47. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 17:37
Postitas Andrus
Amordi tugilaagritega pole mingit jama? Sillas kalded paigas (nii ees, kui taga ning esisilla puhul nii piki, kui külgkalle)? Kui mõlemad sillad, rehvid ja tugilaagrid korras, siis peab asi sillastendis olema.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 17:50
Postitas Martin
Ainuke asi, õõtsad on välja vahetamata, ta vahetas kunagi ainult pukse seal.
Nagu ta ise ütles, siis rool lahti lased ja pidurit kasutad, nii vaikselt kui tugeval pidurdamisel, rool rohkem tõmbama ei hakka kui lihtsalt veeredes, millega välistaks igasuguse probleemi piduritega.
Autol on all uued amordid, tugilaagrid ja amordipadjad, mille panin sinna... kuuaega tagasi vist või?
Sillastendi on tal 4x tehtud 2 aasta jooksul, kõik erinevates kohtades. ja probleem on olnud püsiv ja peale amortide jms vahetust sehti nüüd uus stend siis.

Ainuke asi, tema väidab, et olukord läks hullemaks peale seda, kui ma supporti alumise kinni kiilunud liuguri lahti sain ja käima panin.
Aga support ise ei jää peale.
Kahjuks ei oska mina selles asjas seisukohta võtta, kuna ei proovinud kiskumist enne supporti lahti tegemist seda.

Ja pihustitega on ka uut infot, või siis õigem oleks öelda "reduced fuell quantity" erroriga. Tegime pihustite tagasivoolu testi ja testi aeg tuli tagasivoolust õhumulle. :idea:
Aga muidu oli test okei, 2minutit tühikäigul 5el pihustil 30ml kütust. Teine pihusti puhul 20ml.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 17:59
Postitas Andrus
Ma sain auto jooksma, kui said ette uued õõtsad ja esimene puks sai välja vahetatud strongflexi vastu. Pendelhoova puks on ka tal vist see tavaline, mitte 2.5dti originaal?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 18:19
Postitas Martin
Sul oli ka varem ühele poole tugev kiskumine?
Kusjuures ma ise pakkusin talle seda varianti, et äkki mõni õõts on lihtsalt kõver mingil põhjusel.
Kuna velgesid on tal mitu olnud nii 15'' plekk, kui ka 17'' talvekad ja 18'' suvekad. Kõigil sama jama.

Strongflexid, sa mõtled õõtsa suuri pukse või?

Eks ta ise seedib seda varianti. Kahju, kui sellise asja pärast klubi/foorum jälle vaesemaks jääb, kuna üldine teema on hea, mees teeb autoga midagi, kooner ka pole.
A swirlflaps errorist saime ka jagu. Solenoid oli ilmselt lühises ja seetõttu osaliselt ülesse sulanud...
Auto tõmbab madalalt tõesti pisut paremini, kui ilma.

Aga samas, kui koll ikka ees, siis... nojah.
Minul endal oleks lihtne, neid asju vahetada, aga tema maksab töö tegemise eest ju :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 19:26
Postitas Enrix
Terve suve oma 18 veljega kiskus paremale, panin 15 talveka alla võib sõita käed lahti. Tee mis tahad, aga usun , et tuleb uuesti stendida lasta kellegil keda ise teab ja usaldab nt . Isegi ootan nüüd uut stendi, et siis tutikad talvekad alla panna raatsiks. Pendel võiks ka seda tõepoolest teha, kuna kui mul silda keerasime läks alla tutikas febi( teadagi mis asi see on) siis peale moditud endli panekut muutus asi tunduvalt paremaks,kuid sellest febist võis sillalal hälve sisse jääda ja nii ta kiskuma ka jäi.

Ja Kui juba niipalju investeerinud ja oma ajusi rikkunud ei tasu enam asja selle pärast pooleli jätta ja masinast loobuda! :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 19:41
Postitas Faric
Hetkel mu oma ei suuda otse teel püsida peale esisilla remonti. Täiesti lambisel hetkel hakkab libeda peal, paremat külge ette vedama. Sillastend käidud, lemfi zarniirid, madaldus ja õõtsa mõlemad puksid polüuretaan, ees äkki punased taga kollased.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Dets 2019 16:11
Postitas Jürts
Proovige, kas rool keerab mõlemale poole lõppu täpselt sama palju. Äkki keegi roolikarpi jebind ja pole nö nullpunktis, kui rattad otse?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Dets 2019 23:01
Postitas Jospa
Mul sama jama, et masin on ebastabiilne. Uuel aastal läheb taastatud roolikarp peale....kallis lõbu aga ega mina ka muud ei oska midagi teha, sild korras - rehve ei söö, veel pole polüuretaan pukse pannud aga Miele rohelised BMW puksid läksid ... midagi seal lõhub minu sillas ka sama moodi nii et vähem kui 5000km pean panema uued laagrid, puksid jne jne jne - samamoodi masin kisub/viskab paremale v vasakule. rehvid õiges mõõdus, orikad veljed ....selle teema pealt- i feel you bro ! :cry:
aastatega olen aru saanud et Omega esisild on ikka selline kotermannide/anomaaliate läbu et kui mina ütlen: Õige pidu algab siis kui lit.s.i.d pe... peal okse sees ligu lasevad! siis seal sillas on selline orgia...et keegi ei saa aru kes keda pussitas, prõmmis v näkku oksendas.

Elav fantaasia aga nii on noh!

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 01 Dets 2019 23:49
Postitas tanellenat
Minul nt polü puksid, AGA IKKA UJUB... tulemuseks ongi see värdjas Pendehoovapuks.. okei vb ka roolikarp aga pendeks andis juba pm esimesel 2k-l järgi

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 02 Dets 2019 03:53
Postitas Martin
Mul universaal kisub aeg-ajalt paremal, täpselt nagu boosteril, aga seda juhtub väga harva. Ja tavaliselt piisab ühest konkreetsemast pidurdamisest ja kõik fain. Juhtub sed avähem kui kord paari kuu jooksul.
Sedaan aga teeb teistsugust nalja. Nimelt ma pargin maal ühe kindla kohapeale ja siis maanteele jõudes on roolil vibra sees.
Tagurdamisel rattaid keerates käib vahest mingi kolks läbi, nagu pikkipolt õõtsas oleks lahti ja vahetaks postisiooni(seal on ovaalsed poldi avad). Aga see on kinni.
Rooli vibra aga kaob 5-10km maanteesõiduga ära.
Või järsult pidurdades, kus käib jällegi seesama kolks läbi.
Kolksu pole võimalik kuskil kanali peal esile kutsuda, sest see ei tekki lihtsalt rooli keerates, vaid rooli keerates ja samal ajal tagurdades ja sedagi väga harva.
Aga kui ma pargin ükskõik kus mujal, siis rooli vibra puudub ja ka see kolks.
Huvitav on veel see, et tegemist on sisuliselt sirge maapinnaga, kus parempoolne ratas vb natukene on allpool tasapinda teiste rataste suhtes.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 02 Dets 2019 11:51
Postitas Jospa
Minul kolksus pidurdamisel support. Läksin soetasin uued tikud aga poest soetatu olid veel suurema kolksuga. Kompunnisin Andruse vanast suppordist midagi paremat kokku - aga kolks jäi ikka. Seda õõtsade teemat olen kunagi praktiseerunud vanal omegal ja nii kurb kui see ka pole siis uued õõtsad vedelevad kapi otsas, hind oli 140eurot kokku

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 02 Dets 2019 11:51
Postitas insener
Mu masinal polüuretaan puksid õõtsades ning pendelhoob tehtud pronksist (?) pukside peale, sest see kaubanduses pakutav on juba oma ehituselt selline, et peabki keerates katki minema. Sillad stenditud, esisilla rataste kalded maksimaalselt püsti pandud, rool on ilusti otse ning auto ei kisu ega tõmble kuhugi poole. Pinnuks silmas on aga esisilla suverehvide (235/45 R17) sisekülje kulumine, mida R15 talverehvidega ei ole. Võibolla aitaks kokkujooksu suurendamine/vähendamine, aga kardan, et siis hakkab teed otsima, nii et las jääb nii nagu on ja maksan rehvide pealt tiba lõivu.
Stenditud on Opel Remont Pärnus, julgen soovitada.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 02 Dets 2019 17:27
Postitas Anz69
Mina küll rattaid maks püsti ei keeraks:D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 02 Dets 2019 18:43
Postitas Jospa
Anz69 kirjutas: 02 Dets 2019 17:27 Mina küll rattaid maks püsti ei keeraks:D
Kui ma ei eksi siis kurvi läbimisel ongi vaja et kalle oleks mingil määral olemas.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 02 Dets 2019 19:52
Postitas Anz69
Jospa kirjutas: 02 Dets 2019 18:43
Anz69 kirjutas: 02 Dets 2019 17:27 Mina küll rattaid maks püsti ei keeraks:D
Kui ma ei eksi siis kurvi läbimisel ongi vaja et kalle oleks mingil määral olemas.
No täpselt aga siiski, maks püsti on eeldatavasti mõeldud, maksimum lubatud, sest nö nulli püsti keerata pole vist omegal võimalik ma arvan, ning püsti ratastega tekib järgmine probleem, agressiivsemal sõitmisel peaks välimised servad enne ära kaduma kui sisemised, kuigi ise seda maksimumi pole proovinud, 15" ratastega sõidab auto ikka väga hästi võrreldes 18" ratastega :D