22. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 21 Jaan 2019 10:33
Postitas b00ster
Starter saanud vahetust, kuna eelmine prikollitas ja elas oma eluga. Vahepeal töötas, vahepeal käis tühja, vahepeal üldse ei reageerinud. Vahetamisele tuli 135kw oma, originaal denso 2.2kw.
Pilt


Jaaaaa väikeeeee tiiiiiseeeerrrr :mrgreen:
Pilt
Pilt

Laupäeval sai tehtud kerge trip, Jürtsi külla, Haapsalu-Jõhvi, 265km 1 suund. Ostsin 18tolli erilaiused valukad. Tagarehvid: 275/35, Esirehvid: 235/40.
Natsa googeldasin ja leidsin natuke historyt neende veljede kohta:
https://www.auto24.ee/used/1850369?id=1 ... _missing=1 Äkki keegi mäletab, teab seda masinat?
Ja "Ohtlik lend"is ka oli see, 2006-2007a. Ühesõnaga suht kaua oli need veljed sellel omegal, ja nüüd 2019a jõudis minuni :D
Pilt

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 21 Jaan 2019 11:50
Postitas Jürts
See oligi Jospa vana mv-6.Nüüd peaks olrma tfw või taolise kasutaja käes.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 21 Jaan 2019 19:16
Postitas Rax
Enne jospat oli see omega põlvas. Siis jospa käes ja hetkel trw käes. Odavalt saaks selle omega kätte ka ma arvan :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 22 Jaan 2019 02:28
Postitas Jospa
Infoks: omegal lsd 4.22 ülekandega, must nahk sport sisu, Irmscheri originaal: tiib, tagastange, sportrool, veljed....plaanin ise seda tagasi osta aga vaatab mis elu toob
Pilt

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 22 Jaan 2019 13:05
Postitas tanellenat
Loodan Jospa, et ostad ;)

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 26 Jaan 2019 21:29
Postitas b00ster
Täna polnud midagi teha ja kodus passida ei tahtnud, nii... käisin autot pedereerimas, seest kuid ka väljast. Mattid, istmed, turvavööd, panel, nahad, nuppud, uksed, mootor, pagasnik, jne.. kõik asjad puhastatud / pestud.

Ma poleks ma, kui ei teeks pilte :lol:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Asjad mis tahavad paigaldust / vahetust / lihtsalt ei meeldi:

-Kõlarid. Enam küll bose ei mängi nagu bose.
-Kässäri nahk. Ebayist tuleb tellida
-Esistangelisa. Originaali oma tahan, mul seda pole.
Pilt
-Tagastange keeratav "konksu"? pisike plastiku junn.
Pilt
-Tahaks navi ja simkaart tööle saada, lihtsalt et see oleks, küll seda kasutada ei hakka, lihtsalt ei meeldi vajutada OK nuppu igakord kui paned komppu tööle ja see "network error" vms pealkiri. Ühesõnaga vajan sim kaardi ja navi discu. Googeldan veel kuidas seal kõik töötab :D
-EGR full remove, koos egr jahutus elemendiga ja jahutusvedelikuvolikuga, mis on ilma egr jahutita, aka 135kw oma.

Muidu väikselt mõtlen about Irmsheri esistange, guptuningust 130€, krt nii kallis hind ikka :x lisaks seda peab värvima veel, udukaid sebima ja kindlasti see ei istu nii kergelt kerele, et vaja nussida liivapaberiga ka, ühesõnaga veel ei tea. Hetkel 20% yes 80% no. Ja järgmine kord kui tulen eestile peab õli vahetama, hetkel mingi 8700km tehtud, tahaks kindlasti enne 10k teha seda. Ja tahaks juba kevadet, et saaksin suvekad paigaldada 8)

Võib pakuda stange asjad mulle psse/fbsse!!!

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 26 Jaan 2019 21:46
Postitas tanellenat
see mis hallil stangel küljes on originaal kumm. lisaks tsekka kas sulle steinmetza stange lisa meeldib? kui jah siis kirjuta PM

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 26 Jaan 2019 22:07
Postitas b00ster
tanellenat kirjutas: 26 Jaan 2019 21:46 see mis hallil stangel küljes on originaal kumm. lisaks tsekka kas sulle steinmetza stange lisa meeldib? kui jah siis kirjuta PM
Tahaks seda originaali. Kahjuks stangedest meeldivad ainult originaal või irmscheri omad.

Pilt
Pildil Irmscher esistange, gup tuningus 130€ selline. Must omegal arvan et asi näeks sittaks ilus välja. Aga koos stangega veel eeltöö, värvimine, aega ja udukad peab sebima. Õnneks sinna sobivad mingi citraeni või peugeoti udukad, ei mäleta täpselt, jürts ja erkki teavad :lol:
Aga ikkagist nagu päris suur summa tuleb kokku. :roll:
Vaatab.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 26 Jaan 2019 22:31
Postitas Martin
See irmscheri replica stange pidavat gupist väga hea tulema. Värvimine on muidugi vajalik, kuid mingit lihvimist ei pidavat vaja olema.
130€ sellise lahmaka eest välja käija on suhteliselt tagasohoidlik summa. Minu tellitud väike lipp maksab napilt 2x vähem, kuid materjali ja tööd on julgelt 5x vähem.
Kusjuures inglismaal on tohuja i bloshe neid irmsher juppidega autosid müügis.
Mine fb "Vauxhall Omega Owners Group buying/selling" sealt järjest asju võtta.

Ilmselt mõne terve doonori saaks sealt koos kõige vajaminevaga. Ja isegi juhi istme saaksid ilmselt korraliku nahaga, kuna seal see kunde poolne.
Udutulede puhul on vajalik kood. Kuna irmsheri puhul on tegemist tuuning ettevõttega, kes ise tulesid ei valmistanud, siis kasutati olemasolevaid tulesid, mis parasjagu mõne muu mudeli pealt sobisid, sellest ka see sidruni sobivus.

Kui ma oma stangelisa kätte saan, võin oma kummiribad sulle müüa :D
Tagastange katet otsi mõnes romulast. Vajuta näpuga sisse ja saad kätte selle sealt :D

Sim kaardi errori saad ära, kui sinna suvalise simkaardi mõõdus plastikkaardi sisse pistad. Võid isegi vana pangakaardi panna.(pangakaart ongi sim kaart, ülejäänud on mini-, mikro- ja nano- simid).
Navi sa tööle ei saa, kuna isegi originaal kaarti ei pakutud baltimaadele.
Saksas on mingid tegelased, kes omal kohalikul tasandil kaarte küll uuendada suvatsevad(eravärk, kodused it haid). Kuid siia ei viitsi keegi neid teha.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 26 Jaan 2019 22:42
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 26 Jaan 2019 22:31 See irmscheri replica stange pidavat gupist väga hea tulema. Värvimine on muidugi vajalik, kuid mingit lihvimist ei pidavat vaja olema.
130€ sellise lahmaka eest välja käija on suhteliselt tagasohoidlik summa. Minu tellitud väike lipp maksab napilt 2x vähem, kuid materjali ja tööd on julgelt 5x vähem.
Kusjuures inglismaal on tohuja i bloshe neid irmsher juppidega autosid müügis.
Mine fb "Vauxhall Omega Owners Group buying/selling" sealt järjest asju võtta.

Ilmselt mõne terve doonori saaks sealt koos kõige vajaminevaga. Ja isegi juhi istme saaksid ilmselt korraliku nahaga, kuna seal see kunde poolne.
Udutulede puhul on vajalik kood. Kuna irmsheri puhul on tegemist tuuning ettevõttega, kes ise tulesid ei valmistanud, siis kasutati olemasolevaid tulesid, mis parasjagu mõne muu mudeli pealt sobisid, sellest ka see sidruni sobivus.

Kui ma oma stangelisa kätte saan, võin oma kummiribad sulle müüa :D
Tagastange katet otsi mõnes romulast. Vajuta näpuga sisse ja saad kätte selle sealt :D

Sim kaardi errori saad ära, kui sinna suvalise simkaardi mõõdus plastikkaardi sisse pistad. Võid isegi vana pangakaardi panna.(pangakaart ongi sim kaart, ülejäänud on mini-, mikro- ja nano- simid).
Navi sa tööle ei saa, kuna isegi originaal kaarti ei pakutud baltimaadele.
Saksas on mingid tegelased, kes omal kohalikul tasandil kaarte küll uuendada suvatsevad(eravärk, kodused it haid). Kuid siia ei viitsi keegi neid teha.
Millal sa oma stangelisa kätte saad :D
O, väga hea et saab plastiku kaardi sisse pista, homme teen ära, sest ajab närvi "insert sim card" mis on 24/7 seal.
Selge naviga, tänud info eest.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 27 Jaan 2019 10:03
Postitas Poust
Ma endal võtsin selle telo. Värgi kindalaekast lihtsalt välja (siis ka simi ei küsi enam)ja panin koju kappi sai kindalaekasse rohkem ruumi. Kuiautomüüki panen siis saan selle tagasi panna.( jälle üks lisa juures :D )

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 27 Jaan 2019 13:56
Postitas Jospa
Erki pani selle irmshu stange ette. Tuli gupist ja oli jamamist palju! Et ette sobitada

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 27 Jaan 2019 14:54
Postitas Martin
Mul on tunne, et kõige mõistlikum gupist asju tellida, või ükstaskõik kust kohast, on siis kui sa auto neile viid. Siis nad võtavad detaili poolkuivana vormist välja ja auto küljes saab veel viimase painutuse anda. Muidu kuivab kõveraks ja siis on puha p****.

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 17 Veebr 2019 21:42
Postitas b00ster
Auto sõidab igapäev. Just tehtud õlivahetus, 9900km oli sõitnud, no õnneks enamus maanteel, aga päris palju ka tühikäigul. Sest talvel üldse ei viitsi suretada mootor välja. Õli valasin nagu tavaliselt, BP Visco 5000C 5w40 (sama asi mis Castrol GTX, sama känkust)

Kuna ammu tahtsin vahetada esikõlarid, ja soov oli et kõlarid oleks plug & play, siis tegin bosele vahetus, bose vastu. :) Bose heli omegal on sitaks hea. Need mis paigaldasin eelmise asemele on terved ja mängivad nagu peavad. Tänud kasutajale Schmidt, kes müüs mulle neid.

Eelmine juhepoolne "läbi peeretatud", arusaadav miks see asi üldse ei mänginud.
Pilt

Ja uus.
Pilt


Samas mingipäev märgisin et autol pepu kuidagi viltu, 1 madaldusvedru puruks :x
Ei tea mis firma need on, üle koormanud ma küll polnud, mingi suured tjotjat minuga ei sõitnud, pagass alati tühi. Need on siis -35mm madaldusega ja nüüd vaja otsida uus paar, sama madaldusega :)

Siin näha, see siis juhipoolne.
Pilt

VS normaalne vedru:
Pilt

Ebayist tellitud nahad jõudsid kohale. Kuna kässäri oma keegi eraldi ei müü, ostsin komplektina, nkn hind pole suur, mingi 22€ postiga.
Ja vahetan mõlemmad ära, kuna see käigukangi oma, mis mul praegu on ei meeldi väga, aga seekord töötan vigade kallal ja teen nii et meeldiks. Lisaks see õige vormiga ka, omega jaoks tehtud. Järgmisel nädalavahetusel paigaldan.

Pilt

Nüüd autol veel paigaldatud kummiriba esistangele, siuke nuss oli seda paigaldada sirgelt, ebareaalne, Ausalt, mul läks kõlaritega vähem aega kui selle fucking ribaga rsk. Ühest poolest paned kinni, siis teine osa on jumala viltu, paned teine osa sirgeks, siis esimene osa jumala kõver nahhui :lol: Aga seda peab mingipäev värvima, kuna ei käi kokku autoga, terve auto on laikiv must, ja ss see osa on mingi matt hall vms, ühesõnaga mingi imelik must. No kevadel teen ära.

Ja numbrimärgid autol on nüüd jälle sinised, EST kohad siis. Kuna mendid....

Re: Opel Omega M57 2.5DTi (chip, manuaal) - b00ster

Postitatud: 01 Mär 2019 21:10
Postitas b00ster
Nu zdravstvuite. Kui vahetada, siis vahetada kõik korraga.

70cm pikk ja 40cm box on jõudnud kohale :lol:

Pilt

Hinnaks kokku 278€ (postsees), Soome nettipoest ostetud (Postiga Saksamaalt tulnud). Eestis oli sama boxi arve 324€. + 5€ post. Vot nii.
Boxis Lemförderi (enamus asjad) ja TRW segu. Väga kaua olen mõelnud, milliseid õõtsapuksid osta, strongflex või lemferderid. Terve google sai läbi lugetud, mõned räägivad et on sitaks hea asi, see Strongflex, teised räägivad et puhas pask ja mõttetu. Kokkuvõttes 50/50, never ending war.
Nagu juba saite aru valisin Lemförderi omad, kuna lemförder on ka aafrikas lemförder :lol:

Pilt

Karbis siis: kõik õõtsapuksid, roolivardad, stabikakondid, stabikapuksid, sarniirid.
Huvitav värk, 2x stabikakondid on lemffi omad, kuid üks on must ja teine on kroom värviga. Aga mõlemmatel tootekood sama, arvan et lihtsalt erinev väljalaskeaasta. Pildi peal muidu pole kõik asjad, veel vahetusele tulevad esimesed amordid koos vedrutega, tulevad omega 3000 omad, samad mis oli ammu ostetud Anvari käest, -35mm madaldusega. Lõpuks tuli õige aeg vahetada :D Ja tagavedrudele tulevad passat b5 vedrud, loodan et klirens on enamvähem sarnane, isegi kui tagaots on madalam, siis pole kahju, kuna passati vedrud saanud max odavalt. Proovib ära.

Omegale sobivad e34 ja e32 esimesed, horisontaalsed õõtsapuksid. Sobivad kõikidele Omegatele, A, B preFL, B FL.

BMW õõtsapuksid, mis sobivad Omegale eksisteerivad kolmes variantides:
31 12 1 136 605- need oli paigaldatud 520,525 - valge plastmassiga. Väga komfoortne, aga juhitavus pole nii hea.
31 12 1 139 456- need oli paigaldatud 524td,525tds.535i.730i.735i - sinise plastmassiga. Selline keskmine, pehme ja juhitavus pole paha.
31 12 1 136 607- need oli paigaldatud 740i.750i - rohelise plastmassiga. Pole väga komfoortne, aga sitaks hea juhitavus.

Ma valisin endale rohelised, 750i v12 omad, need on soovitatud V6 ja R6 Omegate jaoks.


:!: :!: BMW puksid paigaldatakse noolaga MOOTORI poole :!: :!:
Pilt
Pilt

Muidugi, kui saan asjad vahetatud annan oma tagasiside ka. Lähen veel sillastendi ja pärast seda võib paigaldada 18 veljed.
Seekord ma kindlasti saan rooli ja veljed paika, et see KUHUGILE EI LIIGUKS, AUTO SÕIDAKS OTSE JA REHVE EI SÖÖKS!!!!!! :lol: :lol:


Ja nüüd tuletasin meelde et autol enam salongipuhur ei tööta. Lihtsalt üks hommik tulin autole, ja märgasin et autol kuidagi külm. Puhur ei tööta. ei tea mis viga, kaitse kontrollitud, kõik nuppud töötavad, aga õhk lihtsalt ei tule. Kevadel vaatan üle puhuri mootorit ja vb reostaat tahab ka vahetust.

Stay tuned.