Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
kas lekib see toru, mis mina sulle saatsin, see alumine suur lõdvik?
Sul vb termostaadi korpus mingi praak, sest minul nad ei lekkinud. Praegu peast ei mäleta, kas minu torul üldse o ring sees oli, kui sulle saatsin? Keilas on need o ringid letikaup, lähen toruga kohale ja proovin mis sisse mahub. Toru sisse ei tohi o ring krõnksu jääda, aga isasele poolele peab tihedalt peale minema, siis jääb pidama. Neid O ringe müüakse ka erineva seina paksusega, et liiga õhuke ei ole kindlasti hea.
Emane on siis suurem ja isane läheb emase sisse, noh väike sekusaalõpetus või nii.
Ja need klambriga torud on väga head, kiirliide ikkagi ju. Kui sul tekkis probleem otsa panemisega, siis järgmine kord varu seepi või tehnilist vaseliini, määri isane pool enne kokku ja läheb lupsti sisse, muidu jäädki akrobaati mängima nende torudega. Durex intence sobib ka väga hästi.
jürtsil läksid kõrvad kikki ja näost punaseks?
Sul vb termostaadi korpus mingi praak, sest minul nad ei lekkinud. Praegu peast ei mäleta, kas minu torul üldse o ring sees oli, kui sulle saatsin? Keilas on need o ringid letikaup, lähen toruga kohale ja proovin mis sisse mahub. Toru sisse ei tohi o ring krõnksu jääda, aga isasele poolele peab tihedalt peale minema, siis jääb pidama. Neid O ringe müüakse ka erineva seina paksusega, et liiga õhuke ei ole kindlasti hea.
Emane on siis suurem ja isane läheb emase sisse, noh väike sekusaalõpetus või nii.
Ja need klambriga torud on väga head, kiirliide ikkagi ju. Kui sul tekkis probleem otsa panemisega, siis järgmine kord varu seepi või tehnilist vaseliini, määri isane pool enne kokku ja läheb lupsti sisse, muidu jäädki akrobaati mängima nende torudega. Durex intence sobib ka väga hästi.
jürtsil läksid kõrvad kikki ja näost punaseks?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Jah su toru lekkibki. Olen proovinud sinna erinev O rõngad, pärast läksin närvi ja panin hermeetkik ka vahele, ei aitanudMartink91 kirjutas: ↑11 Juun 2019 20:37 kas lekib see toru, mis mina sulle saatsin, see alumine suur lõdvik?
Sul vb termostaadi korpus mingi praak, sest minul nad ei lekkinud. Praegu peast ei mäleta, kas minu torul üldse o ring sees oli, kui sulle saatsin? Keilas on need o ringid letikaup, lähen toruga kohale ja proovin mis sisse mahub. Toru sisse ei tohi o ring krõnksu jääda, aga isasele poolele peab tihedalt peale minema, siis jääb pidama. Neid O ringe müüakse ka erineva seina paksusega, et liiga õhuke ei ole kindlasti hea.
Emane on siis suurem ja isane läheb emase sisse, noh väike sekusaalõpetus või nii.
Ja need klambriga torud on väga head, kiirliide ikkagi ju. Kui sul tekkis probleem otsa panemisega, siis järgmine kord varu seepi või tehnilist vaseliini, määri isane pool enne kokku ja läheb lupsti sisse, muidu jäädki akrobaati mängima nende torudega. Durex intence sobib ka väga hästi.
jürtsil läksid kõrvad kikki ja näost punaseks?
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
võta see o ring oma vana toru seest ja see plastik junn ka. Minul see igastahes ei lekinud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3202
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 63 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Heavy breathing
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Pole võimalik midagi teha ilma kasjakkita, ühel udukal korralik akvaarium sees
Dont know how and why
Dont know how and why
- siimp
- Klubiliige
- Postitusi: 160
- Liitunud: 25 Aug 2015 09:34
- Asukoht: Põlva
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Puuri alla auk, läheb vesi välja Okei see pole lahendus tegelt. Äkki tagant midagi puudu?
Omega 3.0dti automaat
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
?!?@?@?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
selle asjaga eemaldasin nii palju vett kui saanud
pärast kuivasin fööniga, muidugi nüüd ta veits kakkane seest, aga mis teha
lisaks toonisin spets spreyiga mustaks, 2 kihti, kuna imo oli neid liiga särav öösel, nagu kaugtuli.
Ammu vahetasin kojameeste kate ära, eelmine oli suure auguga ja suht kole. Samas tol ajal veel paigaldasin bmw kollektor, sest kolm triipudega näeb ilusam välja ja samal ajal värvisin veel EGR bypass toru matt mustaks, nüüd mootor näeb suht viisakalt välja
Homme hakkan tosooli lekkimisega tegeleda, õnneks asub see toru suht heas kohas. Varem lihtsalt ei viitsinud tegeleda. Jõudsin juba peaegu 5l juurde valama
pärast kuivasin fööniga, muidugi nüüd ta veits kakkane seest, aga mis teha
lisaks toonisin spets spreyiga mustaks, 2 kihti, kuna imo oli neid liiga särav öösel, nagu kaugtuli.
Ammu vahetasin kojameeste kate ära, eelmine oli suure auguga ja suht kole. Samas tol ajal veel paigaldasin bmw kollektor, sest kolm triipudega näeb ilusam välja ja samal ajal värvisin veel EGR bypass toru matt mustaks, nüüd mootor näeb suht viisakalt välja
Homme hakkan tosooli lekkimisega tegeleda, õnneks asub see toru suht heas kohas. Varem lihtsalt ei viitsinud tegeleda. Jõudsin juba peaegu 5l juurde valama
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Moikka moi!!!
Vahepeal käinud vÄÄnÄ-PoSti lammutusele ja sai odavalt ostetud päris palju pisi asjad, mis endal oli juba kulunud/katki jms.
Vaatasin üle karbid rooste küll olemas, kuid midagi hullu ei ole. Augud ka pole. Eemaldasin ära kõik rooste ja värvisin spets asjaga mustaks.
Ainuke variant kuidas oli võimalik paigaldada küljekarbid - panna uued karbid vanade peal ja nippodega kinni. Sest gup tuuning küljekarpidel kinnitusi pole, aga originaal küljekarpidel olemas. Veits porno on küll, aga mis teha, gup tuning annab lihtsalt vormi, mis veel pole kõige parem kvaliteediga.
Gup küljerabid on veits lühikesemad kui originaalid ka, seetõttu tagaots ei ole kõige ilusam, aga pärast mõtlen midagi paremat sinna. Enam elusees ei hakka gup asjadega tegelema, kõik on nii sitta kvaliteediga, kõver jne.
Aga lõpptulemus on selline:
Tosool enam ei lekki. Kui kedagi huvitab see O-rõnga mõõdud, siis õige on 38x4. (Toru mis läheb radikast termostaadile)
Nii kõige huvitavam teema:
Vasakpool - passat b5 sedaan (see oli mul paigaldatud ennem. Veits madalam kui omega sedaani omad, aga ikkagist ei ole piisavalt madal) Parempool - Opel Omega universaal(?)
Paigaldasin parempoolsed peale ja tulemus on selline .
Siin jah porno nippodega, aga muud valikud ei olnud
Nii poissid, kes minuga offroadile?
Ühesõnaga nüüd tahan normaalsed vedrud tagale, sumpaots lõpuks ära vahetada ja esituled seest mustaks. Siis on välimus valmis sellel autol, samuti mootor ka nüüd töötab nagu peab, midagi ei lekki jne. Varsti panen kõik plastiku katted peale, hetkel veel panemata, kuna tahan olla kindel et seal on kuiv. Vaja sõita mingi 500km, et kindel olla.
Vahepeal käinud vÄÄnÄ-PoSti lammutusele ja sai odavalt ostetud päris palju pisi asjad, mis endal oli juba kulunud/katki jms.
Vaatasin üle karbid rooste küll olemas, kuid midagi hullu ei ole. Augud ka pole. Eemaldasin ära kõik rooste ja värvisin spets asjaga mustaks.
Ainuke variant kuidas oli võimalik paigaldada küljekarbid - panna uued karbid vanade peal ja nippodega kinni. Sest gup tuuning küljekarpidel kinnitusi pole, aga originaal küljekarpidel olemas. Veits porno on küll, aga mis teha, gup tuning annab lihtsalt vormi, mis veel pole kõige parem kvaliteediga.
Gup küljerabid on veits lühikesemad kui originaalid ka, seetõttu tagaots ei ole kõige ilusam, aga pärast mõtlen midagi paremat sinna. Enam elusees ei hakka gup asjadega tegelema, kõik on nii sitta kvaliteediga, kõver jne.
Aga lõpptulemus on selline:
Tosool enam ei lekki. Kui kedagi huvitab see O-rõnga mõõdud, siis õige on 38x4. (Toru mis läheb radikast termostaadile)
Nii kõige huvitavam teema:
Vasakpool - passat b5 sedaan (see oli mul paigaldatud ennem. Veits madalam kui omega sedaani omad, aga ikkagist ei ole piisavalt madal) Parempool - Opel Omega universaal(?)
Paigaldasin parempoolsed peale ja tulemus on selline .
Siin jah porno nippodega, aga muud valikud ei olnud
Nii poissid, kes minuga offroadile?
Ühesõnaga nüüd tahan normaalsed vedrud tagale, sumpaots lõpuks ära vahetada ja esituled seest mustaks. Siis on välimus valmis sellel autol, samuti mootor ka nüüd töötab nagu peab, midagi ei lekki jne. Varsti panen kõik plastiku katted peale, hetkel veel panemata, kuna tahan olla kindel et seal on kuiv. Vaja sõita mingi 500km, et kindel olla.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Vedru puhul saab mängida vedru all oleva kummilutiga. Vajadusel saab ka veekindlast vineerist sobiva kõrgusel alla teha. Ei ole porno vaid kiire/odav lahendus. Been there, done that
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
- Asukoht: Estland
- Has tänanud: 5 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Udutulele võid 3 mm augu alla kõige madalamasse kohta puurida küll, proovitud ja toimib. Ongi tänapäeval nii et tulevad tehasest tihendamata klaasiga tuled.
Kui sa seda gup-tuuningut kangesti seal peal tahad hoida, liimi see originaalliistude peale Soudal Fix-all'iga. ku...... ka ei haruta seda pärast enam lahti. Auto peab muidugi paar päeva seisma, et Fix-all kõvastuks, siis saad kaablisidemed ära võtta.
Kui sa seda gup-tuuningut kangesti seal peal tahad hoida, liimi see originaalliistude peale Soudal Fix-all'iga. ku...... ka ei haruta seda pärast enam lahti. Auto peab muidugi paar päeva seisma, et Fix-all kõvastuks, siis saad kaablisidemed ära võtta.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Ongi plaanis väike auk teha, sest teine udukas täitsa korras. Lihtsalt mingi praak või sitt kvall mdea.muhtasib kirjutas: ↑24 Juun 2019 21:04 Udutulele võid 3 mm augu alla kõige madalamasse kohta puurida küll, proovitud ja toimib. Ongi tänapäeval nii et tulevad tehasest tihendamata klaasiga tuled.
Kui sa seda gup-tuuningut kangesti seal peal tahad hoida, liimi see originaalliistude peale Soudal Fix-all'iga. ku...... ka ei haruta seda pärast enam lahti. Auto peab muidugi paar päeva seisma, et Fix-all kõvastuks, siis saad kaablisidemed ära võtta.