Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 08 Veebr 2012 17:37
- Asukoht: Saaremaa
Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Autoks on omega b 2.0 ecotec atm. Soojendus on n.ö pliidinuppudega. Eelmine talv lasin teeninduses juba vahetada salongisoojendus radiaatori, sain toa kõvasti soojemaks aga mitte päris kuumaks. See talv puhub taaskord vaid leiget õhku ja suuremate külmakraadidega on seda vähevõitu. Klaasid puhub lõpuks puhtaks ja mootori temp on ka 90 ilusti. Puhur mühiseb ka kõvasti aga tundub lahjalt puhuvat ja juhi poole jalgadele ei tule üldse õhku. On ideid, mida esmalt kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Kui õhku ei tule nagu piisavalt siis ilmselt salongifiltri luuk kinni või filter umbes.Kas selle kolmikraani hullustute küljes olevad voolikud on kõik palavad?Äkki Sul vaakumiga seal jama miskit vaakum peaks ahju taga siibreid ka juhtima
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
mahlapakk väga kuuma ei suudagi anda kui salongivent maksimumis puhub. kui salongifilter umbes siis õhuvool kah takistatud.ennukas100 kirjutas:Autoks on omega b 2.0 ecotec atm. Soojendus on n.ö pliidinuppudega. Eelmine talv lasin teeninduses juba vahetada salongisoojendus radiaatori, sain toa kõvasti soojemaks aga mitte päris kuumaks. See talv puhub taaskord vaid leiget õhku ja suuremate külmakraadidega on seda vähevõitu. Klaasid puhub lõpuks puhtaks ja mootori temp on ka 90 ilusti. Puhur mühiseb ka kõvasti aga tundub lahjalt puhuvat ja juhi poole jalgadele ei tule üldse õhku. On ideid, mida esmalt kontrollida.
mul kunagine mahlapakk suutis kuuma anda esimese astme vendikiiruse juures kuni 15 kraadi külma. peale seda vajus tasapisi ära. 30 kraadise külmaga suutis ainult esiklaasi lahti hoida.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Vaidleks vastu see mahlapakk kui asjad korras sh veepump annab hästi sooja.Eeldaks, et põhjakaitse ja vajalikud katted ka küljes.Radikad seest puhtad õhutatud siis ei ole probleemi.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
mul oli põhi lahti.Omega Sport Packet kirjutas:Vaidleks vastu see mahlapakk kui asjad korras sh veepump annab hästi sooja.Eeldaks, et põhjakaitse ja vajalikud katted ka küljes.Radikad seest puhtad õhutatud siis ei ole probleemi.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- markus20
- Klubiliige
- Postitusi: 304
- Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
- Asukoht: Harjumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Mis firma salongiradiaatori ostsid?
Respect a mans car and the man respects you.
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 08 Veebr 2012 17:37
- Asukoht: Saaremaa
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Põhjakaitset ka pole aga radiaatori tootjat ei oska nimetada, see telliti autoteeninduse poolt. 

- markus20
- Klubiliige
- Postitusi: 304
- Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
- Asukoht: Harjumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Endal oli omega a-ga sarnane mure. Proovisin erinevaid firmasid kuni ostsin originaali lähedase toote HELLA firma oma. Siis hakkas ilusti sooja puhuma. Uuri, äkki saad teenindusest selle radika firma teada. Nissens ja SRL on väga kehvapoolsed.
Respect a mans car and the man respects you.
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Oli enda autol kah nissens sees ja see radiaator on tunduvalt väiksem kui originaal.
Hella oma oli kõige ligilähetasem originaalile.
Hella oma oli kõige ligilähetasem originaalile.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Originaal radikas peaks päris kergesti kuuma äädika-veel lahusega läbi pestav olema. Mis neist vahetada, kui just tõesti enam üldse miskit läbi ei liigu. Tsirkulatsioon tuleb ainult teist pidi panna.
Igastahes lihtsam versioon, kui enda radikat välja vahetama hakata.
Igastahes lihtsam versioon, kui enda radikat välja vahetama hakata.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Kas jahutusvedelik käib üldse soojendusradikast läbi on mõlemad voolikud palavad?Kui on siis kas välisõhk üldse pääseb soojendusradika korpusesse kui need 2 asja ok siis on kas radikas must seest või ahju endaga mingi jama ja see, et poolde autosse puhub poolde mitte viitab pigem sellele, et mõni vaakumvoolik on lahti või katki radika vahetamisega kas haiget saanud või midagi pandi valesti kokku.
Soojendusradikaid ja jahutussüsteemi võiks läbi pesta spetsiaalse ainega.Äädikas teeb kummi kalgiks ja soojendusradika torude vahel on 2 O rõngast.Kui need kalgid või katlakivi vahel siis suure tõenäosusega hakkab sealt lekkima varem või hiljem.See äädikas võib olla aitab katlakivi vastu aga kui õli on sattunud radikasse siis õli puhul ei tee äädikas mitte midagi.
Soojendusradikaid ja jahutussüsteemi võiks läbi pesta spetsiaalse ainega.Äädikas teeb kummi kalgiks ja soojendusradika torude vahel on 2 O rõngast.Kui need kalgid või katlakivi vahel siis suure tõenäosusega hakkab sealt lekkima varem või hiljem.See äädikas võib olla aitab katlakivi vastu aga kui õli on sattunud radikasse siis õli puhul ei tee äädikas mitte midagi.
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Trügin teise teemasse aga pole vast mõtet ühele murele mitut teemat teha.
Probleem sarnane, et kui -20 kraadi, siis 40km-ga autot korralikult soojaks ei saagi... puhub ainult leiget õhku.
Minu autol aga huvitav tähelepanek, et salongiradikasse minev voolik on töösooja mootori puhul sama leige, kui õhk, mis salongi tuleb ja tagasivool nagu peab, päris jahe.
Mootori temp läheb ca 3-4km 90kraadini ja püsib ilusasti. Termostaat uus ja töötab.
Pole Opelitega nii kodus aga arvestades, et salongiradikasse minev voolik peaks kuum olema, siis mis põhjusel see ainult leige on? Voolik tuleb sisuliselt kohe mootori küljest, seega töösooja mootoriga eeldaks, et voolikus oleva jahutusvedeliku temp peaks olema sarnane mootori temperatuuriga.
Autoks Omega b 2.0 16v pliidinuppudega masin.
Probleem sarnane, et kui -20 kraadi, siis 40km-ga autot korralikult soojaks ei saagi... puhub ainult leiget õhku.
Minu autol aga huvitav tähelepanek, et salongiradikasse minev voolik on töösooja mootori puhul sama leige, kui õhk, mis salongi tuleb ja tagasivool nagu peab, päris jahe.
Mootori temp läheb ca 3-4km 90kraadini ja püsib ilusasti. Termostaat uus ja töötab.
Pole Opelitega nii kodus aga arvestades, et salongiradikasse minev voolik peaks kuum olema, siis mis põhjusel see ainult leige on? Voolik tuleb sisuliselt kohe mootori küljest, seega töösooja mootoriga eeldaks, et voolikus oleva jahutusvedeliku temp peaks olema sarnane mootori temperatuuriga.
Autoks Omega b 2.0 16v pliidinuppudega masin.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
kontrolli et sul mootor ise üldse soojaks läheb, kui ei siis termostaat kinni.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
Suur radikas täiesti külm, temp andur näitab -20kraadiga peale 3-4km läbimist juba 90 kraadi juures. Minu jaoks piisavalt tõendatud, et termostaat väiksel ringil.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Taaskord salong ei lähe piisavalt soojaks.
siis on kuskil ummistus või jahutusvedeliku voolamine on takistatud. Kontrolli, kas "pliidinupud" üldse liigutavad midagi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534