Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
Kasutaja avatar
Enrix
Huviline
Postitusi: 227
Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
Asukoht: Tallinn / Pääsküla
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 21 korda

Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Enrix »

Kuna haigusega paha toas istuda siis kasutan aega luues siia teema. Tänaseks on nüüd saanud ta mu igapäevaseks sõbraks, sest ta vanem vend otsustas koostöö lõpetada ja pole olnud isu vennakest enam remontida .

Tegu siis omegaga mille ostsin eelmine kevad Raplast. Motoks tal 2,6 132kw ja sünniaastaks 2001.
Igatahes ostma minnes meeldis väga ja kõik pidavat olema tiptop , kuna oli õrnalt vihmane ilm no siis ega jah välimised vead väga välja ei paistnud ja üldmulje jäi väga hea siis saigi ära võetud. Järgmine päev kui oli juba eluke kuiv ja korralik päevavalgus peal siis hakkas ikka koledaid kohti silma rohkem , kui nn 2. Kolmandal päeval sai avastatud et Radikas lekib ( otsavannis mõra) . Sai siis võetud uus radikas ja mahle filter koos castrol magnatec 10w40 õliga. Õli filtrit vahetades kaane maha saanuna tuli üllatusena välja sealt kaane keeret suurte ja pisikeste tükikestena( mis pole sugugi hea) sai see kopsik tervenisti moto küljest eemaldatud ja korralikult puhastatud ja loodetud , et äkki läks just maha keerates see puruks kuigi raske uskudaa, ega see algul liikuda ei kavatsenud seal peal kohe üldse mitte et avaneda. Kuna auto tuli ka ilma makita siis tuli osta ka korralik makk( ei meeldi omega originaal üldse ja kompu teema oli nagunii lahti kistud siis sai valitud pioneeri toodang sisse. Lõpu pütti ka asjal polnud jaah hääled olid ilusad aga kui pikemalt vaja sõita siis hakkas ajule ning sai panud 3,0 lõpukas sest selle hind oli HLis nali võrreldes naabrikeste kurjade nägudega. Roolivõimu pump läks ka läbi siis sai GertK käest järgmine võetud. Üldiselt autoga rahul ja proovin teda hoida. Tegemist vajavad asjad on arvatavasti tagumine amort kolksub tallinna teedel ning spidoplokis põlev airbag tuli häirib ja kui tekib uuesti palju aega võiks ju kardina ka käima panna kuidagi. Olemas on sahtlis ka teisest omegast pisikesi puksikesi ja asju. Ning asjale õli meeldib juua ja eks midagi märgistab ka maad, moto ja kasti vahelt eks see vända simmer ole. Panen siis mõne pildi ka mida arvutist hetkel leian.
DSCF2953.JPG
DSCF2953.JPG (95.36 KiB) Vaadatud 4410 korda
DSC_0423.JPG
DSC_0423.JPG (67.83 KiB) Vaadatud 4409 korda
DSC_0779.JPG
DSC_0779.JPG (77.65 KiB) Vaadatud 4408 korda
DSC_0346.JPG
DSC_0346.JPG (99.07 KiB) Vaadatud 4408 korda
DSC_0373.JPG
DSC_0373.JPG (83.33 KiB) Vaadatud 4408 korda


Tehtud / vahetatud:
Aku exide
Jahutusradikas
Roolivõimu pump
Esitulede reg vardad
Lõpupütt Klarius
Amordipadjad Lemförder
Stabikakondid Lemförder
Õõtsapuksid suured ja väikesed Lemförder
Esimesed rattalaagrid SKF
Amorditugilaagrid SKF
Esimese stabikavarda puksid Swag
Esimesed Kettad Brembo
Tagumised Kettad Ferodo
Piduriklotsid Ferodo Premier / Meyle
Õliflter Mahle
Lisatud kangilt juhitav kompu
Filtrid Õhu/Salongi Knecht- Mahle
Taga sillatala puksid Lemförder
Mootori tagumine simmer Ajusa
Soonrihma pingutusrulli rull BTA
Küünad NGK 3566 Platinum
Õhulugeja Bosch
Tagasilla Reg vardad Lemförder
Parempoolne reso Klarius
Vasakpoolne reso Klarius
Vahetatud mootori temp andur FAE
Kõik rooliotsad TRW
Keskel asuv roolivarras Ruville
Pendelhoob Laagritel
Tehtud lisaks teinekomplekt esimesi Õõtsasi nn Sport:
Õõtsade puksid Stronflex kollased
Strongflex õõtsadel šarniirid Lemförder
Tagumiste õõsade puksid strongflex kollane ning sillatala puksid Lemförder Täisvarjant
Parempoolne tagmine Rattalaager SKF / Vasakpoolne olemas ja ootab hetke
Tagumised stabilisaator otsavardad sidem
Diffri õli vahetatud Castrol
Tagumised vedrud Suplex
Hammasrihma kmpl Contitech
Bi-xenon luubid 3"
Klapisääre tihendid Elring
Nukkvõllid A markeeringuga
NukkVõllide simmerid Elring
Paagipump Mangneti Marelli
Generaator taastatud



Ning ka popp tehase list millest aastaid on minema viinud mõningaid asju:
Model: OMEGA-B
Body type: 4-door sedan / saloon
Made: 2001-01-18
Model for year: 2001
Made for: Germany (steering wheel on the left)
Factory: Russelsheim, Germany
Engine: Y26SE (petrol, 2.6 V6 - 170 HP)
Colour: Midnight Black, paint code: 83L
Engine number: 08539472
Serial number: 084833
1st registr. No.: CO-WS 20

Code = Description
*** General information: ***
83L = EXTERIOR PAINT,SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART
NC0 = EQUIPMENT,EUROPEAN UNION
W8Y = SOUND PACKAGE
XG3 = FOR GERMANY
Z1F = KM/H SPEEDOMETER
*** Drive (engine, transmission): ***
GM6 = AXLE RATIO 4.22
LY9 = 26 PETROL ENGINE
ML4 = AUTOMATIC TRANSMISSION,4 SPEED
NF2 = EMISSION,3 WAY CATALYTIC CONVERTER,VARIANT 3
*** Suspension and wheels: ***
N93 = WHEEL,ROAD,ALUMINIUM,71/2JX17
QUE = TYRES,235/45 R17-94W
*** Glass and mirrors: ***
A23 = WINDSCREEN,HEAT REFLECTIVE
A32 = ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,FRONT
A33 = ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,REAR
D44 = COVER,MIRROR HOUSING,O/S,PAINTED
D64 = VISOR,SUN,WITH ILLUMINATED MIRROR,PASSENGER
D74 = VISOR,SUN,WITH ILLUMINATED MIRROR,DRIVER SIDE
DE1 = SUNSHADE,BACK WINDOW
*** Lighting: ***
C87 = READING LAMP,REAR
C90 = DOOR LAMP
CE4 = HEADLAMP WASHER
T96 = FRONT FOGLAMP
T97 = HEADLAMPS,XENON
UF6 = LAMP,AIR VENTS
*** Bodycar: ***
W2A = LETTERING,OPEL/VAUXHALL,REAR,DELETE
W2M = LETTERING,OMEGA,REAR,DELETE
W2N = LETTERING,LATERAL,DELETE
*** Interior: ***
2J6 = COVER,FLOOR INNER U/DELUXE
80I = INTERIOR-BLACK
80X = BODY INTERIOR TRIM-BLACK
AM9 = REAR SEAT,SPLIT COLLAPSIBLE
BC2 = ORNAMENTATION,WOOD
D63 = BOX,DEPOSIT,FLOOR,FRONT
LHD = LEFT HAND DRIVE
NP5 = STEERING WHEEL,LEATHER
T6K = TRIM PANEL,INNER,VINYL
W6R = TRIM,LEATHER
*** Safety: ***
AJ3 = FOR DRIVER AIR BAG
AJ4 = FOR PASSENGER AIR BAG
AP0 = FOR SIDE AIR BAG,LH
AP1 = FOR SIDE AIR BAG,RH
AR6 = BELT,REAR SEAT,CENTER,3 POINT
AU0 = DOOR LOCK,WITH REMOTE CONTROL
AV7 = USED WITH REMOVABLE CARGO RESTRAINT
U07 = HORN,FANFARE
*** Multimedia: ***
UE2 = NAVIGATION SYSTEM
UR7 = RADIO AM/FM STEREO,SEEK,MULTI CD,ETR,PHONE,NAVIGATION,FADER
UV5 = MULTI-FUNCTION DISPLAY,VAR 3
UV9 = DISPLAY,NAVIGATION SYSTEM
UZ8 = SPEAKER,8 BOSE
W1Y = FOR STEERING WHEEL RADIO OPERATION
W9M = FOR ADDITIONAL ONSTAR OR NAVIGATION SYSTEM PARTS
*** Heating and air conditioning: ***
C60 = AIR CONDITIONING
C68 = FOR ELECTRONIC AIR CONDITIONING
KA1 = FOR HEATED FRONT SEATS
Z1B = NOZZLE,WASHER,HEATED
*** Equipment and comfort: ***
A50 = UP TO YEAR 2000 LAUNCHED MODELS = SPORT SEATS, FROM YEAR 2000 LAUNCHED MODELS = COMFORT SEATS
AT1 = HEAD RESTRAINT,REAR,LEATHER,FULL
AY6 = HEAD RESTRAINT,REAR,LEATHER,CENTER
K30 = CRUISE CONTROL
N33 = FOR TILTING STEERING COLUMN
NV7 = POWER STEERING,VARIABLE EFFORT
*** Electrical system: ***
K09 = ALTERNATOR,120AMP
TN7 = BATTERY,66AH
Viimati muutis Enrix, 19 Mär 2021 12:41, muudetud 23 korda kokku.
Y26SE 2001
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Rax »

Kena oom. Mul oli endine TDS sama värvikoodiga.
Sul seal lauapeal vanad reflektor tuled ju, neilt võtsid siis vardad v?
56232754
Kasutaja avatar
Enrix
Huviline
Postitusi: 227
Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
Asukoht: Tallinn / Pääsküla
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Enrix »

Tead Rax õigust räägid, seal pildil on hoopis see tuli mille põhjal lahtivõtmist proovisin( pilt eemaldatud, et mitte jagada valeinfot). Ei teagi kus õige pilt on enam igatahes ei leia:D igatahes ei võtnud sealt lasin sõbral ebayst tellida mingid 22 € midagi olid 2tk kokku aga asi oli seda väärt hakkas midagi nägema ka peale seda.
Y26SE 2001
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Martin »

fl ja pre fl puhul on ainuke erinevus klaasi enda kujus, korpus ja sisu on täpselt samad.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Enrix
Huviline
Postitusi: 227
Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
Asukoht: Tallinn / Pääsküla
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Enrix »

Sai siis ära kasutatud ilusat ilma ning tegin seest masina puhtaks. Tänan Viljarit info eest millega sai ära airbag tule veakoodi( tegelesin sellega juba ammu), kuid täna viitsisin arvuti välja kaasa võtta ja nüüd lasi ilusti vea kustutada mida ennem kohe ette tagasi lõi. Nüüd pole vähemalt enam seda segavat punast tulukest koguaeg silmaall. Samuti on jäänud siin märkimata see, et mõni nädal tagasi sai väljavahetatud ka displey kuna eelmine viskas koguaeg kirja display safe/ icy road jäi kordamööda vlkuma sest puudus võimalus comput juhtida tänu teisele makile. Omega1996 käest tõin siis kunagise GertK süsteemi ja panin selle MID komplekti külge, selle tööpuhul tänan Ahti22 kes ütles mis ja kuhu vedada. Töö oli igatepidi lihtsam kui arvatagi oskasin. Tänu Caravan kangile avastasin ühe asja, et visates vett nn tagaklaasile siis peseb esiklaasi ilma tulede pesureid kasutamata seega vedeliku sääst missugune. Ning kuna hakkab juba lubama kevadisi ilmakesi siis peaks ette võtma suve velgede rantide korrastamise, kaua siis ikka tahad vaadata inetuid 15" talvevelgi.
Y26SE 2001
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Anz69 »

Kui päevatulede automaatika olemas on, siis ees tuled põlevad nullasendis ning tuledepesu ei tööta :)
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas viljar »

Enrix kirjutas:Tänu Caravan kangile avastasin ühe asja, et visates vett nn tagaklaasile siis peseb esiklaasi ilma tulede pesureid kasutamata seega vedeliku sääst missugune.
Kas ostuhetkel oli see kang küljes?
Peugeot Expert Tepee 2.0 HDI -2013
2x Opel Monza
Kasutaja avatar
Enrix
Huviline
Postitusi: 227
Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
Asukoht: Tallinn / Pääsküla
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Enrix »

Kahjuks ei olnud selle vahetasin ringi koos ekraaniga kuna muidu poleks midagi ikkagist teha saanud. Lihsalt asjad on Caravan versioonilt pärit.
Y26SE 2001
lex3210
Klubiliige
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2015 08:04
Auto: Omega Caravan fl ja veel mõni
Asukoht: raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas lex3210 »

Kas lähituledega see tuledepesu üldse peab töötama? Minul töötab tuledepesu ainult siis, kui kaugtuled on sisse lülitatud :roll:
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Rax »

lex3210 kirjutas:Kas lähituledega see tuledepesu üldse peab töötama? Minul töötab tuledepesu ainult siis, kui kaugtuled on sisse lülitatud :roll:
Lähi tuledega ikka peab töötama, parkidega ei tule vett sinna.
56232754
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Anz69 »

Kui tuled automaatselt põlema hakkavad siis mul küll ei tööta, gab. Ka ei toimi, aga kui udukad põlevad või lähikad siis toimib :)
Minu postituse point oli see, et kui ei taha, et nii palju kulub, siis ostad tulede automaatika relee ja saad päeval ilma tulepesu kasutamata sõita :)
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
SilverASH
Klubiliige
Postitusi: 321
Liitunud: 04 Apr 2016 17:23
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas SilverASH »

Ma panin enda omal lihtsalt pimedad ette tulede volladele. Ma ei näe pointi sinna vedeliku siristada.
Mul ka lühikese vajutuse peale ei siristanud tuledele aga enamasti lühikese vajutuse peale ei jõudnud ka esiklaasile, sest vedelik vajus ajaga tagasi. Kui juba voolikud täis olid siis pole jah lühike vajutus probleem.
Klaasipesu vedeliku paak sai enne kuuga tühjaks ja ma sõidan nädalavahetustel ainult. Nüüd peab ikka mitu head kuud vastu :D
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Martin »

Lihtsam oleks olnud tuledepesu mootoril lihtsalt juhe tagant tõmmata, kui et düüse pimedaks teha.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas Anz69 »

Talvel on minumeelest just hea kui tuled puhtad koguaeg,
Aga pistiku äratõmbamine oleks lihtsam tegevus olnud jh :D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 756
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix

Postitus Postitas oskaja »

5L kanku on nii kallis et peab terve aasta sellega läbi ajama? :mrgreen:
Vasta