Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Suletud
muhtasib
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Aug 2013 11:46
Asukoht: Estland
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas muhtasib »

Kaamera perspektiivist täpsemal näed kuidas rattad üldiselt jooksevad kui seod mõne meetri püksikummi ümber kõigi nelja ratta, ühes tükis muidugi.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Keegi on vahetanud oma pihustiotsad 2.5d-3.0d? 1gen.
Hind per tk?
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jospa »

Mulle on varasemalt peale pandud 3.0142kw pihustid. Äkki oli midagi 160euri tk?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

risto vahetas omal pihustiotse vist oli 35€ tk uus ots.
ma võin otsa vahetuse ära teha, seejuures pesen ultrahelist pihusti puhtaks ka. 40 minutit läheb ühe pihustiga. Kisun täitsa pulkadeks laiali. Aga ei saa anda garantiid, et täiesti korda saab. Kui pihusti kestas detailid balandsist väljas ja üle kulunud, siis võib vimka sisse jääda.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jospa »

Martink91 kirjutas: 22 Juul 2019 18:59 risto vahetas omal pihustiotse vist oli 35€ tk uus ots.
ma võin otsa vahetuse ära teha, seejuures pesen ultrahelist pihusti puhtaks ka. 40 minutit läheb ühe pihustiga. Kisun täitsa pulkadeks laiali. Aga ei saa anda garantiid, et täiesti korda saab. Kui pihusti kestas detailid balandsist väljas ja üle kulunud, siis võib vimka sisse jääda.
Ma olen arusaanud et see pesu tuleb ka niisama kasuks v ennetab kusemist?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Martink91 kirjutas: 22 Juul 2019 18:59 risto vahetas omal pihustiotse vist oli 35€ tk uus ots.
ma võin otsa vahetuse ära teha, seejuures pesen ultrahelist pihusti puhtaks ka. 40 minutit läheb ühe pihustiga. Kisun täitsa pulkadeks laiali. Aga ei saa anda garantiid, et täiesti korda saab. Kui pihusti kestas detailid balandsist väljas ja üle kulunud, siis võib vimka sisse jääda.
Kahju, et ei saa täpselt teada, milline pihusti kuseb. See stendi viimine on päris mõttetu asi, sinna tagasi sõita, 60€ kokku + kütus ja oma aega. Lisaks peab otsima teist auto millega sinna sõita, kuna enda kasututsel ainult 1 auto, keeruline lõbu.
Muidu mõtlen su pakkumisele, sest viimasel ajal suht tihedamini raputab mootori tühikäigul. Mingi 1 kuseb, tean, sest 2.5 pihustitega oli täpselt sama teema. Ja 2.5 stend näitas et ühel ots oli täiesti läbi, praegu sama lugu.

Krt need commonrail pihkarid, kasutatud kõikidel läbisõidud juba +200k, see et stendis käinud ja näitanud et asi on korras - ei tähenda et 10tkm pärast asi ei hakka pissima. 1 uus pihusti maksab 313€ :D

Krt vähemalt kütusepump sellel commonrailil väga hea.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

no, samas teed ühe korra selle investeeringu uutesse otsadesse ja järgmiseks 300k ls jaoks muretu. Sinu autol olid kusjuures juba remonditud pihustid peal, kui mina selle ostsin.
Ultraheli on kasulik küll jah. Osadel on seal ikka päris huvitas sodi kiht sees. Samas mõni on täiesti puhas, aga ikka laseb villast.
Kes tänasid kasutajat Martin selle postituse eest:
b00ster
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

1 päev käisin oomiga jõgevamaale uue peldiku järgi, max odav tööauto järgi, ütleme nii*
Maanteel pärast hullu möödasõidu, lendas üks tosooli voolik mingi kolmnurgast vms (seal kus helisignaalid, esistange sees) välja, ja kõik tosool läks asfaldi peale, õnneks kohe märkasin et temp seier tõuseb ja tegin kiire peatus teeääres, andsin turbole natuke jahutust ja panin mootor seisma. Temp oli peaegu 100 juba, edasi ei julgenud turbot jahutada. Õues oli muidu mega palav, mingi +29. Õnneks oli tööristade kompleekt kaasas, kus on peaegu kõik vajalik asjad. 2 minutiga sain stange ära eemaldatud (Nii palju harjunud juba, et kinni silmadega oskan eemaldada)
Seal kohe nägin et klamber lendas ära ja seetõõtu lõdvik ka. Panin lõdvik tagasi, klamber ka tagasi peale (see jäi toru peal, ei lendanud ära). Mega kuum ilmaga, kuskil maantel, keset eesti, ilma vetta tegisin seda kõike. Ma nagu palju ei kaalu ja tavaliselt ei higista, aga pärast seda "remonti" olin absoluutselt märg :lol: Veel mingid sääsed, parmud vms söönud mind, ebareaalselt ebamugav oli.
Ootasin natuke kuni mootor jahutab ja rahulikult sõitsin lähim tanklasse. Seier nii kiirelt hakkas tõusema, et joppenpuhh, mõtlesin et täna kindlasti panen keema seda mootori. Aga jõudsin tanklasse nii, et üle 95 ei läinud. 2.8km oli sõit, joppas. Seda tosooli mis mul kaasas on olnud, ei piisanud. Tanklas oli aint roheline või punane. Valasin roheline sisse, tänud Martinile, kes vastas ja andis nõu selle kohta, et sinine + roheline saab segada, ise poleks julgenud. Pärast rahulikult sõitsin edasi, mitte ükski möödasõit enam ei teinud :lol:

Muidu ostsin endale passat b3 1.6td, max odav, lihtne ja primitiivne auto :D . Asi üldse ei võta küttet. Üv ja kind aastalõpuni, oli vanameehe kasutusel 10+a jne, ühesõnaga las seisab, rahakotti väga ei hammusta ja nüüd vähemalt olemas varuauto, millega saab ntx pihustid stendile viima ja teha and all kind that shit :lol:

Viisin auto Opel Centresse, Tallinnas. Seal sõber töötab, kes pesis auto seest kuid ka väljast. Nüüd on sitaks sex mobiil. Hui müün seda kunagi :lol:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Viskan siia päris ägedad viideod ka. MUST WATCH.
1) https://www.youtube.com/watch?v=5x-nYXCuESA
2) https://www.youtube.com/watch?v=AoTrViNT03Y

btw pagasnik nüüd täiesti tühi ja pepu on tagasi tõusunud veits, pohhui las olla, ei viitsi seda madaldada, aitab juba. Pole hullu ka, aga 1-2cm võiks madalam olla. Täna otsin mingi ilus koht, võtan professionaal kaamera ja teen mega seksuaalsed pildid, kuna hetkel välimuselt auto on 98% valmis (vahtrakas ajab närvi, kahjuks pean sellega veel 2 kuud sõitma ja summutiots ka kole + kõver. Veel tahan kojameehed mustaks värvida ja terve autot poleerida kunagi.)
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Tomzz »

b00ster kirjutas: 31 Juul 2019 18:26 1 päev käisin oomiga jõgevamaale uue peldiku järgi, max odav tööauto järgi, ütleme nii*
Maanteel pärast hullu möödasõidu, lendas üks tosooli voolik mingi kolmnurgast vms (seal kus helisignaalid, esistange sees) välja, ja kõik tosool läks asfaldi peale, õnneks kohe märkasin et temp seier tõuseb ja tegin kiire peatus teeääres, andsin turbole natuke jahutust ja panin mootor seisma. Temp oli peaegu 100 juba, edasi ei julgenud turbot jahutada. Õues oli muidu mega palav, mingi +29. Õnneks oli tööristade kompleekt kaasas, kus on peaegu kõik vajalik asjad. 2 minutiga sain stange ära eemaldatud (Nii palju harjunud juba, et kinni silmadega oskan eemaldada)
Seal kohe nägin et klamber lendas ära ja seetõõtu lõdvik ka. Panin lõdvik tagasi, klamber ka tagasi peale (see jäi toru peal, ei lendanud ära). Mega kuum ilmaga, kuskil maantel, keset eesti, ilma vetta tegisin seda kõike. Ma nagu palju ei kaalu ja tavaliselt ei higista, aga pärast seda "remonti" olin absoluutselt märg :lol: Veel mingid sääsed, parmud vms söönud mind, ebareaalselt ebamugav oli.
Ootasin natuke kuni mootor jahutab ja rahulikult sõitsin lähim tanklasse. Seier nii kiirelt hakkas tõusema, et joppenpuhh, mõtlesin et täna kindlasti panen keema seda mootori. Aga jõudsin tanklasse nii, et üle 95 ei läinud. 2.8km oli sõit, joppas. Seda tosooli mis mul kaasas on olnud, ei piisanud. Tanklas oli aint roheline või punane. Valasin roheline sisse, tänud Martinile, kes vastas ja andis nõu selle kohta, et sinine + roheline saab segada, ise poleks julgenud. Pärast rahulikult sõitsin edasi, mitte ükski möödasõit enam ei teinud :lol:

Muidu ostsin endale passat b3 1.6td, max odav, lihtne ja primitiivne auto :D . Asi üldse ei võta küttet. Üv ja kind aastalõpuni, oli vanameehe kasutusel 10+a jne, ühesõnaga las seisab, rahakotti väga ei hammusta ja nüüd vähemalt olemas varuauto, millega saab ntx pihustid stendile viima ja teha and all kind that shit :lol:

Viisin auto Opel Centresse, Tallinnas. Seal sõber töötab, kes pesis auto seest kuid ka väljast. Nüüd on sitaks sex mobiil. :mrgreen: Hui müün seda kunagi :lol:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Viskan siia päris ägedad viideod ka. MUST WATCH.
1) https://www.youtube.com/watch?v=5x-nYXCuESA
2) https://www.youtube.com/watch?v=AoTrViNT03Y

btw pagasnik nüüd täiesti tühi ja pepu on tagasi tõusunud veits, pohhui las olla, ei viitsi seda madaldada, aitab juba. Pole hullu ka, aga 1-2cm võiks madalam olla. Täna otsin mingi ilus koht, võtan professionaal kaamera ja teen mega seksuaalsed pildid, kuna hetkel välimuselt auto on 98% valmis (vahtrakas ajab närvi, kahjuks pean sellega veel 2 kuud sõitma ja summutiots ka kole + kõver. Veel tahan kojameehed mustaks värvida ja terve autot poleerida kunagi.)
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jospa »

Mega seksuaalsed :lol:
Kes tänasid kasutajat Jospa selle postituse eest:
b00ster
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
tanellenat
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas tanellenat »

Kõik äge aga 1 probleem on mul sinuga :evil: Su sõber ei oska filmida :lol: :lol:
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Martin »

mida see tomzz ütles üldse :D?

booster on jutu järgi paras šlangeman :D
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas Jürts »

Martink91 kirjutas: 31 Juul 2019 21:25 mida see tomzz ütles üldse :D?

booster on jutu järgi paras šlangeman :D
Tomzz värvis ühe lause punaseks Ilja jutus 😉
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Siin summuti hääle viideod. Kuulata ainult kõrvaklappidega. (Ei viitsi sony vegasil montage teha, et ühele viideole liimida.)
1)https://www.youtube.com/watch?v=ULbD5IZfWI8
2)https://www.youtube.com/watch?v=dICUYWlkqgc

63toru, 1 katalüsaator on all, teine eemaldatud, kesk pütt eemaldadud, tagale paigaldatud simmons resonaator

Maanteel ei ole kuulda seda ja pea valuta, tegelt autos üldse pole midagi kuulda.
Õues lihtsalt madal bass käib, ei plärise.
Sellega ametlikult saab ÜV läbi.
Haiseb küll ja tahmab ka. (1 pihusti kuseb ka)
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitus Postitas b00ster »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Oktoobris ülevaatus, saan läbi - kohe tuleb toonkile ette.
Tuled ka värvin seest mustaks, nüüd kindlalt otsustasin (meeldib nagu kasutajal siimp tehtud.)
Kes tänasid kasutajat b00ster selle postituse eest:
tanellenatJospa
Suletud