1. leht 1-st

Ostuabi küsimus

Postitatud: 15 Veebr 2019 15:14
Postitas Raivz
Päeva.

Kuna teema pole Omega ostuabi, sellest ka alafoorumi valik.

Vale foorum ehk kus kurta muret selle üle, et soovin Omega vahetada uuema auto vastu. (Vaikselt keerutan Omega või Astra Coupe müügimõtteid ka

Aga ilmselt on siingi asjatundlikke kodanikke, kes oskavad aidata.
Nimelt tahaks astuda sammu edasi ja liikuda vähemalt 1 autoga aastanumbrisse 2010 ja edasi. Hinnaklass arvan jääb kõige kõrgemas otsas 10 000 kanti.

Sõelal on hetkel veel lai valik erinevate tootjate mudeleid. (Opel, Hyundai, VW, Škoda ja muudki)
Peamine küsimus siin foorumis jääks siiski Opeli valda.
Nimelt on sõelale jäänud eri Opeleid. Astra ja Insignia universaalid, Zafira.
Küsimus, et ehk kellegil rohkem infot antud autode mootorite koha pealt ja kumba eelistada, diisel või bensiin. Mis murevabam ja vastupidavam. Ilmselt tuleb sellega elada 5a, mis oleks mõistlik liisingperiood.
Astrad on jäänud silma oma 1,6CDTI mootoritega, Siis on mingi 1,7 diislid veel kasutusel. Ja need bensini 1,4 ja 1,6. Ehk keegi teab rohkem.
Insigniatel sama küsimus, millist mootorit Teie soovitaksite. (Ühel klubilisel nagu oleks olnud Insignia)

Saladuskatte all võib öelda, et tegelikult tahaks hea meelega 7 kohta aga Zafira väike (Mulle jääb mulje) selle jaoks. (Tahaks liuguksi ja kaubaruumi ka sel juhul) Ainus, mis oleks mõeldav on VW Caddy Maxi Life sel juhul.

Pikk ja segane nagu ma ise, aga ehk keegi vitsib võtta aega vastamiseks.

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 15 Veebr 2019 17:33
Postitas Martin
jürtsil ja armisel on insigniad
aga kui liuguksi ja suurt kaubaruumi vaja, siis ilmselt opel vivaro...

mikromootorid on saatanast. Alla 2L ei tasu nagu üldse vaadata minu meelest. Kw on suured aga jõudu neil ikka pole.

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 15 Veebr 2019 17:36
Postitas Jürts
Talvekatel oli meil lausa 3 insigniat muide, 1 neist OPC :)
Aga insignia puhul (tegelikult minu soovitus oleks kõigi Haldexit omavate autode puhul) väldi parem heaga 4WD varianti. 1 häda ajab teist taga. Diislid neil kõik 2 liitrised. Mina soovitaks valida FL ehk peale 2012a. 120kw mootorit. Pre. Fl on jube trakats. Minu käes auto 110 000 läbinud ja pole ühtegi pulka veermikus vahetanud. Endal pole muret olnud, aga olen lugenud, et lühikesi otsi sõites koguaeg regeniga jamad. Ise vahetan õli iga 15k.tagant ja sain esindusest selle eest isegi kiita 🙂 Muidu neil see lollakas longlife välp. Ja no muidugi juppide hinnad. Kui oomile mõni jupp maksab sott, siis nutad, aga kui insigniale mõne jupi saad sotaga, oled õnnejunnis :mrgreen:
Vag grupi kohta oskan ka nii palju öelda, et EGR ja hooratas.

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 15 Veebr 2019 20:17
Postitas Raivz
Kas Vivarol mitte pole need totakad diislid, mis väga õnnetud?
Caddy on soliidsema välimusega kui Vivaro. (Vabandust)

Seoses VAG grupiga. Perekonnas kõigil vähemalt 1 VW kui mitte rohkem. Suuri vigu pole neil olnud. Pikemaajalised kogemused, u5a vähemalt, on B4, B5 jaB6. Kõik 1.9, vastavalt 55, 66 ja 77 kW.
B8, 1,6 88kW on alles liiga lühidalt olnud.

Astra jupid oleks ehk odavamad?

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 16 Veebr 2019 02:51
Postitas tfw
Miks ta just nii uus auto peab olema? Kui esmatähtis on 7 kohta, mahutavus ning võiks olla ka Opeli marki, siis soovitaks Opel Sintrat. Peaks olema sama, mis Chevrolet Trans Sport, kuid tuttavate Opeli mootoritega (ise muidugi valiksin Chevy, sest nii suur auto vajab ka korralikku ameerika mootorit selle liigutamiseks minu meelest).

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 16 Veebr 2019 11:32
Postitas b00ster
Isa ostis 2013 aastal passat b6 2010 2.0tdi 103kw
0 probleemi,pärast 300tkm läks müüki, 2016aastal.
Jäi väga rahul autoga, väga ökö ja pommikindel.

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 16 Veebr 2019 12:21
Postitas raudpats0
tfw kirjutas: 16 Veebr 2019 02:51 Miks ta just nii uus auto peab olema? Kui esmatähtis on 7 kohta, mahutavus ning võiks olla ka Opeli marki, siis soovitaks Opel Sintrat. Peaks olema sama, mis Chevrolet Trans Sport, kuid tuttavate Opeli mootoritega (ise muidugi valiksin Chevy, sest nii suur auto vajab ka korralikku ameerika mootorit selle liigutamiseks minu meelest).
Sintra on õnnetus. 2,2 motod teda vedada ei jõua ja 3,0 vigu teame me kõik juba. Tagumise klapikambrikaane avamiseks pead pool masinat lahti võtma. Ja janune kui vana ku.......

TransSport on mõtekam kuna suurem vähe kindlama mootoriga ja jupid nõks odavamad.

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 16 Veebr 2019 14:11
Postitas Martin
transpordi v6 mootor, mis on ristipidi vahel, selle tagumise väljalaskekollektori tihendi vahetuseks(tüüpviga kusjuures) tuleb terve mootor aiste vahelt välja tõsta.

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 16 Veebr 2019 15:37
Postitas Raivz
tfw kirjutas: 16 Veebr 2019 02:51 Miks ta just nii uus auto peab olema? Kui esmatähtis on 7 kohta, mahutavus ning võiks olla ka Opeli marki, siis soovitaks Opel Sintrat. Peaks olema sama, mis Chevrolet Trans Sport, kuid tuttavate Opeli mootoritega (ise muidugi valiksin Chevy, sest nii suur auto vajab ka korralikku ameerika mootorit selle liigutamiseks minu meelest).
Miks ikka ostetakse uut autot? Turvalisus. (Hetkel mõlemad autod 3 tärni masinad, vana EuroNCAP testi järgi. Mitte et ajaks tärne taga, aga uuem auto suurendab võimalusi hulludega kohtumine ehk üle elada.)
Ja noh natuke ka siis väiksem küttekulu. Ehk soodsam pidada, loe murevabam.

Sintra jätame välja. Paar aastat tagasi tahtsin isegi. Aga usun, et oli hea, et ei ostnud. Ja Sintra lihtsalt vananenud juba.

Aga Vivaro 1,9 vist ju Renoo sigitis või suisa Fiat?
Aga kelle oma Vivarol 2,5 on? Opeli enda?

See 7 kohta on see, et vahel oleks vaja, samas selle nimel neil kordadel veoruum kaotada võib ka probleemiks osutuda.
Ja Zafira/Sharalaxy häda selles, et viimased 2 kohta ikka reaalselt vastu tagaluuki.
Seetõttu on endale kõige rohkem silma jäänud just Caddy Life Maxi, küll kitsam kui Vivaro, samas pikem. Naine peab ka sellega sõita suutma tulevikus.
Kõige mugavam oleks suvaline universaal ja 7 kohta ära unustada, olekski lihtne.

Aga et oma mõtteid koguda ja teiste arvamusi saada, sai ka teema tehtud. ja hetkel on juba kasu olnud, kasvõi Insignia kohta. (Regeni teemat tean, käis üks 96kW(?) 2009 äkki. Lõpuks saigi välja progetud, ei aidanud ei pesu ega miski. Samas omaniku mehel oli biturbo Insignia, sellel probleeme polnud.

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 16 Veebr 2019 17:08
Postitas tanellenat
Kui sa vaatad Galaxy-t siis meie peres on 2 liitrine turbo diisel 120kw 2014 Galaxy powershift kastiga. Taha mahun mina ilusti istuma ja no kes mind näinud teab et ma pole kõige väiksem See et ei mahu istuma on veel vanade keredega kus ei tee vahet kas VW, ford või seat :D :D Kütusekulu on hetkel kekmine 7,5 aga se on ka hetkel talveilmadega ja 95% sõitudest linn. 50/50 sõites on kulu sinna 6-7 vahele 5 inimesega.
Pere väga rahul ning piisavalt ruumi et isegi Euroopa tripil käia.

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 16 Veebr 2019 20:39
Postitas Jürts
Juhul, kui su mõte peaks jääma Insigniale pikemaks pidama, helista mulle. Ma selle 4 aastaga, mis omanud olen, olen ikka väga palju inffi talletanud ajju. Foorum saaks täis, seega kui tunnike vaba aega, helista 😂

Re: Ostuabi küsimus

Postitatud: 18 Veebr 2019 00:37
Postitas raudpats0
2,5 liitrise mootori infi küsi jospalt. Nissan primastar küll nimeks aga v6 moto oli nissanil.eurooölased üle 1,9 ei läinud.