7. leht 7-st

Re: 119BDD raudpats0

Postitatud: 11 Mär 2021 06:13
Postitas Rax
Vahet pole mis lakk on,ikka on teda raskem peale kanda kui värvi. Ega endalgi see lakkimine taha kuidagi välja tulla,stanged ja väiksemad vidinad tulevad ilusti välja,aga mida suuremaks detailid lähevad,seda tuhmimaks läheb lakkimine. Niipalju kui mina olen aru saanud,siis lakkimiseks teine püstol ja kindlasti peab olema piisavalt rõhku. Mina omad toimetused teinud tava kompressoriga mis terve värvimise protsessi aind karjub garaage nurgas ja no mis tulemust sealt siis oodata on :lol: :mrgreen:

Re: 119BDD raudpats0

Postitatud: 11 Mär 2021 13:13
Postitas raudpats0
Mul kah tavakompressor. Pidin uue ostma kuna vana kompressori kolvigrupp ütles head aega.
Lakkida võib iga püstoliga aga ruumi temperatuur loeb palju ja mis suhetes on lakk kõvendi(aktivaator) ja lahusti, ka sisse jooksva suruõhu temperatuur mõjutab. Mina sain omal püssi juures 2 bari ja 2 vee-eemaldit oli vahel. Nii sai kõige ilusam. Aga selleks ajaks oli juba suurem jagu laki all.
Tavalakki mis autovärviga koos käib ja segama ei pea , oleks lihtsam lasta ja saaks ka siledaks samas seades mis värvigi.

Aga noh 50 meetri pealt näeb suht normaalne välja ja mind väga rooli ei lasta.

Re: 119BDD raudpats0

Postitatud: 12 Mär 2021 19:19
Postitas Jürts
Ma pole küll mingi spets,a isegi mina tean,et õues autot ei värvita. :mrgreen:
Kambris ikka ja pärast kuuma raisale,ss jääb ilus.

Re: 119BDD raudpats0

Postitatud: 13 Mär 2021 01:05
Postitas raudpats0
Jürts kirjutas: 12 Mär 2021 19:19 Ma pole küll mingi spets,a isegi mina tean,et õues autot ei värvita. :mrgreen:
Kambris ikka ja pärast kuuma raisale,ss jääb ilus.
Päris õues ei teinud. Kuuma andmise võimalus puudub ja kasutatud värvi ning laki puhul puudub ka vajadus. Värv kuivab 15°C juures 25 minutit uue kihi panekuni(3 kihti miinimum) lakk aeglase kõvendiga maks 20 minutit järgmise kihini sama t°. Täiskõvadus toatemperatuuril 2 nädalaga(poleerimise jaoks) soovitavalt 4 kihti.
Tagaluugil lasin laki jooksma ja järgmine päev lihvisin 2 kihti lakki maha pea 4 tundi masinatega.120 paber oli alustuseks.
Kuna masina müügiplaane pole siis enda jaoks kärab nii kah. Hall kestis samasuguse lakiga 5 aastat ja ainus mure oli lõpuks see et epokrunt mis oli laki all ei hoidnud paaris kohas lakki kinni.

Re: 119BDD raudpats0

Postitatud: 13 Mär 2021 22:32
Postitas Faric
Jürts kirjutas: 12 Mär 2021 19:19 Ma pole küll mingi spets,a isegi mina tean,et õues autot ei värvita. :mrgreen:
Kambris ikka ja pärast kuuma raisale,ss jääb ilus.
Väljas ilus ilm, garaažiukse ees küllaga võõbatud jah näituse masinat ei saa aga hea tulemi saab kui tahta.

Re: 119BDD raudpats0

Postitatud: 19 Mai 2021 04:17
Postitas raudpats0
Natuke sai siis nokitud vahepeal.
Sügistalvel vahetatud käigukasti karteritihend m7nestas ära ja klapikambrikaane tihendn arvas kah et tema oma tööd ei tee. Üks oli seisnud juba masina ostust saati peaaegu.., vahetuseni jõutsin siis talvel aga tundub et need kummiribad kah väga seismist ei talu või tegin ise näpuka sisse(see on kindlam) ja see siis on klapikambri tihend.
Käimari tihend sai sügisel võetud reinzi oma koos filtri ja uute poltidega aga tihend oli ainult kummist ja minestas ära peale kuu ajast sõitmist. Asemele läks metallist reinzi tihend. Jäi pidama esimese korraga algse kummitihendiga see ei õnnestunud. Ka sai karteri serv eelnevalt sirgestatud ja poldikohti teises suunas pingesse meelitatud.
Luugitiib ootab värvimist ja paigaldust millega koos läheb tagurduskaamera klaasipesuri pihusti asemele. Ka tuleb raadio taha paar juhet obd pistikust vedada ja masina kiirussignaal phendada radio vastava juhtmega.

Re: 119BDD raudpats0

Postitatud: 14 Okt 2022 20:25
Postitas raudpats0
380 tuhande peal sai uus põhjaalune pump(matco oma 5 bari 75 liitrit tunnis), kuna vana bierburgi korpus oli nii läbi mädanenud et lekkis juba küljepealt masuuti välja. Samas sai ka uue 2,2kw starteri, orikas jonnis soojast peast, külmalt käivitus ilusti.

Aga kuradi mobili õli rsk , karteri tuulutusfiltri 9 tuhandega nii umbe kui umbe, terve sisselase oli õli täis ja auto tossas nagu oleks turbo minekul. Aga see on korras..

Suvel mingil hetkel said ka kõik sisselaskekolle tihendid vahetatud et tihe oleks.
Praegu naane sõidab ja on rahul. Mina saan autot näppida siis kui mingit remonti vaja teha on.

samas keegi võib mulle tasuta m57 downpipe pakkuda millelt katad kangiga välja löödud on.turbost kuni käigugastitaha.