Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Suletud
Kasutaja avatar
Andrus
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
Auto: Omega Fl 3.0dti
Asukoht: Rõngu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Andrus »

Amordi tugilaagritega pole mingit jama? Sillas kalded paigas (nii ees, kui taga ning esisilla puhul nii piki, kui külgkalle)? Kui mõlemad sillad, rehvid ja tugilaagrid korras, siis peab asi sillastendis olema.
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

Ainuke asi, õõtsad on välja vahetamata, ta vahetas kunagi ainult pukse seal.
Nagu ta ise ütles, siis rool lahti lased ja pidurit kasutad, nii vaikselt kui tugeval pidurdamisel, rool rohkem tõmbama ei hakka kui lihtsalt veeredes, millega välistaks igasuguse probleemi piduritega.
Autol on all uued amordid, tugilaagrid ja amordipadjad, mille panin sinna... kuuaega tagasi vist või?
Sillastendi on tal 4x tehtud 2 aasta jooksul, kõik erinevates kohtades. ja probleem on olnud püsiv ja peale amortide jms vahetust sehti nüüd uus stend siis.

Ainuke asi, tema väidab, et olukord läks hullemaks peale seda, kui ma supporti alumise kinni kiilunud liuguri lahti sain ja käima panin.
Aga support ise ei jää peale.
Kahjuks ei oska mina selles asjas seisukohta võtta, kuna ei proovinud kiskumist enne supporti lahti tegemist seda.

Ja pihustitega on ka uut infot, või siis õigem oleks öelda "reduced fuell quantity" erroriga. Tegime pihustite tagasivoolu testi ja testi aeg tuli tagasivoolust õhumulle. :idea:
Aga muidu oli test okei, 2minutit tühikäigul 5el pihustil 30ml kütust. Teine pihusti puhul 20ml.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Andrus
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
Auto: Omega Fl 3.0dti
Asukoht: Rõngu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Andrus »

Ma sain auto jooksma, kui said ette uued õõtsad ja esimene puks sai välja vahetatud strongflexi vastu. Pendelhoova puks on ka tal vist see tavaline, mitte 2.5dti originaal?
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

Sul oli ka varem ühele poole tugev kiskumine?
Kusjuures ma ise pakkusin talle seda varianti, et äkki mõni õõts on lihtsalt kõver mingil põhjusel.
Kuna velgesid on tal mitu olnud nii 15'' plekk, kui ka 17'' talvekad ja 18'' suvekad. Kõigil sama jama.

Strongflexid, sa mõtled õõtsa suuri pukse või?

Eks ta ise seedib seda varianti. Kahju, kui sellise asja pärast klubi/foorum jälle vaesemaks jääb, kuna üldine teema on hea, mees teeb autoga midagi, kooner ka pole.
A swirlflaps errorist saime ka jagu. Solenoid oli ilmselt lühises ja seetõttu osaliselt ülesse sulanud...
Auto tõmbab madalalt tõesti pisut paremini, kui ilma.

Aga samas, kui koll ikka ees, siis... nojah.
Minul endal oleks lihtne, neid asju vahetada, aga tema maksab töö tegemise eest ju :D
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Enrix
Huviline
Postitusi: 227
Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
Asukoht: Tallinn / Pääsküla
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Enrix »

Terve suve oma 18 veljega kiskus paremale, panin 15 talveka alla võib sõita käed lahti. Tee mis tahad, aga usun , et tuleb uuesti stendida lasta kellegil keda ise teab ja usaldab nt . Isegi ootan nüüd uut stendi, et siis tutikad talvekad alla panna raatsiks. Pendel võiks ka seda tõepoolest teha, kuna kui mul silda keerasime läks alla tutikas febi( teadagi mis asi see on) siis peale moditud endli panekut muutus asi tunduvalt paremaks,kuid sellest febist võis sillalal hälve sisse jääda ja nii ta kiskuma ka jäi.

Ja Kui juba niipalju investeerinud ja oma ajusi rikkunud ei tasu enam asja selle pärast pooleli jätta ja masinast loobuda! :D
Kes tänasid kasutajat Enrix selle postituse eest:
tanellenatAnz69
Y26SE 2001
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Faric »

Hetkel mu oma ei suuda otse teel püsida peale esisilla remonti. Täiesti lambisel hetkel hakkab libeda peal, paremat külge ette vedama. Sillastend käidud, lemfi zarniirid, madaldus ja õõtsa mõlemad puksid polüuretaan, ees äkki punased taga kollased.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jürts »

Proovige, kas rool keerab mõlemale poole lõppu täpselt sama palju. Äkki keegi roolikarpi jebind ja pole nö nullpunktis, kui rattad otse?
Kes tänasid kasutajat Jürts selle postituse eest:
Rax
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jospa »

Mul sama jama, et masin on ebastabiilne. Uuel aastal läheb taastatud roolikarp peale....kallis lõbu aga ega mina ka muud ei oska midagi teha, sild korras - rehve ei söö, veel pole polüuretaan pukse pannud aga Miele rohelised BMW puksid läksid ... midagi seal lõhub minu sillas ka sama moodi nii et vähem kui 5000km pean panema uued laagrid, puksid jne jne jne - samamoodi masin kisub/viskab paremale v vasakule. rehvid õiges mõõdus, orikad veljed ....selle teema pealt- i feel you bro ! :cry:
aastatega olen aru saanud et Omega esisild on ikka selline kotermannide/anomaaliate läbu et kui mina ütlen: Õige pidu algab siis kui lit.s.i.d pe... peal okse sees ligu lasevad! siis seal sillas on selline orgia...et keegi ei saa aru kes keda pussitas, prõmmis v näkku oksendas.

Elav fantaasia aga nii on noh!
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas tanellenat »

Minul nt polü puksid, AGA IKKA UJUB... tulemuseks ongi see värdjas Pendehoovapuks.. okei vb ka roolikarp aga pendeks andis juba pm esimesel 2k-l järgi
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

Mul universaal kisub aeg-ajalt paremal, täpselt nagu boosteril, aga seda juhtub väga harva. Ja tavaliselt piisab ühest konkreetsemast pidurdamisest ja kõik fain. Juhtub sed avähem kui kord paari kuu jooksul.
Sedaan aga teeb teistsugust nalja. Nimelt ma pargin maal ühe kindla kohapeale ja siis maanteele jõudes on roolil vibra sees.
Tagurdamisel rattaid keerates käib vahest mingi kolks läbi, nagu pikkipolt õõtsas oleks lahti ja vahetaks postisiooni(seal on ovaalsed poldi avad). Aga see on kinni.
Rooli vibra aga kaob 5-10km maanteesõiduga ära.
Või järsult pidurdades, kus käib jällegi seesama kolks läbi.
Kolksu pole võimalik kuskil kanali peal esile kutsuda, sest see ei tekki lihtsalt rooli keerates, vaid rooli keerates ja samal ajal tagurdades ja sedagi väga harva.
Aga kui ma pargin ükskõik kus mujal, siis rooli vibra puudub ja ka see kolks.
Huvitav on veel see, et tegemist on sisuliselt sirge maapinnaga, kus parempoolne ratas vb natukene on allpool tasapinda teiste rataste suhtes.
Viimati muutis Martin, 02 Dets 2019 12:16, muudetud 1 kord kokku.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jospa »

Minul kolksus pidurdamisel support. Läksin soetasin uued tikud aga poest soetatu olid veel suurema kolksuga. Kompunnisin Andruse vanast suppordist midagi paremat kokku - aga kolks jäi ikka. Seda õõtsade teemat olen kunagi praktiseerunud vanal omegal ja nii kurb kui see ka pole siis uued õõtsad vedelevad kapi otsas, hind oli 140eurot kokku
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
insener
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Dets 2013 15:37
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas insener »

Mu masinal polüuretaan puksid õõtsades ning pendelhoob tehtud pronksist (?) pukside peale, sest see kaubanduses pakutav on juba oma ehituselt selline, et peabki keerates katki minema. Sillad stenditud, esisilla rataste kalded maksimaalselt püsti pandud, rool on ilusti otse ning auto ei kisu ega tõmble kuhugi poole. Pinnuks silmas on aga esisilla suverehvide (235/45 R17) sisekülje kulumine, mida R15 talverehvidega ei ole. Võibolla aitaks kokkujooksu suurendamine/vähendamine, aga kardan, et siis hakkab teed otsima, nii et las jääb nii nagu on ja maksan rehvide pealt tiba lõivu.
Stenditud on Opel Remont Pärnus, julgen soovitada.
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Anz69 »

Mina küll rattaid maks püsti ei keeraks:D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jospa »

Anz69 kirjutas: 02 Dets 2019 17:27 Mina küll rattaid maks püsti ei keeraks:D
Kui ma ei eksi siis kurvi läbimisel ongi vaja et kalle oleks mingil määral olemas.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Anz69 »

Jospa kirjutas: 02 Dets 2019 18:43
Anz69 kirjutas: 02 Dets 2019 17:27 Mina küll rattaid maks püsti ei keeraks:D
Kui ma ei eksi siis kurvi läbimisel ongi vaja et kalle oleks mingil määral olemas.
No täpselt aga siiski, maks püsti on eeldatavasti mõeldud, maksimum lubatud, sest nö nulli püsti keerata pole vist omegal võimalik ma arvan, ning püsti ratastega tekib järgmine probleem, agressiivsemal sõitmisel peaks välimised servad enne ära kaduma kui sisemised, kuigi ise seda maksimumi pole proovinud, 15" ratastega sõidab auto ikka väga hästi võrreldes 18" ratastega :D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Suletud