Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC

Postitus Postitas Ruc »

Tere, lisan siis ka oma omega, et natuke pidada arvet, et mis tehtud, millal ja mis veel vaja teha, ning ka natuke nõu küsida...
Autol sai siis pikalt silm peal hoitud, ning lõpuks ka sain kätte ta. Kui ta sain siis ta polnud küll sõiduvõimeline, vajas kiiret remonti.. aga sellest hiljem

Pilt

Mootor on 96kw TD, manuaal kastiga. Roheline metallik. Sedaan.
Lisadeks on siis 2x-el.aknad, el.peeglid soendusega. Püsikiirusehoidja, töötav tagaakna el.kardin. HID lähituled, kesklukk puldist, Calix eesloendus, 2x airbag, udutuled, kiirusintervalli juhtimisega kojamehed.

Tegemiste nimekiri.
- suure kompu install
- tagaratta laager(vasak)
- kere tööd
- stabika puksid läbi
- tuled poleerida.
- Karter katki - vahetatud
- Rehvid traatiteni kulund -Vahetatud(taga 215/65r15, ees 205/65r15)
- rooliots läbi(vasak) - vahetatud
- kokkujooks vale -korras
- kompu tööle -korras
- kellabloki pirnid vahetada -korras
- salongi valgustus pime - korras(tulede nupp oli vigane)
- tagauks ei avane väljast(parem)
- Pihusti märg - korras
- turbo õline seest -korras (karteri tuulutus)
- cooler õli täis - korras (karteri tuulutus, läbipesu.)

Mootori poolepealt siis niipalju, et kui sain selle siis oli karteril õlipunn küljest sõidetud. Õnneks sai vana omaink sellega koju ära, nii täpselt, et natuke enne maja lõi õlitule põlema, suretas kohe välja ja veeres koduni vabahooga ära :mrgreen: Lisaks leitsin ka, et üks pihusti oli väga märg ja nirises juurde pidevalt kusagilt diislit. võtsin pihusi maha, puhastasin ära, ning vahetasin 1 tagasivoolu vooliku ära mis pudenes näpuvahel juba, ning nüüd kuiv ilusti kõik. Panin diagnostika külge, ning sain umbmäärased vastused sealt, konkreetset koodi ei näidanudki, vaid oli kirjad. kütuse koguse kohta, ning pihusti nõela tõste anduri kohta, egr klapile. Kustutasin ja ca 300km söitu tagasi ei toonud koode, Seega hetkel koode sees pole, ning ütlen ausalt, et pole varem näinud diislit mis nii hästi läheb käima, nii külmalt, leigelt, kui ka soojalt.

Pilt

Veermikus oli siis rehvidel siseküljed väga kulunud, panin uued rehvid, ning vahetasin rooliotsa ja sai ka sillastend kohe tehtud... poole parem kohe sõita. auto pole enam närviline teepeal. Stendis selgus, et amorid veel peaaegu 90% elujõulised ning pidurid head. kuigi pedaal vajub nagu läbi vaikselt, aga ei häiri ja ei kisu.. vahetamist vajab veel taga vasak tagalaager..

Pilt

kerel siis välimus masendavas seisus. kõik plekid on lihtsalt roostes. keset plekki on rooste laigud. plaan siis esialgu rooste maha lihvida, krunt peale ja pahtliga siledaks, ning kerevärvi pinnakaga üle teha kohad, et auto ei oleks rohelise ja rooste kirju :oops: läbiv rooste on ühel taga tiival ning mitte palju.. sellega peab veel mõtlema, et mis saab..

salong on korralik, riidest sisu ja peaks mainima, et pole vist varem ebamugavamal istmel istunud, siuke tunne, et puidust plaadle riie otsa tõmmatud, kuna mul selg päris haige, siis see on hetkel ainuke häiriv asi, aga vist hakkan harjuma juba :D
hetkel plaanis panna sisse suur kompu, pistikud on olemas, seda juba kontrollisin. originaal cd makk cdr 500 kahjuks ei tööta, cd mängija ei loe plaate.. kui pakkuda kellelgi siis pm, sama ka kompu juhtimisega kangile ning suurele kompule endale.
Viimati muutis Ruc, 27 Juul 2014 23:35, muudetud 3 korda kokku.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Jürts »

Igaksjuhuks mainin,et neil plaadimängijad ei mängi MP3 formaati,vaid audio formaati.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Omega3 »

Päris kehvas seisus omega ostsid aga mega prisket rahakotti sulle .
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Tim »

Saab ka romust asja kui tahta,hea lugeda kohe et keegi viitsib niimoodi mässata.Edu masina kordategemisel!

Stabika pukside(esimeste) vahetus väga lihtne töö,r4 mootori puhul oli ruumi väga palju,diisliga asi vb.natuke keerulisem.Sillastendi eraldi peale seda vaja pole.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Ruc »

Plaadimängija tean et ainult cd formaat, aga ta ei tee isegi õiget häält plaati ringi lastes. tundub et füüsiline vigastus on sees.
Makiga seoses küsimus, et kas olemas ka makki mis vajab välist võimu salongi helile..
Ning siuke küsimus et kui panen sisse suure kompu, kas siis peab ka kusagilt veel midagi tegema v vajutama, sest tööle ei hakanud, ühtegi kirja ei tulnud ja valgustus ei reageerinud...


Heh, eks autol hind oli ka tal seisukorrale vastav, vblla isegi odavam.
Iseenesest midagi hullu polegi viga autol, kui midagi läheb katki, eks siis nutan..
romust saab asja küll kui viitsida, käed kasvavad õigest kohast välja, ning vabaaega liigapalju :wink:

aga küsiksin, et oli siin kusagil juttu, et turbo seest õline, siis olevat põhjus et karteri tuulutuse filter on umbes? kus ta asub, otsisin, aga ei leidnud..
Viimati muutis Ruc, 17 Juun 2012 11:03, muudetud 2 korda kokku.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas meduus »

Karterituulutus asub klapikambrikaane sees.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Ruc »

endiselt otsin suurt komput, ühe sain ja sellel ei suutnud taastada piksleid, kuna keegi oli juba varem maha lihvinud lintkaablilt klemmid :?
kas kusagilt asendus kaablit on võimalik leida? suure sättimisega sain niipalju, et pigistades peaaegu puruks emaplaadi sain 90%pikslitest etteaga korraks ja sellest pole iseenesest kasu..

E:
Klapikambri kaas maha võetud ja tegin puhtaks tuulutuse filtri, tuulutuse klapp oli täiesti kinni jäänud, läbi ime sain lahti ja liikuma.
Kõik lõdvikud olid metsikult õli täis, 2purki brake cleanerit läks puhtalt nende peale ära, pluss siis 1 läks cooleri läbipesuks, sealt tuli ka metsikult välja õli. Cooleril ventikas ei töödanud, täiesti kinni oli kiilunud, pikapeale pusides ja leotades sai ta liikuma ehmatatatud, ning siis veel pikalt leotadaes ja nikerdades hakkas lõpuks ka voolule reageerima, ning lõpuks käis nagu uus juba. egr on kellegi pool läbi saetud ja kinni keevitatud poldid otstesse, :roll: ei tea milleks see siis nüüd kasulik oli, lihtsam oleks old egr puhastada.. (ehk kellelgi pakkuda egr toru, otsast lõpuni)
sai siis ka peataud pisike higistamise leke, mis jõudis otsapidi väljalaske kollele ja ilmselt oleks jubedalt haisema hakkanud varsti.
Nüüd siis mootor käib veel vaiksemalt ja puhamalt kui enne(ennegi käis juba ulmeliselt hästi), häirib ainult pisike krudin mis genekas teeb, muidu käib väga ilusti..

Pilt
Pilt
Pilt




http://www.ladu24.ee/et/ladu2/3862/7025 ... 0,0/632942
kus see asub?? või on ladu24 lolliksläinud ning temp andur on õhulugejas.

E2:

Avastasin, et madalalt pöördelt nagu jõudu vähe, fooritagant startides oht, et sureb välja, juhtub see siis mul ca 2-3 korda päevas, aga kõrgemaks saada pööre siis läheb väääga hästi edasi. Samas on võimalik minna kohalt gaasi puudutamatta, vaikselt aga ilusti. Käima läheb ka ilusti, vblla isegi liiga ilusti :) ning mingeid kõrvalisi hääli ka pole,mootori jõuetuse kohapealt niipalju, et päeva jooksul ca 2-3 korda maanteel justkui poleks turbo küljes. samas ei jõua mõeldagi, et mis nüüd juhtus, kui iseenesest jälle kõik korras??
(see siis ca 2-300km peale juhtub paar korda, 50/50 linn ja maantee, ning keskmine on ca 9 hetkel kütuse kulu kui autos 3 inimest ja natuke asju)
maiteagi kas see siis selle diisli eripära, et kohalt kiirelt süstida madala pöördega ei suuda, ning maanteel kujutan seda ette omale või on ikkagi midagi kohati valesti..

Diagnost siis andis mulle huvitava vastuse peale kustutamist ja siis nüüd ca 1500km läbimist. koodi jällegi ei kirjutanud, vaid aindis mingi umbkaudse seletuse. Ehk keegi teab pakkuda et mida vaadata ja ette võtta sellega. "Volume Control Sensor"
Pilt

Lisan veel ka sellise sümtomi, et külmalt vahest kui vaja liikuma hakkata siis peale käiguvahetust justkui gaasipedaal ei tööta ca 1-2sekki, ja nii iga käiguvahetus. vahetan käigu ära ja siis hakkab pidurdama, peksan gaasi ja vajutan uuesti sidurit v krt seda teab mida ma teen ja tuleb tagasi ja töötab ilusti, vahetan uuesti käiku ja jälle sama jama.. paar korda on juhtunud see. Voolu skeemilt nägin justkui et sisselaske õhu temp, ning gaasipedaal on omavahel ühendatud aga maitea ise ka enam et mida otsida v proovida..

Lisaks märkasin diagnostis ringi kolades, et siseneva öhu andur annab väärutseks -38 kraadi stabiilselt,, kas nüüd peale sisselase puhastust kui hakkas ka õhulugeja jälle metallimoodi välja nägema läks asi korda, maitea, küllaga enne oli ta metsikult rokkane.
Seepärast ka ilmselt siis cooleri vent kinni mädanend...

Korrastasin veidi teemat.

E3:
Pilt
vs
Pilt
Pilt
Ehk natuke ilusamaks pilti kapoti alt :wink:


E4: Tagaratta laagrid vahetatud, esimesed sarniirid ostetud, millagi vahetab needki ära.
juhtpihustit pole endiselt leidnud.

Keegi ehk äkki oskab natuke aidata, nimelt probleemid jõudlusega..
Siin teemas siis
forum/viewtopic.php?f=18&t=7119
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Ruc »

Nii täiustaks siis natuke logi.
Sai siis suve algul vahetatud roolikarp, eriti ajulage tegevus, aga nüüd see ei leki ja toimib ilusti.
Suvekeskel sai alla vectra C orig. veljed. 16" tutikate rehvidega, taga juba uued rehvid, vanad said otsa :D
Suve löpupoole sai vahetatud siis paraleel varras, sisemised rooliotsad, sarniirid, parempoolne ööts, satabika kondid, stabika puksid.(trw ja lemf)
Vahetamist ootab veel riiulil vasak rooliots ja õõts.
Sai ostetud sisse hele nahksisu, ette on veel panematta kuna siine ja pistikuid ning juhtmeid pole..
Ölivahetusi on nüüd aastaga kokku tulnud siis 6tk (natuke üle 65k läbisöitu 14kuuga)
mootorikäppa vahetanud samuti 5-6korda.
Vahepeal oli siis peal vale aju, kuna mul uuem mootor siis oli anomaalia ja ei saanud aru mis toimub, (99a mootor on peal, öhulugejaga)
Rihmapinguti vahelt oli ölileke, sai see eemaldatud, ning nüüd on mootor täiesti lekkevaba, isegi ei leemenda kusagilt, avastasin sealt lekke kui rullik laiali lendas... pesin bloki puhtaks ja otsisin köik leemendamised ja lekked üles, jäänud ainult körgsurvepumba kaanevahelt lekkimine.
BOSCH Nummer: 2 467 010 003
see on siis körgsurvepumba hooldus komplekti number, hind on alla 10€

pilte jagada pole, aga välimus on ainult rondimaks läinud ajaga,, eriline peldik näeb välja pehmelt öeldes, :D aga see ongi omavölu, roostes ront, mis käib edasi korralikult :D
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas vivaldi »

Ruc kirjutas:Sai siis suve algul vahetatud roolikarp, eriti ajulage tegevus, aga nüüd see ei leki ja toimib ilusti.
Kui mahukas töö oli?
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Ruc »

piisavalt mahukas, et kui uuesti lekkimhakkab läheb auto romulasse mitte ei vöta seda enam ette :D
aga ei mäleta enam peast et mis täpselt teha tuli, aga ca 4tunni töö oli... ja munaliigendi lahutaja tuleb kasuks..
vivaldi kirjutas:
Ruc kirjutas:Sai siis suve algul vahetatud roolikarp, eriti ajulage tegevus, aga nüüd see ei leki ja toimib ilusti.
Kui mahukas töö oli?


PS. Ega keegi ei oska ütelda mitu bar kannatab see mootor ära, koos pealekoputamisega. Chipitult/mitte chipitult.
Ära kannatama peaks siis tösiselt raskejala söidustiili igapäevaselt...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas risto »

1,2 bar kannatas mul ja siis läks plokikaane tihend...nüüd on mitu kuud olnud 1,0 bar ja toimib uue tihendiga...pumpa on ka näpitud..algse 13,5 sek asemel läheb nüüd ca 10 sek sajani ja atm kast...
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas risto »

Kle kui su diagnostika pilti vaadata seal on,et tegite seda 2,5 dti autole...see 110kw mootor ju. või see seade näitabki nii? :?
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Ruc »

risto kirjutas:Kle kui su diagnostika pilti vaadata seal on,et tegite seda 2,5 dti autole...see 110kw mootor ju. või see seade näitabki nii? :?
see vist näitaski nii, teistpidi ei läinud ajule ligi.. aga pehmelt öeldes kehva seade oli ka..


mul muidu oli kunagi chip sellel, ning hetkel enam pole..
hetkel puhub 1,2bar ja nii algusest saati...
hetkel on ka kaas mul koputatud niipalju, et külmalt tühipööre jamab :D soojalt käib ilusti. nüüd ongi see, et palju fõõni kannataks keerata..
ühelt bemarihullult kuulsin et tal on 1,5bar ja veel probleeme pole tekkind...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
omegakutt
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas omegakutt »

Kus kohast seda turpsi peale saab keeratata? tahaks isegi veits näppida paremaks :D
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC

Postitus Postitas Ruc »

nii, hetkl siis pumbapea ikka päris läbi omadega,,,
kood 64 on stabiilne sees. Asi mis sellega on, on pumbapea elektri radade kulumine, ning vigane signaal, ravi siuliselt pole olemas, ainult pea vahetus.

Aga raviks tuleb mul siis vw pumbapea, pistik ei sobi aga juhtmete arv sobib ja ilmselt vahetan julmalt tinutades juhtme ära lissalt. Sest visuaalselt vähemalt on sisud samad... kui önnestub annan teada, kui ei önnestu annan teada...

hetkel plaanide kohaselt siis ilmselt plaan on selline et tuleb "evry mod" on off lülitiga.
Asja teooria mis olen siis välja uurind endajaoks on et (panen siia kirja et pärast lihtsam üles leida)
1K Ohm pot ning on off lüliti, ning palju juhet on vajalikud asjad siis...
paigaldada tuleb ta pumbapea juhtmestikku enne aju, pin 2 ja 3 vahele?
teooria siis selline et muudab volt väärtust enne aju, et aju näeks et vähem kütet viskab peale kui tegelikult, ning regullib juurde seda kohe... ehk saan nupust ta välja lülitada ja ökotada edasi...'
fuel regulating actuaatori vahele siis käib.
nupust keeran siis ise niipalju kui hea tundub, et musta ei hakkaks väga viskama tagant, muidu pöleb kuumalt ja lasen asja laiali, kui tahan et tihend kestaks ei tohi suitsu teha...

teine asi mis saab tehtud on siis MBC ehk manual boost controll, ka selle kraani tahaks tuppa tuua, et kui evry on väljas lükkab ka fööni maha natuke...
aga selle fööni peale keeramisega on see jama lugu et originaal intercooler jääb kohe vägaväga väikeseks.. vaja korraliku suurt intercoolerit.. kasvöi möne bensuturboka originaali, kellelgi pakkuda hea hinnaga ?
ja siis torustik uuele coolerile vaja teha, aga kui cooler olemas, siis leiab ka selleks motti..

vahepeal siis sai varutud 3L diffri öli, tuleb ilmselt kempiblokk :D

siis taga on vedrud pooleks jne... aga vaatasin et kannad suured siis proovin e32 5.0 esivedrusi sinna taha, löigata ikka ilmselt, aga kuna need ikka kövasti jämmumad siis peaks hea jääma küll :D

nii mis veel,,,
sumps sai ette valmistusi selleks köigeks, ehk siis otseläbi 2,5" toru,,, :twisted:
nii imelik kui see ka pole siis läks auto vaiksemaks.. (enne oli keskmine pütt puru,,, ja turbo liigend lekkis... )

autol siis nüüd uued lisatuled ees,,, Bosch pilot 225 kui öieti mäletan.. 130W hella pirnid sees ja no ütleme, et näeb sõita küll :D
ja enne kui keegi digitaalselt lõugama tuleb, jälgin väga, et tulesi öigeaegselt ümber lülitada ja mitte kedagi pimestada öösel... tean vägahästi kuda see häirib...

talvead all...
195/65 r15
nokian hakkapellita5 7-8mm jäägiga, 99% naelu oli... taga hakkavad kuluma juba natuke.. oleks see suvi lumine juba oleks rehvid tervemad :D

aga selle evry saab teha ka tasuta, ehk pumpa peale koputada, aga point selles, et siis ka küttekulu üleval koguaeg, ja koguaeg on päris rikas segu... pidevalt rikkalt ei taha söita, eriti külmalt kui vaja teinekord kiirelt minna kuhugi...
koputamine siis nii et ovaalsed torksid ja 7polt lahtimalle pumbal, ning puu toigas vahele ja salongi poole koputab peale ja teisele poole siis maha(kui öieti mäletan),,, aga seda tüütu teha, lihtsam nuppu vajutada..

ning MBC saaks ka talupojalikult lahendada. ehk keeraks aktuaatori varras mega lühikeseks, on koguaeg westgate kinni ja turbo puhub niipalju kui jäksab.... aga tüütu sättida jälle igakord...


ehksiis pikk jutt sixx jutt...
otsin hetkel intercoolerit, päris, mitte seda oopeli mänguoma...
ja teiseks pumbapeal käib ajudele,,,
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Vasta