Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Opel "Remondirõõm" Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Selles häda ongi, et tööl on sihuke tamp taga, et pole aega kuskile remonti minna või maha võtta. Hädapärast kannatab tund aega nokitseda, et ära vahetada.
Samas nüüd andsin pendiksile kangiga paar litakat, hakkas rõõmsaste vedama küll.
Käima ei läinud teisel katsel ilmselt sellepärast, et peale aku tagasi panemist oleks pidanud pulti korra näppima, immo vms jäi ilmselt peale... kui selle välja jagasin, oli aku uuesti tühi juba
Samas nüüd andsin pendiksile kangiga paar litakat, hakkas rõõmsaste vedama küll.
Käima ei läinud teisel katsel ilmselt sellepärast, et peale aku tagasi panemist oleks pidanud pulti korra näppima, immo vms jäi ilmselt peale... kui selle välja jagasin, oli aku uuesti tühi juba
Viimati muutis M2x, 11 Veebr 2017 21:33, muudetud 1 kord kokku.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2716
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Mul ühel M57mel on TDSi starter peal. Ja ühel minu TDSil oli kunagi üldse 2.0 110kw bemmi bensuka starter peal. Kõik sobivad mingite mööndustega. Tööle nad lähevad ja mootorit rengi ajavad. Aga omega tdsil on üks lisa juhe veel starteri peal, see siis kütusefiltri soojendusega seoses, aga noh üldiselt nagu pole vaja vist, arvestades et meie talved on sama pikad kui suved.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Martink91 kirjutas: meie talved on sama pikad kui suved.
sama soojad ka
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Tänasega sai ära lõpetatud tagumiste pidurite ragina saaga. Õigete töövahenditega >korralik kuvalda ja õiges mõõdus varras< said klotsi tihvtid suht probleemivabalt välja löödud, tuli välja et uued on IKKAGI lühikesed antud. Enam Fixusesse jalga ei tõsta, käigu kuu peale kui VIN koodi järgi kaks korda valed asjad annavad. Õnneks olid vanad küllaltki taaskasutatad. Õhutusniplid sai ka väga kenasti lahti veenda, seega oli ka kolvi tagasi pressimine ülilihtne. Vahetusse läksid ka kettad, mis olid ligi 2x õhemad kui uued ja kartulivagusid täis. Juhipoolega läks uipu lihtsalt, teise poolega läks tiba rohkem aega, kuna kässari klotsid hoidsid ketast tuugalt kinni ja ratas oli nii lollis asendis et regulltähikule hästi ligi ei saanud. Auto oli nii totra kallaku peal et ei julenud käiku välja ka võtta, lennanud veel tungi pealt maha nii.. Lõpuks ikkagi nii palju sai maha kruttida, et välja ta tuli ja nüüd on uus komplekt koos. Harjumatu on sõita, kuidagi imelik on, kui poole pidurdamise pealt vana head tuttavat raginat ei tule
Mis deela sellega on, et täiesti läbi olid just välimised klotsid, sisemisi oli ikka natuke alles veel. Sisemised kolvid kehvemad? Või lihtsalt sadulal sisemise klotsi koha peale koguneb rohkem saasta ja jääb klots kinni äkki?
Tahtsin õlivahetuse ka ära teha, aga ei saanud auto nina nii palju õhku, et viitsiks lumise garaazi ees alla ronida, kodukootud rambid libisesid lihtsalt eest ära ja ei viitsinud tungiga lolli mängima hakata. Mõni teine homme tuttava töö juures õhtune projekt ilmselt.
Täna piilusin pikemalt mootori kandis kah, ikka jube õline on igaltpoolt, esimese pihusti pesa on ka mingit jama täis, ei saa aru kas on diisel või kkk tihendi vahelt õli või mõlema segu.. Igatahes, põhiline tulekahju on praegu tehtud, viitsiks starteri ka ära vahetada, oleks üpris bro juba. Nüüd peab hakkama sillas kobinaid üles otsima.
Mis deela sellega on, et täiesti läbi olid just välimised klotsid, sisemisi oli ikka natuke alles veel. Sisemised kolvid kehvemad? Või lihtsalt sadulal sisemise klotsi koha peale koguneb rohkem saasta ja jääb klots kinni äkki?
Tahtsin õlivahetuse ka ära teha, aga ei saanud auto nina nii palju õhku, et viitsiks lumise garaazi ees alla ronida, kodukootud rambid libisesid lihtsalt eest ära ja ei viitsinud tungiga lolli mängima hakata. Mõni teine homme tuttava töö juures õhtune projekt ilmselt.
Täna piilusin pikemalt mootori kandis kah, ikka jube õline on igaltpoolt, esimese pihusti pesa on ka mingit jama täis, ei saa aru kas on diisel või kkk tihendi vahelt õli või mõlema segu.. Igatahes, põhiline tulekahju on praegu tehtud, viitsiks starteri ka ära vahetada, oleks üpris bro juba. Nüüd peab hakkama sillas kobinaid üles otsima.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
tagumised sadulad on tiba õnnetud omegal.sisemised kolvid jäävad ennem kinni nagu arvasidki.teisipidi võisid ka välimised kolvi kinni olla ja lihtsalt klots käis kogu aeg vastu.
klotsi tihvte pole mina õiges mõõdus tavalisest varuosa poest saanudki. korra opelist ostnud ja korra unitedist.
klotsi tihvte pole mina õiges mõõdus tavalisest varuosa poest saanudki. korra opelist ostnud ja korra unitedist.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Ei ütleks küll, et Omegal kehv tagapidurisadul.
Minul selle 4-5a jooksul, mis omasin, ei jäänud kolvid kinni, kuigi üks tolmukate oli lõhega/auk.
Tolmukatte vahele lasin Bardahli universaalõli. (Kord aastas, tavaliselt enne ÜV-d kontrollisin, et kas kolvid liiguvad ja klotside olukorda. Õli sai tolmukatte vahele vaid 1-2 korral pihustatud. Ilmselt 2a tagant?)
Rem komplektidki siiani tänu sellele alles.
Tihvti pikkus saab vaid siis erineda, kui on ventileeritavad või tavakettad. Muu ei tohiks neid segada. Jutust eeldaks, et olid vent. kettad ja anti täisketaste rem. komplekt.
Minul selle 4-5a jooksul, mis omasin, ei jäänud kolvid kinni, kuigi üks tolmukate oli lõhega/auk.
Tolmukatte vahele lasin Bardahli universaalõli. (Kord aastas, tavaliselt enne ÜV-d kontrollisin, et kas kolvid liiguvad ja klotside olukorda. Õli sai tolmukatte vahele vaid 1-2 korral pihustatud. Ilmselt 2a tagant?)
Rem komplektidki siiani tänu sellele alles.
Tihvti pikkus saab vaid siis erineda, kui on ventileeritavad või tavakettad. Muu ei tohiks neid segada. Jutust eeldaks, et olid vent. kettad ja anti täisketaste rem. komplekt.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
mul kõikidel tihvtid lühikesed olnud.Raivz kirjutas:Ei ütleks küll, et Omegal kehv tagapidurisadul.
Minul selle 4-5a jooksul, mis omasin, ei jäänud kolvid kinni, kuigi üks tolmukate oli lõhega/auk.
Tolmukatte vahele lasin Bardahli universaalõli. (Kord aastas, tavaliselt enne ÜV-d kontrollisin, et kas kolvid liiguvad ja klotside olukorda. Õli sai tolmukatte vahele vaid 1-2 korral pihustatud. Ilmselt 2a tagant?)
Rem komplektidki siiani tänu sellele alles.
Tihvti pikkus saab vaid siis erineda, kui on ventileeritavad või tavakettad. Muu ei tohiks neid segada. Jutust eeldaks, et olid vent. kettad ja anti täisketaste rem. komplekt.
tavakettad ka.
ei usu eriti et vent ketta sadulad on olnud.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Jup, tavaketas, tavasadul ja pulgad ikkagi lühikesed.
Igatahes, täna hakkas kast uuesti tujutsema. Viskas avariisse ja Automatic Gearbox teate ekraanile. Kontrollisin kõik kaitsmed üle, kapoti all oli üks 20A läbi, vahetasin selle ära, siis natuke nagu toimis. Sain sõita vast 10km, jõudsin Tartust välja maanteele ja läks jälle. Siis ei tulnud enam kapott lahti jälle :/ Siis maanteel bussipeatuses kapotti kangutades pisteti puhumismasin nina alla ja kingiti kolm helkurit. Vihastasin seaks ennast iseenesest selle tagasisõiduga, niigi kõrge kütusekulu tänu avariireziimile veel kõrgem
Sain veateated välja kangutatud. Sequence oli 12,34,95,96. Lähen nüüd otsima, mida vahtu need tähendavad.
Igatahes, täna hakkas kast uuesti tujutsema. Viskas avariisse ja Automatic Gearbox teate ekraanile. Kontrollisin kõik kaitsmed üle, kapoti all oli üks 20A läbi, vahetasin selle ära, siis natuke nagu toimis. Sain sõita vast 10km, jõudsin Tartust välja maanteele ja läks jälle. Siis ei tulnud enam kapott lahti jälle :/ Siis maanteel bussipeatuses kapotti kangutades pisteti puhumismasin nina alla ja kingiti kolm helkurit. Vihastasin seaks ennast iseenesest selle tagasisõiduga, niigi kõrge kütusekulu tänu avariireziimile veel kõrgem
Sain veateated välja kangutatud. Sequence oli 12,34,95,96. Lähen nüüd otsima, mida vahtu need tähendavad.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Ei ropenda muffinM2x kirjutas:....Lähen nüüd otsima, mida vahtu need tähendavad.
Kui mujalt ei leia siis küsi Martink91 käest
Kuigi foorumis peaks ka olema juttu nendest
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
vaata aku peal plus klemmi kontaktid üle. mul on see kah nalja teinud.just kastiga.lendas avariisse aga vigu kasti omi ei näidanud.M2x kirjutas:Jup, tavaketas, tavasadul ja pulgad ikkagi lühikesed.
Igatahes, täna hakkas kast uuesti tujutsema. Viskas avariisse ja Automatic Gearbox teate ekraanile. Kontrollisin kõik kaitsmed üle, kapoti all oli üks 20A läbi, vahetasin selle ära, siis natuke nagu toimis. Sain sõita vast 10km, jõudsin Tartust välja maanteele ja läks jälle. Siis ei tulnud enam kapott lahti jälle :/ Siis maanteel bussipeatuses kapotti kangutades pisteti puhumismasin nina alla ja kingiti kolm helkurit. Vihastasin seaks ennast iseenesest selle tagasisõiduga, niigi kõrge kütusekulu tänu avariireziimile veel kõrgem
Sain veateated välja kangutatud. Sequence oli 12,34,95,96. Lähen nüüd otsima, mida vahtu need tähendavad.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 17 Okt 2010 13:34
- Asukoht: Türi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
12 - veakoodide algus/lõpp
34 - Injection timing control-out of range(wiring, fuel injecton pump, ECM)
95 - Engine control module(ECM) malfunction
96 - Exhaust gas recirculation(EGR) solenoid- voltage low(wiring open/short to earth, EGR solenoid)
Autodata andis sellised vasted.
Kahtlustaks EGR solenoidi, mis siis omakorda põhjustab esimesi kahte viga.
34 - Injection timing control-out of range(wiring, fuel injecton pump, ECM)
95 - Engine control module(ECM) malfunction
96 - Exhaust gas recirculation(EGR) solenoid- voltage low(wiring open/short to earth, EGR solenoid)
Autodata andis sellised vasted.
Kahtlustaks EGR solenoidi, mis siis omakorda põhjustab esimesi kahte viga.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2716
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Need koodid peaksid olema siis mootori ajus mitte käigukasti ajus... käigukasti ajule ikka vaja eraldi ligi minna.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
Noo egr on ilmselt pime, need veakoodid on hea teada, aga mootori töös mingeid anomaaliaid peale grammi kõrge küttekulu (11 alla)ja vähekse madala töötempi (85-6kraadi)pole. Kasti vigu ilmselt mingi wire testiga teada ei saa. Kõlab kahtlaselt aga selektori kalaga, katsun õdagu sinna ligi pääseda.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x
egr pistik ühenda tagasi ja vaakum jäta külge.egr klapi külge minev vaakum pane kinni.M2x kirjutas:Noo egr on ilmselt pime, need veakoodid on hea teada, aga mootori töös mingeid anomaaliaid peale grammi kõrge küttekulu (11 alla)ja vähekse madala töötempi (85-6kraadi)pole. Kasti vigu ilmselt mingi wire testiga teada ei saa. Kõlab kahtlaselt aga selektori kalaga, katsun õdagu sinna ligi pääseda.
ja proovi teist aju masinale kui võimalik.
kasti avariid tekitas puudulik toide mul nii mv6 kui 96kw automaadil.
ja vist on paar klubilist veel selle kotermaniga kohtunud
peale toite taastamist toimetasid kastid korralikult jälle.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851