Opel Omega A 2.0 - Anvar

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 756
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas oskaja »

Mis kohapealt need õõtsad siis suuremad on? Või kuidas see seostub veovõlli otstega?
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas AnvarV »

oskaja kirjutas: 18 Okt 2017 15:03 Mis kohapealt need õõtsad siis suuremad on? Või kuidas see seostub veovõlli otstega?
Õõtsad on 6mm paksemad kui 2.0 omad. See tegelt rolli nagu ei mängikski, kuid rummud ise on ka suuremad. Nagu ennist kirjutasin siis laager ka erineva suurusega. Seda kinnitavad ka varuosa kataloogid. Veovõlli otste suuruseid ei mõõtnud, sest olid juba silmnähtavalt erinevad.
Diffri poolne nuut ka jämedam.
Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 756
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas oskaja »

Ei no nuut ja laager/rumm on jah erinevad.
Sa kirjutasid, et võlli otsad on erinevad ja sellepärast ka õõtsad erinevad. Ja selle peale ma küsisingi, et kuidas see võlli ots seostub õõtsa (paksuse) erinevusega?
Ratta poolne võlli kinnitus (6 poldiga) on ka erinevas mõõdus? Kui ei ole siis pole teoreetiliselt vaja ju õõtsasid vahetada. Difri viskad koos võllidega alt ära ja teise difri koos võllidega asemele. Kardaaniga tekib probleem. 2L on kardaani (vähemasti difri poolne ots) ots väiksem kui suurematel isenditel.
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas AnvarV »

Jep, õõtsapoolne võlli ots on ka suurem.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas Martin »

See 3000ei olevat ju originaal 3000 olnud, nagu meeles on. Seal siis sillad ka vastavad..
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 756
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas oskaja »

Alates 2,6 (vb isegi 2,4) mootorist on samad sillad. 3000 erines ainult salongi ja välisdisainiga.
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas AnvarV »

Kas see punane 3000 on originaal või mitte, jääb igaühe enda spekuleerida. Isegi kui ei ole originaal, on keegi roppu moodi vaeva näinud, et identset 3000 ehitada.

Aga järjekordsed seiklused, mis on kahjuks tingitud omaenda lollusest.
Auto sain komplektseks ning sõitma. Proovitiiru tegin kusagil 10-15km ja selle ajaga oli kõik hea. Sõitis vaikselt ja erinevaid lekkeid ei tuvastanud.
Peale 120km sõitu tuli 3 käiguga rahulikult sõites kusagilt päris tugev kolin. Kuna hääl tuli käigukasti poolt, eeldasin kas hooratas või siduriga midagi lahti. (kuigi külge läks LUKi uus komplekt koos survelaagriga).

Kast maha, sidur maha.

Image

Kuna kõik tundus terve olema ning omal kohal, siis viga ilmselt seal ei ole. Julgesin veel korraks käima panna kuid kolin jätkus. Saaga oligi mujal..
Teeme arvamismängu ka. Mis juhtus?

Image
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas Martin »

mutrivõti ununes karterisse :D
ei tegelt tundub et raamsaale oli lahti kolisenud. vähemalt miski on karteri õlirahustisse sisse käinud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas vivaldi »

Vale tihend. Tihendi plekile vastu käimise jäljed?
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas Martin »

tihendiviga oleks kohsel kävitamisel välja löönud ju.. ega 120km tihend niipalju õhemaks tõmba.
offtopic ka, kuidas sul fotosid õnnestus laadida?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas AnvarV »

Martin tabas naelapea pihta (või targem oleks öelda poldipea pihta? :lol: ).

Igatahes kolmas raamsaale on lahti ennast logistanud ning viga oli veninud raamsaale poltides, mida ma ei vahetanud.
Õnneks oli see õlirahusti seal olemas ja peksiski vastu seda plekki. Poleks seda seal olnud, oleks raamsaale pakk lihtsalt karteripõhja kukkunud ja polekski võib-olla aru saanud, et midagi valesti on.

Paku retsis igastahes päris korralikult ära. Annan treialile ja ehk saab üleliigsed karvased randid maha lihvitud.

Image

Saale sai ka viga, kuid tundub, et väntvõll ise on sile. Õnneks on ka STD mõõdus saaled ehk rem mõõtu vaja pole.

Image

Nüüd kabuhirmus tellin uued raamsaaled ning kepsu ja raamipoldid ka.

Pildid lisan (rimg][/rimg) vahele.
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas AnvarV »

Mootor jälle sõiduvalmis ja sõidetud ~200km. Nüüdseks sai vist hea.

Tegelema hakkasin nüüd nende kereprobleemidega millest varem kirjutanud olen.

Taga vasak nurk peale tugevamat koputamist oli selline:
(Roostealgajata, miks see kõik juhtus on ka pildil)

Image

Image

Seejäärel keevitasin uue tüki ning keevituskohad katsin kereliimiga.

Image

Ja peale seda dinitroli mastiks ja nii jäi.

Image

Image

Need suured ja mõtetud "tolmupagassilaskjad" tegin väiksemaks ja panin ainult ühe ribi varasema 4-ja asemel.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas Martin »

kas nendel tolmu pagassi laskjatel a kerel klappe pole?
Need klapid on puhtalt auto ventilatsiooni jaoks, et salongi ventika poolt sisse tõmmatav õhk tagantotsast välja saaks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas AnvarV »

labad on ka ikka jah, aga omega a-l viskab tagarattast koguaeg igast sodi sinna labadele.
Teisalt tegemist juba vana autoga ja küll see õhk muudmoodi ka välja saab. :lol:
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar

Postitus Postitas AnvarV »

Vahepeal on üle 1000km täis saanud ja tegin uuesti õlivahetuse. Varasema 10w40 vahetasin välja täissünteetilise 5W40 Liqui Moly õli vastu.
Juhiukse lukk hakkas ka külmaga vastikult raksuma ja selle tegin ka ükspäev lahti ning õlitasin uuesti ära. Nüüd jälle vaikne ja võti keerab sujuvalt.

Image
Suletud