Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist. Olen tähelepannud kuidas need pekki lähevad. Nimelt Tagurdades laiatatakse D peale sekund enne kui auto on tagurdamise lõpetanud. Käitutakse nagu manuaaliga, seda teevad paljud. ATM ei kannata sellist asja, sõbrapoisil on 2013 aasta Insignia - sama häda ja lõhkus selle asja just nii ära. See et atm on kaasaegne või on tegemist DSGe kastiga ei tähenda et temaga nii peaks käituma. Auto peab olema seisma jäänud et vahetada käik D pealt R peale või vastupidi, usun et manualis on ka nii kirjas.
Auto on küll seff, suht tipp varustusega FL . Muretuid kilomeetreid.
Auto on küll seff, suht tipp varustusega FL . Muretuid kilomeetreid.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
tänud heade sõnade eest. ja nüüd kaks päeva kast toiminud ilusti
aga viga hakkan kindlasti ikkagi jälitama 


Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
Päris nii see pole. Ma pole mingi ATM spets, aga kui õieti olen aru saanud siis turbiin on selleks et alustada auto liikumist pärast piduripedaali vabastamist ja vb midsgi veel, pole kindel. Sellel pole käiguvahetamisega absoluutselt mingit seost. Käiguvahetust toimetab siiski hüdraulika. Ehks võõrkeeles siis transmission valve body.Jospa kirjutas:Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist.
Mul ju käis kast remondis. Sisu 100 % vahetusse + taastatud turbiin, aga valve body pandi vana tagasi ja häirivad käiguvahetused on alles. Hõbenool diagnoosis kasti ja vastuseks oligi just see sama hüdraulika blokk. Kast ise täitsa terve.
Parandage mind, saan ka äkki targemaks

56232754
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
valve body- nu saab mitmeti võtta 
hüdraulikaplokk peaks suurem kablakas olema
valve body on otsetõlkes solenoidiplokk:)
niiet jh, selline problem on.
ning muhviga oleks vb jõnksutamine, aga siis mitte ainult koguaeg ühe ja sama käiguga
ta teeks seda kõigi käikudega 

hüdraulikaplokk peaks suurem kablakas olema

valve body on otsetõlkes solenoidiplokk:)
niiet jh, selline problem on.
ning muhviga oleks vb jõnksutamine, aga siis mitte ainult koguaeg ühe ja sama käiguga


Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
Ise absoluutselt kõikidel masinatel tagurpidi veeredes, edepidi käiku tõmband siiani pole ükski laiali läind, omega manuaalkastiga kannatab isegi mingi kiiruse pealt, tagurpidi käiku panna. Atm iga sai ka nii tehtud aga kiirus oli väga olematu. Kaldun arvama mõne tänapäevasema auto kkasti suudan kindlasti üsna kiirelt juppeks sõita.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
hoiame selle teema nüüd nii nagu peab, muidu varsti peab keegi selle ,,ülekande,, teemasse tõstma 

Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
Jep panin nata mööda siiski kui turbiin ära mis on atmi protsessi algus põhjustab ta vigu hüdroplokis. Kusjuures annab mõnikord tunda ka atmi õli vahetus sest sisemised filtrid ja igasugused magnetid mis püüavad metallipuru on omadega full. Rääkides autost nüüd siis minu arust on see kõige ilusam beez sisu mis omegatel tehtud on. Päris sile pill ja muidugi joogitopsi hoidja on asi mida ma näen esimest korda omegal....taga! Tundub et auto esimene omanik on hinnanud auto juures lisasid. Mulle meeldib.ragenor kirjutas:Päris nii see pole. Ma pole mingi ATM spets, aga kui õieti olen aru saanud siis turbiin on selleks et alustada auto liikumist pärast piduripedaali vabastamist ja vb midsgi veel, pole kindel. Sellel pole käiguvahetamisega absoluutselt mingit seost. Käiguvahetust toimetab siiski hüdraulika. Ehks võõrkeeles siis transmission valve body.Jospa kirjutas:Jõnksuga sisse minek on üldjuhul põhjustatud väsinud turbiinist.
Mul ju käis kast remondis. Sisu 100 % vahetusse + taastatud turbiin, aga valve body pandi vana tagasi ja häirivad käiguvahetused on alles. Hõbenool diagnoosis kasti ja vastuseks oligi just see sama hüdraulika blokk. Kast ise täitsa terve.
Parandage mind, saan ka äkki targemaks
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
täna veel kinnituseks lugesin üle ja oli 5 käiku. aga kangi juures 123 nr-id 

Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
Paljud lähevad selle õnge.Tegelikult on see,mida sina pead viiendaks käiguks see,kui neljanda käiguga läheb turbiin lukku,et kast ei venitaks suurel kiirusel.Poust kirjutas:täna veel kinnituseks lugesin üle ja oli 5 käiku. aga kangi juures 123 nr-id

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
kui kast pole enam esimeses nooruses siis see viies-nn turbiini lukk on päris tugeva jõnksuga.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Poust
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
Süvenesin natuke arvetesse mis eelmine omanik kaasa andis ja avastasin et käigukasti õli vahetusel oli märgitud 5 L ainult aga tegelt korraliku vahetuse puhul koos läbi laskmisega peaks vähemalt olema 10 l. See natuke õli välja ja sama kogus sisse ei ole ju 5+ töö ja võib ka ju anomaaliaid tekitada
Aga palju üldse läheb mingi 8 l w?

Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
9l läheb 4 käigulistesse kastidesse. Samas, kui õli ostma lähed saad ka küsida ja ütlevad palju läheb täisvahetuseks.Poust kirjutas:Süvenesin natuke arvetesse mis eelmine omanik kaasa andis ja avastasin et käigukasti õli vahetusel oli märgitud 5 L ainult aga tegelt korraliku vahetuse puhul koos läbi laskmisega peaks vähemalt olema 10 l. See natuke õli välja ja sama kogus sisse ei ole ju 5+ töö ja võib ka ju anomaaliaid tekitadaAga palju üldse läheb mingi 8 l w?
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief

- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
nõks alla 9L on muidu jh, mingi 8.9 vms 
aga mul läks 10L ära eelminekord, kui mõlemad pòhjad alt võtsin ja radika ka läbi pesin

aga mul läks 10L ära eelminekord, kui mõlemad pòhjad alt võtsin ja radika ka läbi pesin

Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

- Poust
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 30 Okt 2011 19:09
- Asukoht: Läänemaa, Haapsalu
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 2,6 v6 132kw. Andre
Kuna Bmwl on huvilisi tekkinud ja ehk viiakse minema siis tahaks käigukastile õlivahetuse teha koos pesuga, aga kas keegi oskab soovitada mõnda kohta kus seda teha, võiks jääda haapsalust 100 km raadiusesse. Muidugi pole veel väga uurinud kas äkki haapsalus kuskil tehakse asi nii nagu peab 

Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.