Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Postitatud: 24 Okt 2022 22:19
Niisiis, tagasild.
Algselt soovisin kasutada sillatala mis all oli.
Kui selle alt võtsin, nägin esimest korda oma omegate ajaloos, et sillatala on ära mädanenud. Täpselt suure puksi juurest.
Õnneks oli varu ja kasutasin teist sillatala, mis oli tunduvalt parem.
Saatsin liivapritsi ning paar päeva hiljem juba kruntisin ja värvisin.
Lisaks sain Martinilt vahendid, et sillatala reguleeritavaks teha. Kokkujooksu vaja ei olnud, kuid külgkallet igatahes. - vaja ju rattad "püsti" tõsta, et paremini rehv peaks.
Mis kasu on heast rehvist kui rattad lääbud on.
Seejärel juba värvisin. Peale läks täiesti suvaline hammerait pintsliga.
Mõned päevad ootasin mil värv taheneks ja siis ladusin õõtsad, pidurid, vedrud, uued pidurivoolikud kokku tagasi.
Lisaks enne õõtsade värvimist sai sisse uued SKF rattalaagrid ja kõik tagasilla puksid.
Kuna differ on suure korpusega, läks alla ka 3.0 kardaan.
Oleks saanud ka 2.0 kardaani kasutada, kuid suurele diffrile panna pisike kardaaniflants, tundus natuke ebaloogiline lüke. - lisaks kardaanile uus keskmine muhv koos laagriga ning otstesse uued otsamuhvid.
Kaks veovõlli otsa läksid ka uued ja differ sai Liqui Moly LSD õli.
Tagapidurid said ka uuenduse.
Tagasillal on nüüd 40mm pidurisadulad koos 286mm pidurikettaga. Sadulad said loomulikult enne külge panemist taastatud ja värvitud.
Tagaluugilt võtsin omega 3000 tagaspoileri ära ja asendasin Manta A irmscheri spoileriga.
Algselt soovisin kasutada sillatala mis all oli.
Kui selle alt võtsin, nägin esimest korda oma omegate ajaloos, et sillatala on ära mädanenud. Täpselt suure puksi juurest.
Õnneks oli varu ja kasutasin teist sillatala, mis oli tunduvalt parem.
Saatsin liivapritsi ning paar päeva hiljem juba kruntisin ja värvisin.
Lisaks sain Martinilt vahendid, et sillatala reguleeritavaks teha. Kokkujooksu vaja ei olnud, kuid külgkallet igatahes. - vaja ju rattad "püsti" tõsta, et paremini rehv peaks.
Mis kasu on heast rehvist kui rattad lääbud on.
Seejärel juba värvisin. Peale läks täiesti suvaline hammerait pintsliga.
Mõned päevad ootasin mil värv taheneks ja siis ladusin õõtsad, pidurid, vedrud, uued pidurivoolikud kokku tagasi.
Lisaks enne õõtsade värvimist sai sisse uued SKF rattalaagrid ja kõik tagasilla puksid.
Kuna differ on suure korpusega, läks alla ka 3.0 kardaan.
Oleks saanud ka 2.0 kardaani kasutada, kuid suurele diffrile panna pisike kardaaniflants, tundus natuke ebaloogiline lüke. - lisaks kardaanile uus keskmine muhv koos laagriga ning otstesse uued otsamuhvid.
Kaks veovõlli otsa läksid ka uued ja differ sai Liqui Moly LSD õli.
Tagapidurid said ka uuenduse.
Tagasillal on nüüd 40mm pidurisadulad koos 286mm pidurikettaga. Sadulad said loomulikult enne külge panemist taastatud ja värvitud.
Tagaluugilt võtsin omega 3000 tagaspoileri ära ja asendasin Manta A irmscheri spoileriga.