bbdx kirjutas:Kas omegal on 5mm piduritorud? Endal läksid tagant pooleks ja oleks vaja nüüd jätkata neid aga ei tea täpselt millise läbimõõduga oleks vaja. Eespool on torud väga korralikud, kuid tagant on saanud kivi ja siis mädanesid mul läbi
Pole suplerit ka käepärast kahjuks
Või teab keegi veel mingit adekvaatset viisi, millega neid mõõta võiks ja nii, et saaks ka enamvähem täpse näidu?
Tahaks kiiret abi. Tulin töölt koju ja sõitsin läbi lohu ja mingi kolakas käis muidu oli kõik korras ja auto käis edasi mingiaeg ja suretasin välja. Hiljem süüte sisse panin siis hakkas mootori tuli vilkuma ja käima ei lähe. Mootor käib ringi aga ei luba midagi. Tehtud hiljuti mootori vahetus ja kõik oli korras
Hashtag21 kirjutas:Tahaks kiiret abi. Tulin töölt koju ja sõitsin läbi lohu ja mingi kolakas käis muidu oli kõik korras ja auto käis edasi mingiaeg ja suretasin välja. Hiljem süüte sisse panin siis hakkas mootori tuli vilkuma ja käima ei lähe. Mootor käib ringi aga ei luba midagi. Tehtud hiljuti mootori vahetus ja kõik oli korras
Esimese asjana võiks põhja alla vaadata,mis seal kolaka sai.Ja kui mootori tuli vilgub,peaks tõenäoliselt tegu olema elektrilise veaga.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Arvan, et immo peal, reeglina suurem auk mõjutab üle kere. Võtmes kiip nt jäi kaugele või rõngas süütelukuümber. Omega jh starterit laseb anda kui immo peal.
Kas meil on eestis müügil "heatshield" katted, tulemüüridele kasutatavad foolium riie/kate millega saab eraldada kuuma külmast. Turbo teipi ei taha sest seal ei peegeldata kuumust eemale vaid hoitakse sees. Dp-hps olevad teibid on üle mõistuse kallid. Võibolla on meil keegi siin kes tegeleb sellise asjaga. Sobiks ka näiteks fooliumvill aga see peaks kannatama kõrgemat tempi kui 100 celsiust.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4