Võtme progremine, kui autol on anti theft.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Võtme progremine, kui autol on anti theft.
Autol on tehase poot "anti theft" peal. Kui ilma anti theftita sõidukitel sai võtme kaugjuhtimis pulti "central door locking'u" alt tutvustada ja polnud mingit koodi selleks vaja, ainult diagnostika seadet, siis anti thefti puhul peab olemas olema auto pin kood(olemas).
Sisenen opcomist anti theft juhtblokki, Kood sisestatud ja programmeerimise alt võtan uue võtme tutvustuse, diagnostika näitab, et nüüd on auto õppimisivõimeline ja mulju puldi nuppe. Mida aga masin ei tee on see, et ta ei tunne ära uut võtit või võtme vajutusi.
Kuna progreda üritasin oma hiina elektroonikat, siis läksin oma teise auto juurde, millel anti thefti pole(sisenesin õpetamis režiimi central door locking alt), sellega sai ühe nupuvajutusega võti õpetatud ja kõik kolm nuppu funktsioneerivad ka õigesti.
Autoga kaasas olnud originaal võti töötas kaugjuhtimis puldist, aga sellel sai nüüd hiljuti patarei pesa otsa, kahjuks ei võta peale pesa vahetust enam ka millegipärast särtsu sisse.
Lisa alarm lõpetas ka koostöö, kuna pult kukks maha, õnneks süüte killeri olin juba varem eemaldanud.
Kas viga võib olla hoopis OP-comis, et arvutis näitab õpetamis rešiimi, aga tegelikutl on pullikaka?
Sisenen opcomist anti theft juhtblokki, Kood sisestatud ja programmeerimise alt võtan uue võtme tutvustuse, diagnostika näitab, et nüüd on auto õppimisivõimeline ja mulju puldi nuppe. Mida aga masin ei tee on see, et ta ei tunne ära uut võtit või võtme vajutusi.
Kuna progreda üritasin oma hiina elektroonikat, siis läksin oma teise auto juurde, millel anti thefti pole(sisenesin õpetamis režiimi central door locking alt), sellega sai ühe nupuvajutusega võti õpetatud ja kõik kolm nuppu funktsioneerivad ka õigesti.
Autoga kaasas olnud originaal võti töötas kaugjuhtimis puldist, aga sellel sai nüüd hiljuti patarei pesa otsa, kahjuks ei võta peale pesa vahetust enam ka millegipärast särtsu sisse.
Lisa alarm lõpetas ka koostöö, kuna pult kukks maha, õnneks süüte killeri olin juba varem eemaldanud.
Kas viga võib olla hoopis OP-comis, et arvutis näitab õpetamis rešiimi, aga tegelikutl on pullikaka?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Võtme progremine, kui autol on anti theft.
Üritan ka õhtul seda protseduuri teostada
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Võtme progremine, kui autol on anti theft.
jaan käis just oma Tetch 2ga ka asja vaatamas, temal oli sama häda.
Esimeses postis jäi ka mainimata, et ma proovisin teise auto originaal võtit sellel autole selgeks teha, ka tulemusteta.
Ehk on erinevus puldi elektroonikas endas?
kui midagi korda ei saa, siis vb üritan keskluku mooduli vahetada välja mitte anti theft versiooni vastu.
Esimeses postis jäi ka mainimata, et ma proovisin teise auto originaal võtit sellel autole selgeks teha, ka tulemusteta.
Ehk on erinevus puldi elektroonikas endas?
kui midagi korda ei saa, siis vb üritan keskluku mooduli vahetada välja mitte anti theft versiooni vastu.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Võtme progremine, kui autol on anti theft.
Äkki dislal on just see probleem, eks vaatan, mul venna 3.2-l üks võti puudu
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Võtme progremine, kui autol on anti theft.
Tundub, et viga on leitud. http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... lp.212764/ anti theftiga autol on veidi tesel sagedusel töötav pult. Tvajumat.
Anyway, otsin kahte puldi elektroonikat autodelt, millel on tehase poolt anti theft peal. Peaks sobima siis ka vectra oma.
Anyway, otsin kahte puldi elektroonikat autodelt, millel on tehase poolt anti theft peal. Peaks sobima siis ka vectra oma.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Võtme progremine, kui autol on anti theft.
Ise pole näinud teise sagedusega pulti kui 433,92.
Pultidel on tavaliselt elektroonika peal kirjas, mis sagedus sealt välja tuleb. Vähemalt Saab/Opel on nii olnud.
(Üks 2004 Vecu C võti (flip) on küll olemas, aga nii kergelt see küll ei avanenud, kui tavaliselt võtmed, et kontrollida, kas seal sagedus plaadil kirjas.)
Mulle jäi arusaamatuks see, kas lisasignal oli oma pult või kasutas auto oma pulti?
Pigem ütleks, et meenutab seda, et pult ei saada signaali välja. LED märgutuld ka pole(?), mis enamasti on väljundi küljes, et selle loogika põhjal kontrollida?
EDIT: Puldi küljepeal on küll 433MHz, aga samas roolisamba elektroonikal oli peal 433,92MHz sellel autol.
Mäluvärskendus paljastas, telefonis pilt, et mälu valetas, roolisambal ka 433MHz.
Astra G-l peaks olema sama sagedusega pult, vähemalt enda '00 aastakäiogu omal on nii, küll jah, need 2 nupuga puldid. (Kiskusin just ühe varupudi lahti. Samas pult mida kasutan, ei ole MHz-e elektroonika peal kirjas.)
Pultidel on tavaliselt elektroonika peal kirjas, mis sagedus sealt välja tuleb. Vähemalt Saab/Opel on nii olnud.
(Üks 2004 Vecu C võti (flip) on küll olemas, aga nii kergelt see küll ei avanenud, kui tavaliselt võtmed, et kontrollida, kas seal sagedus plaadil kirjas.)
Mulle jäi arusaamatuks see, kas lisasignal oli oma pult või kasutas auto oma pulti?
Pigem ütleks, et meenutab seda, et pult ei saada signaali välja. LED märgutuld ka pole(?), mis enamasti on väljundi küljes, et selle loogika põhjal kontrollida?
EDIT: Puldi küljepeal on küll 433MHz, aga samas roolisamba elektroonikal oli peal 433,92MHz sellel autol.
Mäluvärskendus paljastas, telefonis pilt, et mälu valetas, roolisambal ka 433MHz.
Astra G-l peaks olema sama sagedusega pult, vähemalt enda '00 aastakäiogu omal on nii, küll jah, need 2 nupuga puldid. (Kiskusin just ühe varupudi lahti. Samas pult mida kasutan, ei ole MHz-e elektroonika peal kirjas.)
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Võtme progremine, kui autol on anti theft.
Originaal alarm kasutab originaal pulti, paraku alarmi ja keskluku mooduli signaalid töötavad kergelt erineval sagedusel 433MHz vs 433.92MHz. Ma ei räägi praegu kolmanda tootja lisa alarmidest.
Originaal alarmil on siis pasun, kapoti andur, klaasipurustusandurid kas laes tuleplokis või b piilarites ning konsoolis jooksva mehikesega nupp, millest on võimalik mahu(klaasipurusts) andureid välja lülitada juhuks kui autosse loomi või lapsi jätad lukustuse ajaks.
Minu omal oli punane led võtme peal olemas. Universaali ja sedaani puldid ei pidavat omavahel ristipidi ühilduma. Üks antitheft pult on minu poole teel juba, eks näis kas saab tööle.
Originaal alarmil on siis pasun, kapoti andur, klaasipurustusandurid kas laes tuleplokis või b piilarites ning konsoolis jooksva mehikesega nupp, millest on võimalik mahu(klaasipurusts) andureid välja lülitada juhuks kui autosse loomi või lapsi jätad lukustuse ajaks.
Minu omal oli punane led võtme peal olemas. Universaali ja sedaani puldid ei pidavat omavahel ristipidi ühilduma. Üks antitheft pult on minu poole teel juba, eks näis kas saab tööle.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Võtme progremine, kui autol on anti theft.
väike uuendus alarmi osas.
Kõik (omegaB, vectra B)puldid mis on orjenteeritud originaal alarmile kannavad kuskil kirjet 433,92MHz, patarei pesa on neil kõigil musta värvi. Tavalisel keskluku puldi on patarei hoidja valge.
Hetkel on teada, et FL sedaani ja universaali puldid ei ühildu omavahel(kahe ja kolme nupu versioonid).
Lisaks on erinevus kuskil aastates, võimalik et seos on fl ja prfl vahel, seda siis originaal alarmi puhul. Tavapuldid töötavad kõik omavahel, nii uued kui vanad, sedaanid ja universaalid(fl sedaani jään siiski võlgu kuna pole proovinud).
Et teada saada mis pult autole sobib, tuleb võtta vana pult lahti ja lugeda trükkplaadi peale kirjutatud teksit, see võib olla "Delphi", "Megamos T-Am", "Megamos M-Am" ja teised Megamos X-Xx" Sobivad ainult puldid, mis on täpselt sama tekstiga, "*M-am" ja "*T-am" pole omavahel ühilduvad.
tavapultidel on peal kirjas "kiekert"
Kõik (omegaB, vectra B)puldid mis on orjenteeritud originaal alarmile kannavad kuskil kirjet 433,92MHz, patarei pesa on neil kõigil musta värvi. Tavalisel keskluku puldi on patarei hoidja valge.
Hetkel on teada, et FL sedaani ja universaali puldid ei ühildu omavahel(kahe ja kolme nupu versioonid).
Lisaks on erinevus kuskil aastates, võimalik et seos on fl ja prfl vahel, seda siis originaal alarmi puhul. Tavapuldid töötavad kõik omavahel, nii uued kui vanad, sedaanid ja universaalid(fl sedaani jään siiski võlgu kuna pole proovinud).
Et teada saada mis pult autole sobib, tuleb võtta vana pult lahti ja lugeda trükkplaadi peale kirjutatud teksit, see võib olla "Delphi", "Megamos T-Am", "Megamos M-Am" ja teised Megamos X-Xx" Sobivad ainult puldid, mis on täpselt sama tekstiga, "*M-am" ja "*T-am" pole omavahel ühilduvad.
tavapultidel on peal kirjas "kiekert"
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534