Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel "Remondirõõm" Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Selles häda ongi, et tööl on sihuke tamp taga, et pole aega kuskile remonti minna või maha võtta. Hädapärast kannatab tund aega nokitseda, et ära vahetada.
Samas nüüd andsin pendiksile kangiga paar litakat, hakkas rõõmsaste vedama küll.
Käima ei läinud teisel katsel ilmselt sellepärast, et peale aku tagasi panemist oleks pidanud pulti korra näppima, immo vms jäi ilmselt peale... kui selle välja jagasin, oli aku uuesti tühi juba :oops:
Viimati muutis M2x, 11 Veebr 2017 21:33, muudetud 1 kord kokku.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas Martin »

Mul ühel M57mel on TDSi starter peal. Ja ühel minu TDSil oli kunagi üldse 2.0 110kw bemmi bensuka starter peal. Kõik sobivad mingite mööndustega. Tööle nad lähevad ja mootorit rengi ajavad. Aga omega tdsil on üks lisa juhe veel starteri peal, see siis kütusefiltri soojendusega seoses, aga noh üldiselt nagu pole vaja vist, arvestades et meie talved on sama pikad kui suved.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

Martink91 kirjutas: meie talved on sama pikad kui suved.

sama soojad ka :lol:
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Tänasega sai ära lõpetatud tagumiste pidurite ragina saaga. Õigete töövahenditega >korralik kuvalda ja õiges mõõdus varras< said klotsi tihvtid suht probleemivabalt välja löödud, tuli välja et uued on IKKAGI lühikesed antud. Enam Fixusesse jalga ei tõsta, käigu kuu peale kui VIN koodi järgi kaks korda valed asjad annavad. Õnneks olid vanad küllaltki taaskasutatad. Õhutusniplid sai ka väga kenasti lahti veenda, seega oli ka kolvi tagasi pressimine ülilihtne. Vahetusse läksid ka kettad, mis olid ligi 2x õhemad kui uued ja kartulivagusid täis. Juhipoolega läks uipu lihtsalt, teise poolega läks tiba rohkem aega, kuna kässari klotsid hoidsid ketast tuugalt kinni ja ratas oli nii lollis asendis et regulltähikule hästi ligi ei saanud. Auto oli nii totra kallaku peal et ei julenud käiku välja ka võtta, lennanud veel tungi pealt maha nii.. Lõpuks ikkagi nii palju sai maha kruttida, et välja ta tuli ja nüüd on uus komplekt koos. Harjumatu on sõita, kuidagi imelik on, kui poole pidurdamise pealt vana head tuttavat raginat ei tule :mrgreen:
Mis deela sellega on, et täiesti läbi olid just välimised klotsid, sisemisi oli ikka natuke alles veel. Sisemised kolvid kehvemad? Või lihtsalt sadulal sisemise klotsi koha peale koguneb rohkem saasta ja jääb klots kinni äkki?
Tahtsin õlivahetuse ka ära teha, aga ei saanud auto nina nii palju õhku, et viitsiks lumise garaazi ees alla ronida, kodukootud rambid libisesid lihtsalt eest ära ja ei viitsinud tungiga lolli mängima hakata. Mõni teine homme tuttava töö juures õhtune projekt ilmselt.
Täna piilusin pikemalt mootori kandis kah, ikka jube õline on igaltpoolt, esimese pihusti pesa on ka mingit jama täis, ei saa aru kas on diisel või kkk tihendi vahelt õli või mõlema segu.. Igatahes, põhiline tulekahju on praegu tehtud, viitsiks starteri ka ära vahetada, oleks üpris bro juba. Nüüd peab hakkama sillas kobinaid üles otsima.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

tagumised sadulad on tiba õnnetud omegal.sisemised kolvid jäävad ennem kinni nagu arvasidki.teisipidi võisid ka välimised kolvi kinni olla ja lihtsalt klots käis kogu aeg vastu.
klotsi tihvte pole mina õiges mõõdus tavalisest varuosa poest saanudki. korra opelist ostnud ja korra unitedist.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Raivz
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
Auto: Astra G Coupe
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas Raivz »

Ei ütleks küll, et Omegal kehv tagapidurisadul.
Minul selle 4-5a jooksul, mis omasin, ei jäänud kolvid kinni, kuigi üks tolmukate oli lõhega/auk.
Tolmukatte vahele lasin Bardahli universaalõli. (Kord aastas, tavaliselt enne ÜV-d kontrollisin, et kas kolvid liiguvad ja klotside olukorda. Õli sai tolmukatte vahele vaid 1-2 korral pihustatud. Ilmselt 2a tagant?)
Rem komplektidki siiani tänu sellele alles.
Tihvti pikkus saab vaid siis erineda, kui on ventileeritavad või tavakettad. Muu ei tohiks neid segada. Jutust eeldaks, et olid vent. kettad ja anti täisketaste rem. komplekt.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

Raivz kirjutas:Ei ütleks küll, et Omegal kehv tagapidurisadul.
Minul selle 4-5a jooksul, mis omasin, ei jäänud kolvid kinni, kuigi üks tolmukate oli lõhega/auk.
Tolmukatte vahele lasin Bardahli universaalõli. (Kord aastas, tavaliselt enne ÜV-d kontrollisin, et kas kolvid liiguvad ja klotside olukorda. Õli sai tolmukatte vahele vaid 1-2 korral pihustatud. Ilmselt 2a tagant?)
Rem komplektidki siiani tänu sellele alles.
Tihvti pikkus saab vaid siis erineda, kui on ventileeritavad või tavakettad. Muu ei tohiks neid segada. Jutust eeldaks, et olid vent. kettad ja anti täisketaste rem. komplekt.
mul kõikidel tihvtid lühikesed olnud.
tavakettad ka.
ei usu eriti et vent ketta sadulad on olnud.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas vivaldi »

Ma oleks kohe õiged pulgad andnud. Poed pakuvad üldiselt tänu kataloogi veale lühemaid pulkasid.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Jup, tavaketas, tavasadul ja pulgad ikkagi lühikesed.
Igatahes, täna hakkas kast uuesti tujutsema. Viskas avariisse ja Automatic Gearbox teate ekraanile. Kontrollisin kõik kaitsmed üle, kapoti all oli üks 20A läbi, vahetasin selle ära, siis natuke nagu toimis. Sain sõita vast 10km, jõudsin Tartust välja maanteele ja läks jälle. Siis ei tulnud enam kapott lahti jälle :/ Siis maanteel bussipeatuses kapotti kangutades pisteti puhumismasin nina alla ja kingiti kolm helkurit. Vihastasin seaks ennast iseenesest selle tagasisõiduga, niigi kõrge kütusekulu tänu avariireziimile veel kõrgem :evil:
Sain veateated välja kangutatud. Sequence oli 12,34,95,96. Lähen nüüd otsima, mida vahtu need tähendavad.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas tanellenat »

M2x kirjutas:....Lähen nüüd otsima, mida vahtu need tähendavad.
Ei ropenda muffin :D
Kui mujalt ei leia siis küsi Martink91 käest :D
Kuigi foorumis peaks ka olema juttu nendest
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

M2x kirjutas:Jup, tavaketas, tavasadul ja pulgad ikkagi lühikesed.
Igatahes, täna hakkas kast uuesti tujutsema. Viskas avariisse ja Automatic Gearbox teate ekraanile. Kontrollisin kõik kaitsmed üle, kapoti all oli üks 20A läbi, vahetasin selle ära, siis natuke nagu toimis. Sain sõita vast 10km, jõudsin Tartust välja maanteele ja läks jälle. Siis ei tulnud enam kapott lahti jälle :/ Siis maanteel bussipeatuses kapotti kangutades pisteti puhumismasin nina alla ja kingiti kolm helkurit. Vihastasin seaks ennast iseenesest selle tagasisõiduga, niigi kõrge kütusekulu tänu avariireziimile veel kõrgem :evil:
Sain veateated välja kangutatud. Sequence oli 12,34,95,96. Lähen nüüd otsima, mida vahtu need tähendavad.
vaata aku peal plus klemmi kontaktid üle. mul on see kah nalja teinud.just kastiga.lendas avariisse aga vigu kasti omi ei näidanud.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
ahti22
Huviline
Postitusi: 909
Liitunud: 17 Okt 2010 13:34
Asukoht: Türi
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas ahti22 »

12 - veakoodide algus/lõpp
34 - Injection timing control-out of range(wiring, fuel injecton pump, ECM)
95 - Engine control module(ECM) malfunction
96 - Exhaust gas recirculation(EGR) solenoid- voltage low(wiring open/short to earth, EGR solenoid)
Autodata andis sellised vasted.
Kahtlustaks EGR solenoidi, mis siis omakorda põhjustab esimesi kahte viga.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas Martin »

Need koodid peaksid olema siis mootori ajus mitte käigukasti ajus... käigukasti ajule ikka vaja eraldi ligi minna.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
M2x
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas M2x »

Noo egr on ilmselt pime, need veakoodid on hea teada, aga mootori töös mingeid anomaaliaid peale grammi kõrge küttekulu (11 alla)ja vähekse madala töötempi (85-6kraadi)pole. Kasti vigu ilmselt mingi wire testiga teada ei saa. Kõlab kahtlaselt aga selektori kalaga, katsun õdagu sinna ligi pääseda.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Opel Omega Caravan 2.5TD atm - M2x

Postitus Postitas raudpats0 »

M2x kirjutas:Noo egr on ilmselt pime, need veakoodid on hea teada, aga mootori töös mingeid anomaaliaid peale grammi kõrge küttekulu (11 alla)ja vähekse madala töötempi (85-6kraadi)pole. Kasti vigu ilmselt mingi wire testiga teada ei saa. Kõlab kahtlaselt aga selektori kalaga, katsun õdagu sinna ligi pääseda.
egr pistik ühenda tagasi ja vaakum jäta külge.egr klapi külge minev vaakum pane kinni.
ja proovi teist aju masinale kui võimalik.

kasti avariid tekitas puudulik toide mul nii mv6 kui 96kw automaadil.

ja vist on paar klubilist veel selle kotermaniga kohtunud
peale toite taastamist toimetasid kastid korralikult jälle.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Vasta