
oskaja kirjutas:Hetkel käib ju jutt vanast kandilisest senast. 5.0 v12 pandi Omega A-le peale (või mõtleb Jospa midagi muud?) ja läks üsna tihedalt. Vanale senale ei saa omega R6 24v mootoritki normaalselt 1:1 peale panna, sest lisaseadmed ei taha hästi ära mahtuda poolraamide vahele, seega pemmi v12 (ja igasugused muud V-d ) nõuavad ilmselt suurematsorti mootoriruumi ümberehitamist.

Hea teada, aga egama neil lisasi väga ei igatsegi, lihtsalt niivana masin. Mootor võiks olla vähe käredam, las ta olla hunt lambanahas :) seest salongi kohendan nagunii enda käe järgi, kombineerides puitu ja nahka. Kuna olen elukutselt tisler, siis ei tohiks raskusi tekkida, aga kindlasti kasutan ka proffide abi sadulseppade ja mehhaanikute näol, sest päris kõiges ma ka pädev ei ole. Kunagisele senatorile sai tehtud puitrool, armatuuri keskosa ja seda kõik puidust mahagon. Uksepolstrid said parema väljanägemise uue veluuri näol. Nüüd aga võimalusi rohkem, saan kasutada enam paremaid materjale, tehnikat ja abivalmis inimesi ja firmasi.

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 20:05
Postitas oskaja
Sõnastasin pisut pahasti aga lisaseadmete all pidasin silmas genekat ja roolivõimu pumpa. Palju aega on möödas ja ma ei mäleta enam kumb neist 24V mootori puhul ilma poolraami mudimiseta vahele ei mahtunud.

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 21:02
Postitas viljar
oskaja kirjutas:Sõnastasin pisut pahasti aga lisaseadmete all pidasin silmas genekat ja roolivõimu pumpa. Palju aega on möödas ja ma ei mäleta enam kumb neist 24V mootori puhul ilma poolraami mudimiseta vahele ei mahtunud.
Enda Monzal ma ei pidanud poolraami lõikama, genekas ja roolivõim mahuvad ilusti. Monza ja Senator A kapotialt 1:1-le sama.
Austraalias selline isend https://hdt.com.au/showroom/monza/hdt-monza/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 19 Okt 2016 21:59
Postitas Jospa
No kuidagi see V12 sinna ära on vägistatud, sõidab küll. Eeldan et senal või omega A-l on kapoti all rohkem ruumi

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 20 Okt 2016 09:02
Postitas oskaja
viljar kirjutas:
oskaja kirjutas:Sõnastasin pisut pahasti aga lisaseadmete all pidasin silmas genekat ja roolivõimu pumpa. Palju aega on möödas ja ma ei mäleta enam kumb neist 24V mootori puhul ilma poolraami mudimiseta vahele ei mahtunud.
Enda Monzal ma ei pidanud poolraami lõikama, genekas ja roolivõim mahuvad ilusti. Monza ja Senator A kapotialt 1:1-le sama.
Austraalias selline isend https://hdt.com.au/showroom/monza/hdt-monza/" onclick="window.open(this.href);return false;
A mis sellel senal siis teistmoodi oli mis sinu kätte jõudis? Tegelane, kes tookord mootorit vahetas, midagi kurtis, et ei mahu ja mäletamistmööda parempoolsel poolraamil pidi mingi kerge süvendi sisse voolima üsna ees otsas.

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 20 Okt 2016 10:54
Postitas NoKia
Chevy LM7 (chevrolet tahoe 5,3 )peaks kõige odavam lahendus olema
Käigukast ainuke probleem ;)

Lm7 sammast mootoriperekonnast mis corvetti lsx, lihtsalt malmplokiga ja tiba väiksema töömahuga. Erinevalt bemmi v8-st on tegu väga kompaktse mootoriga, ja opelite kapoti alla mahutamine ei ole probleem.
Kuna enda plaanid muutuvad siis üks 200x aasta mootor koos abiseadmetega pakkuda 1,5K eur.

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 20 Okt 2016 15:10
Postitas omegaruulib
NoKia kirjutas:
Chevy LM7 (chevrolet tahoe 5,3 )peaks kõige odavam lahendus olema
Käigukast ainuke probleem ;)

Lm7 sammast mootoriperekonnast mis corvetti lsx, lihtsalt malmplokiga ja tiba väiksema töömahuga. Erinevalt bemmi v8-st on tegu väga kompaktse mootoriga, ja opelite kapoti alla mahutamine ei ole probleem.
Kuna enda plaanid muutuvad siis üks 200x aasta mootor koos abiseadmetega pakkuda 1,5K eur.

Äge. 5,3 kõlab hästi küll ja suurus. Palju sel motol kw ja väänet on?

Re: Tere rahvas-

Postitatud: 20 Okt 2016 15:30
Postitas NoKia
The 2000-2003 engines made 285 hp (213 kW) and 325 lb·ft (441 N·m).