3. leht 5-st

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 19:52
Postitas ollaoll
Kas keegi on turbotanud ka seda 2.0 85kw mootorit? Kui keeruline see protsess on ja kas kuskil mingit teemat ka selle kohta leidub?

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 20:40
Postitas Martin
turbotamise asemel otsi pigem mingi asisem mootor sinna otsa.
saabil näiteks 2.0 turbokas peaks sama kasti otsa istuma bolt on... risto002 oskab täpsemalt rääkida.

või siis mine r6 mootori teed, aga noh need ei ole odavad asjad enam ammu.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 21:02
Postitas tartlane
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 20:40 turbotamise asemel otsi pigem mingi asisem mootor sinna otsa.
saabil näiteks 2.0 turbokas peaks sama kasti otsa istuma bolt on... risto002 oskab täpsemalt rääkida.

või siis mine r6 mootori teed, aga noh need ei ole odavad asjad enam ammu.
Endal see r6 swap 2.0-i pealt just läbi tehtud A ompsil. Mitmeid asju peab ikka nikerdama, ümber jebima, et tehnika sinna istuks :D :D . Ühesõnaga pole päris nii, et vana välja ja uus asemele ja tuld.

Tegelt ega need vanakooli R6-d ei tohiks ka veel nii kallid olla. Paar aastat tagasi vähemalt liikusid need vanakooli c30ne-d umbes 200-300 euroga (ei tea, kas see oli ainult ploki hind või tuli muu mudru ka kaasa). C30se on muidugi teine jutt.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 21:30
Postitas Rax
Pigem on nii et neid mootoreid pole saada, ei ole just kõige levinum kone siin eestis. Ehk väljas pool on liikvel.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 21:43
Postitas tartlane
Rax kirjutas: 27 Okt 2019 21:30 Pigem on nii et neid mootoreid pole saada, ei ole just kõige levinum kone siin eestis. Ehk väljas pool on liikvel.
Just, pigem on asi saadavuses, kui hinnas. Ühesõnaga, mille peale mina läheks, siis näiteks siin on Lätist üks täitsa viisakas 400 eur doonorauto... Riia pole kaugel ka. Saad veel küljest äkki mingit mudru ka müüa, on hind veel parem.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... fmoeh.html

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 22:11
Postitas Martin
Väänaposti lammutuses oli paar kuud tagasi 2,6dual ram sees.
Ma ei tea kas 3.0 12v plokk istub selle 2,6 kaane alla aga pm sealt saaks kogu vajamineva kraami ilmselt vähemalt 2,6 jaokski.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 22:13
Postitas tartlane
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 22:11 Väänaposti lammutuses oli paar kuud tagasi 2,6dual ram sees.
Ma ei tea kas 3.0 12v plokk istub selle 2,6 kaane alla aga pm sealt saaks kogu vajamineva kraami ilmselt vähemalt 2,6 jaokski.
Naljakas oli see, et siis kui sa tolle jutu panid toona, siis ma isegi helistasin sinna. Keegi polnud midagi tollest autost kuulnud... Istub kokku küll muidu.


Aga ühesõnaga, kui ma midagi susserdama hakkaks kokku, siis see läti doonorauto oleks ilmselt kõige mõistlikum variant, sest sealt saab ilmselt kasti- diffri jne jurgid värgid, mida niikuinii vaja läheb.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 22:22
Postitas Jürts
A 2,0 85kw lihtsalt föön otsa torgata, sellel küll pikka pidu pole. Fööniga ikka hoopis teine tuli katlas ja stock ei pea kindlasti sellele valule vastu :roll:

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 22:43
Postitas ollaoll
See Läti doonor auto värk vist täitsa mõistlik jah, sealt saaks terve kompoti, peab hakkama mõtlema, hetkel uurisin ka karbikatteid, et kas neid ka kuskilt uusi, saab aga tundub, et neid ka väga ei liigu, hetke seisuga pühendun hetkel kere peale, et põhi üle käia ja uus värv selga saada ja ilmselt siis läheb tehnika järgmisena. 🙂

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 22:43
Postitas Martin
tartlane kirjutas: 27 Okt 2019 22:13
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 22:11 Väänaposti lammutuses oli paar kuud tagasi 2,6dual ram sees.
Ma ei tea kas 3.0 12v plokk istub selle 2,6 kaane alla aga pm sealt saaks kogu vajamineva kraami ilmselt vähemalt 2,6 jaokski.
Naljakas oli see, et siis kui sa tolle jutu panid toona, siis ma isegi helistasin sinna. Keegi polnud midagi tollest autost kuulnud... Istub kokku küll muidu.


Aga ühesõnaga, kui ma midagi susserdama hakkaks kokku, siis see läti doonorauto oleks ilmselt kõige mõistlikum variant, sest sealt saab ilmselt kasti- diffri jne jurgid värgid, mida niikuinii vaja läheb.
Kuule, kirjuta mulle, mis on vajalik selleks, et 2.0 benast 3.0 dualramm teha, st mida sealt 2,6 pealt kaasa oleks vaja võtta selleks?
selle 12v 3.0 ploki ilmselt leiab suurema vaevata isegi.
Mul küll autot ei ole, aga mul on hetkel siga palju vaba aega ja läheks tõmbaks selle A seal laiali vms isegi. 3.0 dual rami eest küsitakse päris häid hindu tänapäeval.
Ilmselt käigukast ja kardaan on erilisemad, tagadifffer? spodoplokk äkki? Jahutussüteemid- voolikud paisupaak? mootori juhtmestik, kas kerejuhtmestik oluliselt teine?
Äkki ostaks selle ilusa punase tartu A kere ära....

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 27 Okt 2019 22:47
Postitas tartlane
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 22:43
tartlane kirjutas: 27 Okt 2019 22:13
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 22:11 Väänaposti lammutuses oli paar kuud tagasi 2,6dual ram sees.
Ma ei tea kas 3.0 12v plokk istub selle 2,6 kaane alla aga pm sealt saaks kogu vajamineva kraami ilmselt vähemalt 2,6 jaokski.
Naljakas oli see, et siis kui sa tolle jutu panid toona, siis ma isegi helistasin sinna. Keegi polnud midagi tollest autost kuulnud... Istub kokku küll muidu.


Aga ühesõnaga, kui ma midagi susserdama hakkaks kokku, siis see läti doonorauto oleks ilmselt kõige mõistlikum variant, sest sealt saab ilmselt kasti- diffri jne jurgid värgid, mida niikuinii vaja läheb.
Kuule, kirjuta mulle, mis on vajalik selleks, et 2.0 benast 3.0 dualramm teha, st mida sealt 2,6 pealt kaasa oleks vaja võtta selleks?
selle 12v 3.0 ploki ilmselt leiab suurema vaevata isegi.
Mul küll autot ei ole, aga mul on hetkel siga palju vaba aega ja läheks tõmbaks selle A seal laiali vms isegi. 3.0 dual rami eest küsitakse päris häid hindu tänapäeval.
Ilmselt käigukast ja kardaan on erilisemad, tagadifffer? spodoplokk äkki? Jahutussüteemid- voolikud paisupaak? mootori juhtmestik, kas kerejuhtmestik oluliselt teine?
Äkki ostaks selle ilusa punase tartu A kere ära....
Kirjutan sulle privasse.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 28 Okt 2019 07:59
Postitas GertK
Jürts kirjutas: 27 Okt 2019 22:22 A 2,0 85kw lihtsalt föön otsa torgata, sellel küll pikka pidu pole. Fööniga ikka hoopis teine tuli katlas ja stock ei pea kindlasti sellele valule vastu :roll:
kusjuures kui ma kunagi otsisin motot siis pakuti turbotatud 2.0 85kw ja 1.2bar pidi originaal sisuga kestma. Kui tõene või väär see on seda ma ei tea.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 28 Okt 2019 10:51
Postitas Martin
ma nagu ei tahaks küll uskuda, et originaalis nii kõvad kepsud on, mis turbot vastu peaksid, kolvid vb veel.
Plokikaanetihend on esimene asi, mis sealt lahkub turbo puhul. Need papist tihendid ei pea tavalislet üle 0,3bari rõhku vastu.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 28 Okt 2019 19:34
Postitas AnvarV
Ma kunagi ammu aegu tagasi tegin ühe. Kestis 0.8 bariga tublisti, c20let pihustitega. Küll aga sisu tehtud ei olnud ja keps tuli kiirelt välja. Kaanetihendit ära ei puhunud.

https://youtu.be/Yl4_5kL1ouk

Teemaalgatajale, mul üks c30ne on üle. Küll aga vajab komplekteerimist ja mõningaid uusi tükke.

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitatud: 29 Okt 2019 23:42
Postitas Calypso
Kus hundist räägid.
Pilt