seekord on mureks selline asi et külmkäivitusel on läinud mul pöörded päris kõrgeks (ca. 2300) aga varem jäi alla 2000. arvan et sellega on ka seotud kohapeal P käigul pöörete kõikumine. ca 500 ja 700 vahel laseb. kas keegi teaks millele võiks tähelepanu pöörata et selle asja korda saaks? autoks 96a 2.5 v6 atm
ise mõtlen et võiks äkki küünlad ära vahetada või siis õhufiltriga või midagi seal kandis jama. kuidagi mõtlen nende kahe asjapeale et kas võiks sinna kanti viga minna. aga see ainult minu loogika
Pigem tekitab tühikäigumootor sellist asja jah. Võid kontrollida ka sisselaske torustiku ega ei saa lisa õhku, silikoon torud, aga pole näinud veel.et V6 iseenesest läheksid need rabedaks või katki
Sisselaskeosa just peale õhulugejat.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Tühikäigumootor uuest peast peab olema originaal, mina ostsin mingi Poola toodangu, oli ilus ja läikiv kuid uuest peast kiilus kinni ning haamriga kopsides lõi pöörded alla...suur vahe kas maksad 50 voi 120 eurot aga kvaliteedil veel suurem vahe. Vändaandurit võid ka vaadata või kontrollida, pillub ka pöördeid. Me Raxiga oleme need omal nahal ära tundnud
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Tänan info eest. Eks siis kõigepealt proovin puhastada seda mootorit. Aga äkki keegi oskab mind suunata kus see asub. Ma pole varem kunagi seda tööd ise ette võtnud.
Kui mootorit eest vaatad siis paremal pool sisselaske pleeniumi küljes. Selline hõbedane toru kujuga jupp. Pistik taga ja teisest otsast läheb lõdvik välja.
Netist laenatud pilt: https://www.upload.ee/image/7476561/2.5.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Tõmbasin punase ringi ümber tühikäigu mootorile - eelmine kord kui otsisin siis ikka tükk aega kahtlesin kas vaatan õiget asja. Mööda panna tegelt ei saa aga siis ei teki ka kahtlust, et äkki vale asja vaatad
Kui ma seda endal puhastasin siis puhastasin nii ära, et see kiilus hoopiski täiesti kinni. Lasin törtsu WD40't sisse ja lasin aku pealt otse voolu peale paar korda, kuni jõuga jälle klapi liikuma lõi.