Sai siis eile toodud uus mashiina. Läbisõiduks oli 288821km. Ning 180km peale kulus 11l kütet ehk siis umbes 6.2l/100km peale mis vägagi hea. Tuli siis klubilise risto käest, kuna ostis kere doonoriks aga tal vana tehti korda ja nii saigi see minu omaks. Risto ostis selle ulme mashiina turbo veaga. Auto kere on 4+ pisikriime ja mõlke on aga ei midagi hullu. Rooste on sellest kaarega mööda käinud s.t paar pisikest mullikest on. Autol siis 3.0l turbo peal ja liigub paremini kui 2.5dti sedaan. Pardatsokis ka kõik saksa üv lehed ja mapid koos hooldusraamatuga ja kogu jamaga, mis tehasest väljatulles kaasad oli. Tundub ka, et all võib olla LSD differ aga see selgub täpsemalt nädalavahetusel.
Märkimisväärsemad lisad: Klaasist katuseluuk, värvilise ekraaniga kompu(ncdc 2013 koos auxiga), sport nahksisu(esimesed sport istmed ja tagumised nagu ikka).
Hooldused, mis eelnevalt tehtud:
Pidurikettad klotsid
Kõik amordid välja vahetatud uute vastu
Sillad ülekäidud
3.0d turbo peale pandud
Õli ja filtrite vahetus
Homme plaanis ligi võtta õhufilter, paisupaagi kork, tagumised luugiamordid ning valukad alla visata.
Täna sai vahetatud ka salongifilter, mis uuega võrreldes võttis sõnatuks
Hää küll pikk jutt s*** jutt nüüd mõned pildid ka puhtast autost.
Ja need lähevad siis alla
Suured tänud ilueedile(Tom) tänu temale sain p.poolse peegliklaasi.