536. leht 588-st

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 04:03
Postitas Jospa
b00ster kirjutas: 04 Okt 2019 16:47
Rax kirjutas: 04 Okt 2019 15:58
Jürts kirjutas: 04 Okt 2019 15:43
Eks siuke pisiasi ole jh kerge ununema 😂😂😂
:mrgreen: ot mis kone mu pillil vahel on, ah oli vist jah kolme poolene, ei mäletagi täpselt enam :mrgreen:
kolme liitrine ikka :D
3.5

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 07:53
Postitas siimp
Jospa kirjutas: 05 Okt 2019 04:03
b00ster kirjutas: 04 Okt 2019 16:47
Rax kirjutas: 04 Okt 2019 15:58
:mrgreen: ot mis kone mu pillil vahel on, ah oli vist jah kolme poolene, ei mäletagi täpselt enam :mrgreen:
kolme liitrine ikka :D
3.5
3.0d biturbo ikka

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 08:12
Postitas b00ster
Uuel bemmidel selline süsteem juba:
518d = 2.0d
520d = 2.0d
525d = 2.0d
530d = 3.0d
535d = 3.0d
540d = 3.0d
550d = 3.0d

Lslt mida surem number seda rohkem turbosid peal :lol:
2.5d enam ei eksisteeri, viimane oli 130kw e60 peal. Sama asi 4.0ga, viimane v8 diesel oli e66 peal.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 08:43
Postitas M2x
518d on siis vabalthingav ja kahele silindrile pole kütet peale veetud :mrgreen:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 11:20
Postitas Martin
tegemist on ekvivalent numbriga. Umbes nagu võrdlusmoment
ehk siis kw=keskmise tavapärase mootori kubatuuriga.
Nii näiteks on E9x peal nii 316d kui ka 318d olemas, kuigi mõlemad on tegelikult tehniliselt 2.0d mootorid, aga kw on peamiselt softi tõttu näiteks 77 ja 90kw originaal 2.0d aga on 130kw juba tänapäeval.
525d võib täiesti vabalt olla tegelikult 3L diisel. 130kw 525d (e60) on päriselt 2,5L ja 145kw 525d(e60) on päriselus 3L diisel, millel madalmaade automaksu pärast on piiratud väänet, ning seeläbi ka väiksem "kw" , madalamad maksud ja väiksem ekvivalent.
On oma käe alt ka läbi käinud 3L diisel, millel ametlikult oli 150kw(jällegi pärit kuskilt sealt netherlandsist), kuid tehasepoolne piirang oli eemaldatud ja autol tegelikult 180kw.
Sama on ka 535d mootoriga. tegemist on pm sama 3.0 diisel mootoriga, mis e46 peal(150kw- 90mm vändakäik) 135-142kw on vändakäik 88mm
suurim erinevus on turbo rõhus, mis 535 puhul stokis puhub 2.0-2.2 bari(allikad väidavald erinevalt)
Väikseim 535d on 190kw(F01 peal oli vist ja ühe turboga) 4.0d, kahe turboga 225kw ja 5.0d on 280kw kolme turboga. Kõik on suhteliselt samad 3.L mootorid. Uuematel(N57d) asub ainult kett taga. 200kw on ainuke 35d, millel turbode juhtimine vaakumiga.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 13:52
Postitas Jospa
....tra.....siis täiesti pohhuu kui palju seal on.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 18:11
Postitas b00ster
Vanasti oli parem ikka

524TD = 2.4td
525i = 2.5i
318tds = 1.8tds
320d = 2.0d
740d = 4.0d (3.9)
540i = 4.4i (544i oleks küll kole)


Nüüd on mingid X5MD///, 330i on juba 2.0 mootoriga jne

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 18:32
Postitas Martin
autodele on igasugu asju sinna embleemidele kleebitud 89a oli audil mitte küll embleemiks, aga kirjadeks A.B.S millega siis kõvasti uhkustati.
Mootoritel 2,5tds turbo diesel supercooled, kui sealt edasi oleks läinud siis "3.0 Direct Injection Intercooled Double Turbcharged ECOfriendly CATalytic (D)Particle Filter" oleks tänapäeval mootorite mudelite taga :D
Ja muidugi igasugused "4wheel DirectDrive Haldex Electronically controlled Limited Slip Tripple Differential" ka ei puuduks.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 18:33
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 05 Okt 2019 18:32 autodele on igasugu asju sinna embleemidele kleebitud 89a oli audil mitte küll embleemiks, aga kirjadeks A.B.S millega siis kõvasti uhkustati.
Mootoritel 2,5tds turbo diesel supercooled, kui sealt edasi oleks läinud siis "3.0 Direct Injection Intercooled Double Turbcharged ECOfriendly CATalytic (D)Particle Filter" oleks tänapäeval mootorite mudelite taga :D
Ja muidugi igasugused "4wheel DirectDrive Haldex Electronically controlled Limited Slip Tripple Differential" ka ei puuduks.
terve elu mõtlesin 2.5tds = turbo diesel sport :lol: :lol: :lol:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 18:36
Postitas Martin
Umbes nagu lintraktoritagasillapoolassiõlimäärdeniplireduktori pump.

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 05 Okt 2019 20:13
Postitas Jospa
MV6 - Motorsport V6
CDI - Comfort Desing intercoolermoithsucking :lol:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 07 Okt 2019 13:59
Postitas Martin
Kuulge harjumaalased. Kas see sügis mõne neljapäeviku ka veel teeme, enne kui lumi maha tuleb ja osad meist pillid kotti panevad?

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 07 Okt 2019 15:02
Postitas Rax
Martink91 kirjutas: 07 Okt 2019 13:59 Kuulge harjumaalased. Kas see sügis mõne neljapäeviku ka veel teeme, enne kui lumi maha tuleb ja osad meist pillid kotti panevad?
Lõuna omadelt uuriks sama?

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 07 Okt 2019 20:19
Postitas Anz69
Martink91 kirjutas: 07 Okt 2019 13:59 Kuulge harjumaalased. Kas see sügis mõne neljapäeviku ka veel teeme, enne kui lumi maha tuleb ja osad meist pillid kotti panevad?
Pole ammu ühtegi miitingut olnud jh :D

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitatud: 07 Okt 2019 21:36
Postitas tanellenat
vb veereks ka kohale kui tegemist pole neljapäevaga