Jälle saab sõita ühe 2001a 74kwse masuudipressiga. Edasi liigub "rõvedalt" Kütet praktiliselt nuusutab ning roostet väga vähe. Mida muud veel tahta.
Esimesed aknad käivad elektriga ja armatuuril huvitav Nokia juhtmega telefon.
Opel Omega caravan 2.0DTI 16v
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2718
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega caravan 2.0DTI 16v
seda rõvedalt edasiliikumist peaks saama korralikult turgutada. bemmi peal on sama konseptsiooniga mootor 100kw. väljalaske kolle peaks korralik pudelikael olema.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega caravan 2.0DTI 16v
Mida Bemmilt kasutada saab täpsemalt?
Sõidukite keretööd ja värvimine
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2718
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega caravan 2.0DTI 16v
bemmi pealt ei saa midagi kasutada. lihtsalt põhimõtteliselt on tegu sarnase asjaga(kubatuur, silindrite arv, otsepritse tööpõhimõte). Ühe puhul on tootjaks fiat, teisel bmw. Ainuke reaalselt sarnane asi on vist kõrgsurvepump, mis on boshi vp44(see vist ei olnud psg15??) aga sealgi on kindlasti pumba koodid erinevad, mstõttu pumabs olev aju ei ühildu mootori ajuga.
ehk, siis kui bmw sai 2L töömahuga otsepritsega rootorpumbaga mootorist 85/100kw vabalt kätte, siis ma ei näe erilist põhjust, miks ei peaks seda suutma saavutada ka opeli 74kwse puhul. Aga ma ütlen, väljalaske kolle on kindel pudelikael selle mootoril. Mul kõige esimene oom oli selle mootoriga.
A, õige veel, et 74kw puhul on tegemist vist wg tüüpi turboga, 2.2dti(opelil olev uuem versioon) ja bmw 2.0D on mõlemad muutuva geomeetriaga.
ehk, siis kui bmw sai 2L töömahuga otsepritsega rootorpumbaga mootorist 85/100kw vabalt kätte, siis ma ei näe erilist põhjust, miks ei peaks seda suutma saavutada ka opeli 74kwse puhul. Aga ma ütlen, väljalaske kolle on kindel pudelikael selle mootoril. Mul kõige esimene oom oli selle mootoriga.
A, õige veel, et 74kw puhul on tegemist vist wg tüüpi turboga, 2.2dti(opelil olev uuem versioon) ja bmw 2.0D on mõlemad muutuva geomeetriaga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega caravan 2.0DTI 16v
Näppisin wg varrast. Muutus väike või siis olematu.
Sai väike talvine hooldus tehtud. uus termostaat et 90c kätte saaks ja uued eelekad et käivitus natuke lihtsam oleks.
Muidugi ka natuke mugavust. Kassett lendas välja ja läks cd raadio. Püsikiiruse hoidja pookisin külge. Paar puuduvat plastikut ja tehase xenon tuled
Poleerisin natuke tulesi ja sattusin hoogu
Sai väike talvine hooldus tehtud. uus termostaat et 90c kätte saaks ja uued eelekad et käivitus natuke lihtsam oleks.
Muidugi ka natuke mugavust. Kassett lendas välja ja läks cd raadio. Püsikiiruse hoidja pookisin külge. Paar puuduvat plastikut ja tehase xenon tuled
Poleerisin natuke tulesi ja sattusin hoogu
Sõidukite keretööd ja värvimine