Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Tanel juba minu auks kirjutas päris pikalt, katsun seekord lühemalt teha. Tallinn-Kaunas-Tallinn trip seljataga, saab jälle mingeid kokkuvõtteid teha.
Reede õhtuks oli plaan Pärnusse laivi lennata, väike olemine-vaimu ettevalmistamine teha. Nagu Taneli teemas oli- reede hommikul jõudsin tööle, auto koliseb metsikult. Estakaadi peal leidsin müra allika- turbiini ümbrus- pigem eespool turbiini. Kindel ei olnud, istusin traktorisse-tööle- ja tõmbasin kõne Pärnusse stiilis "hey bro, gotta problem, gonna fix it, may be late". Tööpäev õnneks lõppes lõunast, tagasi estakaadile ja alustasin juba tuttavat kasti lammutamise protseduuri. Järjekord selge- kõigepealt kapotialune eest ära- sl kolle ja starter, siis turbiin lahti.. aga turbiini poltideni ei jõudnudki kuna vahepeal valgemaks läinud ilmaga nägin juba flex plate pragu poldi ümber. Selge. Selge oli see, et selge pole midagi- päris täpselt ei mäletanud ka, mis seal on ja kuidas käib, dilemma oli selle ees kas võtta kast kohapeal eemale ja lasta töökojas keevitada või sebida uus. Keevitus pani mõtlema, et kuidas see kupatus seal pärast tasakaalu jääb ja äkki ei annagi jne jne, hakkasin juppi otsima. 15 minuti pärast leidsin tegelase Keilast kes lubas 40€ ja kolme tunniga maha kiskuda autolt. Selge- kapoti alune kokku tagasi niivõrd-kuivõrd - aja kokkuhoiu mõttes jäi sl kolle poolte mutritega ainult, kasti all kolistas niigi nii julmalt et suht rahulik sõit plaanis niivõinii.

Neljaks sain uue (hoo)ratta- see steroididel hammasratas ei vääri hooratta nime ju :D- koos flex plate'ga kätte, Tanel töö juurest peale.. Stiilis "Sau. Not. A. Word." *käivitus, kolin* "MUHAAAAHAHAAAA"

Pärnus seitsmest estakaadile, kast oli poole üheksa paiku lahti ja mootorist piisavalt eraldatud, et hooratast lahti kiskuda. Selleks ajaks oli ka selge, kui lucky ma tegelikult olin- flex plate' kõik kolm nurka olid läinud, pudenesid turbiini lahti keerata koja aukudest välja. Auto sõitis ainult sellepärast, et kolm poldipead on täpselt hooratta aukudes ja vedasid. Hea et sõitu oli max 200km, natuke veel ja oleks poldipead niipalju vigastatud olnud, et enam padruniga kätte poleks saanud. Õnneks oli hõõrunud nii vähe, et poldi tugevusele mõju ei peaks avaldama, sai taaskasutada. Tagasi läks kogu kupatus locktite keermeliimi toel, natu julgem sõita, pool kaksteist vist lahkusime estakaadilt umbes.

Miks selline asi juhtus, on siiani selguseta. Loodan ise, et ju oli siis selle jupi aeg. AR35 kast, TD koda, turbiin ja (hoo) hammasratas sobivad ju omavahel ilusti kokku. Nüüd tuleb jälle juhtmed üle vaadata, pistikuaugud mingi puhastusvurtsuga läbi pesta, tundub et remondiga pudenes sinna niipalju liiva vahele, et jälle on paar open circuit teadet ajus- not present küll kontrolli hetkel, aga kolmas-neljas käik ei saa täiskiirendusel omavahel väga hästi läbi, vahetab liiga vara ja paar korda vahetab edasi-tagasi, siis kiirendab aga tahho natuke jõnksub. Veateade käibki kasti õlirõhu solenoidi kohta, niiet... kindlasti on varsti vaja õliga ka tegeleda, ega see ka seal tea mis värske välja ei näe. Natuke roosakas veel on õnneks. Mälu järgi olid vist 0748-4 ja mingi kas 0168 või 0186vms kanti.

Kütusekulu on jätkuvalt teema, ikka päris jõudsalt neelab. Hetkel teises arvutis googeldan veateadet 34- Injector Timing Out Of Range. Opcom measuring block väidab minu arusaamist pidi ka mingit pritsekraadi, järgmisel real on desired degree ja see on ikka natuke teine. Äkki paari nädala jooksul jõuab minuni uus korralikum pump ja vahetusfondina pihustid, mille katsun ära puhastada ja midagi näperdada ilma neid ära purustamata ja ära vahetada, lootus on saada tühikäiguvärinast lahti ja kütusekulu umbes sinnakanti nagu kompu näitab. Praegu on pump löödud täpselt 0.6l/h peale soojalt aga kompu ja reaalse kulu vahe on ca 2.5 liitrit paagikulu kahjuks... Hetkel leitud veateade ka 95, output amplifier defect mille kohta on oluliselt vähem infot, aga kuna see on hetkel not present ja väidetavalt võib tekkida kui korraks on aku + lühist saanud (läksin mutrivõtmega vastu), siis peaks ok olema hetkel...

We get to drive another day anyways...

Pilte vaadake Taneli teemas :P

Edit: lugesin jutu läbi ja jube lühike sai.
Kidding.
Meelde tuli, et vahepeal tegelen ka salongi LED valguse peale upgrade'ga, AliExpressist on nüüd kõik tellitud pirnitüübid kohal lõpuks, paar setback'i küll on. Sirmide vahel laevalgustuses leidsin Voldipoisid üles lõpuks, lugemisvalguses on LED ülikena, aga uste avamise automaatikasse panna ei saa. Nimelt on laevalgus sujuva kustumisega ja jääkvoolu on seal 5V kanti sees peale kustumist, mis tähendab et LED jääb hõõguma. Mõtlen mis sellest saab, vb panen sinise hõõgniidi lihtsalt. Teiseks on spidotagune selline helehele mürkroheline. Mind väga ei häiri, kaasat aga küll, idee poolest tahaks saada ikkagi suht valge kanti seda värki. Päeval vastupäikesega läbi pruuni prilli näeb küll kompu juttu oluliselt paremini. Kõik 38mm pulgad lähevad pessa aga väikese jootetinaplönniga mõlemasse otsa, kuna ilma kippusid vilkuma. Samuti on kadunud Voldi vennad kõrvalistuja ukse valgusest aga need otsin üles kui tekib viitsimist ukseluku süsteem lahti võtta ja ära puhastada-määrida, praegu käib välimine link jube raskelt lahti enamuse ajast.

Öine vaade on selline:

Image

Hetkel spido keskmine ei põle, pean natuke pirni klemme tinaga laiemaks tegema, hiinakatel on traat nii peenike, et ei ulata jala soonest ploki klemmini pmst. Range tuli ka kogemata esimest korda ilus number, fakt on aga see, et reaalselt sai maanteel ikkagi nõks alla 700 hakkama selle paagiga.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas Martin »

Spido saab valgeks pre fl spido ja komput kasutades.
Kütusekulu toob mDalamaks ka õige pumba nurk, milleks on 0.9 mite 1.0 nagu soovitatakse.
Lisaks vähese veeretakistusega rehvid ja koras sillad.
Minu absoluutne rekord jäi 1300km ühe paagiga tdsil. Ja sõidustiil oli kaugel ideelisest ökotamisest.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas tanellenat »

Arvad? Maanteel vist sai isegi nõks üle 800 ligii minu arvutuste järgi. Sul ju pool paaki 448 km ja peale seda siis ju sa sõitsid tallinna ja tollest hetkest ma ei tea palju sul siis alles jäi paaki.?
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

34 o peapihusti viga.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Ei ma mäleta millal see pool paaki oli. Praegu on veel leedu kütust sees, pulga jagu veel ja napilt venitab 700 kokku.
Martink91 kirjutas: Lisaks vähese veeretakistusega rehvid ja koras sillad.
Rehvid on nagu on, sai osta kasutatud 225/45, kes seda mäletab mis mudel nad olid. Vist mingid nankangid vms.
Sillastendis sai aga peale nende allapanekut käidud, esisild sai ideaalseks, taga on kokkujooks soovitatava 0°18' asemel 0°22' ja 0°20. Tehnik ütles, et kuna vardad on tiba kinni, siis väänama ei hakanud, kuna erilist vajadust selle sirgeksajamiseks ei näinud praegu.
Martink91 kirjutas:Spido saab valgeks pre fl spido ja komput kasutades.
Ahah. Jama.

Image

You were saying? :twisted:
Tempi ja kütuse silmad jäid vahele, peab veel korra maha võtma :evil:

Kolm tundi loomingulist lähenemist, natuke on pildimaterjali veel, teen homme DYIsse teema. Ideaalis peab kellade taha nuiad panema, praegu on lamedad 7 SMD'ga, jätab laiguliseks.
raudpats0 kirjutas:34 o peapihusti viga.
Mis põmst tähendabki siis, et tänu peapihusti infole on ajul juhe koos ja tagajärjeks on kõigi pihustite mingi ülekompenseerimise teema? Oskad Sa või keegi öelda, mida nendega kodustes tingimustes ära teha saab?
Viimati muutis M2x, 23 Apr 2017 21:48, muudetud 1 kord kokku.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
ahti22
Huviline
Postitusi: 909
Liitunud: 17 Okt 2010 13:34
Asukoht: Türi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas ahti22 »

mul töökorras juhtmega pihusti olemas kui on huvi.
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas tanellenat »

Kas mõnesse kohta jätab ekrsama laigu vist jah ? ja kui rullitada tulede lülitit alla ehk kõige tuhmima peale siis kuidas see led jääb?
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Telefon valgustab selle laigu tiba üle, tegelikult on valgus iseenesest ühtlane, välja arvatud tahho ja spido ülemised servad, kus on valgust vähe. Rullitades sama teema. Nagu ütlesin, siis nuiad peaks selle mure lahendama, saadavad valgust külgedele rohkem.
Kella nupud lõhkusin ära ainult.. peab natuke üle jootma, äkki saab veel asja.

Tänud Ahti, pihustijooks juba soolas. Kui müüja ennast ära tunneb, siis hakka maha kiskuma, varsti tulen rahapatakaga :D
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas tanellenat »

M2x kirjutas:Tänud Ahti, pihustijooks juba soolas. Kui müüja ennast ära tunneb, siis hakka maha kiskuma, varsti tulen rahapatakaga :D
Ammm...... i dont know what you're talking about :? :| :? :roll:

:mrgreen: :mrgreen:
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

peapihustil võib olla ots kinni. see oleks lihtsam tegevus.
pihusti andur võib pekkis olla. ainult vahetus(kajuhe võib katki olla või pistikus kehv kontakt)
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas Tomzz »

krt seda kellaploki valguse teemat raiuti siin kusagil et EI SAAA...ja mida mu silmad näevad ? :mrgreen: raisk!
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas Martin »

vb tegemist õige valgusallikaga?
teatavasti väv+värv annavad kokku mingi muu värvi.
Ma olen ise ka neid kellablokke sellel eesmärgil lammutanud, keegi kunagi väitis et seal miski oranš kiht kuskil vahel, aga mina küll seda ära ei tajunud.
Aga tõttöelda näeb ilus välja küll, nagu tänapäeva auto, kus plasma kellad :D
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Ei ole pirniga saavutatud. Alles jõudsin koju, pärast kirjutan pikemalt mis ja kuidas.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas Rax »

Järgmiseks oleks vaja kliimapaneeliga midagi ette võtta, seal ka jube kollane ja ei lähe kelladega kokku, pigem punane vms :D
56232754
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Järgmiseks tuleks värinaid-sahinaid likvideerida :D
Sellega seoses rumal küsimus- kas E34 ja Omega tagarattalaagrid on identsed? Ladu24 andmetel on mõõdud samad. Endal vedeleb keldris üks E34 korralik uus laager pakendis, ei näe pointi kahte osta kui saaks ühega :D
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Vasta