Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Nonii, DSP või ESP või DSC ühesõnaga rahvakeeles antidrift-huinja sai tech2 programeeritud ja nüüdseks süsteem töötab.
Mootori õli sai vahetust ka.
Võiks mingi teine cooler sinna panna, või maitea. Selle originaal intercooleriga asi on sitaks uimane, liigub mitte kiirem kuid 2.5td 85kw.
Proovin järgmisel nädavalahetusel cooleri ventilaator eemaldada, äkki aitab nata. Kui ei siis peab sügavale mõtlema
Mootori õli sai vahetust ka.
Võiks mingi teine cooler sinna panna, või maitea. Selle originaal intercooleriga asi on sitaks uimane, liigub mitte kiirem kuid 2.5td 85kw.
Proovin järgmisel nädavalahetusel cooleri ventilaator eemaldada, äkki aitab nata. Kui ei siis peab sügavale mõtlema
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Täitsa võimalik. Kui coolerist ventilaatori eemaldamine väga ei aita, siis peab kõik vakuumi torud üle vaatama.
Kas kellegil mingid ideed, kuidas saada reverssi tuled tagumise käiguga töötama? Sest kässär nüüd korda tehtud, esimesest astmest hoiab nagu ankur , ja üv jaoks puuduvad ainult reverssi tagatuled. Või neid üldse mitte vaadatakse seal? Või ilma tuledeta saab läbi, äkki keegi teab?
Ja selline küsimus kas üvl tulevad mingid probleemid, sest mul nüüdseks manuaal kast? Dokkides täpselt ei näe milline kast autol on, ainult taustakontrollis saab näha. Huvitab kas nad lasevad läbi nii, või ikka peab maanteametis vahetada dokkid, mida ma küll väga ei viitsi teha, 61€ raisata
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2747
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
dokkides andmete muutmine on 16€
selliseid asju ei osata ülevaatusel vaadata.
Tagatulesid kontrollitakse. Ma ei ole viitsinud uurida, mis värk sellega, on et sul mootori tuli hoopis põlema läheb tagurudstulede asemele.
Asi peaks ise enesest lihtne olema. Üks juhe on 12v ja teine siis signaal tuledesse. sillates aga hakkab mingi jant pihta.
Neid vaadatakse ikka, minul vähemalt vaadati.
selliseid asju ei osata ülevaatusel vaadata.
Tagatulesid kontrollitakse. Ma ei ole viitsinud uurida, mis värk sellega, on et sul mootori tuli hoopis põlema läheb tagurudstulede asemele.
Asi peaks ise enesest lihtne olema. Üks juhe on 12v ja teine siis signaal tuledesse. sillates aga hakkab mingi jant pihta.
Neid vaadatakse ikka, minul vähemalt vaadati.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3215
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Mul pole küll iialgi tagurpidi käigu tulesid kontrollitud. Ja vaevalt, et ka kasti vahetust märkavad. No kuule, kui osadel oomidel passis isegi esivedu ja pole probleeme esinenud, et miks kardaan põhja all
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3508
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 51 korda
- Been tänatud: 70 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Kasti vahetusega probleeme pole. MNT lehel on autode kohta sellist paska et ise ka ei usu. Minu 2003 aasta DTI oli esivedu MNT lehel
Reverse tulesid kontrollitakse ikka, vb mõni asutus ei tee põhjalikult aga siiski. Ma enam ei mäleta millised juhtmed, aga midagi pidi sildama jah et need tööle saada.
Reverse tulesid kontrollitakse ikka, vb mõni asutus ei tee põhjalikult aga siiski. Ma enam ei mäleta millised juhtmed, aga midagi pidi sildama jah et need tööle saada.
56232754
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Check engine enam ei põle, kui lükkad R. See esimesel päeval kadus ära, unustasin öelda. Ise pirn ikka töötav, kui lülitad süüde sisse, see põleb. Mul seal ainult turvavööde pirn ei põle, aga see ainult boonuseksMartink91 kirjutas: ↑26 Sept 2018 16:56 dokkides andmete muutmine on 16€
selliseid asju ei osata ülevaatusel vaadata.
Tagatulesid kontrollitakse. Ma ei ole viitsinud uurida, mis värk sellega, on et sul mootori tuli hoopis põlema läheb tagurudstulede asemele.
Asi peaks ise enesest lihtne olema. Üks juhe on 12v ja teine siis signaal tuledesse. sillates aga hakkab mingi jant pihta.
Neid vaadatakse ikka, minul vähemalt vaadati.
Nüüd vaid tagurdustulesi pole.
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Täpselt haha Tuletasid meelde, kuidas sõbra oomil oli esivedu dokkides
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Ja lõpuks leidsin omale flantsid, https://carstyling24.ee/toode/flantsid- ... innitatav/ reedel tellib
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1297
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Dti vähe teise skeemi peal kapotialt kui tds, ilmselt kuskil valges pesas on otsad aku kõrval.Rax kirjutas: ↑26 Sept 2018 19:04 Kasti vahetusega probleeme pole. MNT lehel on autode kohta sellist paska et ise ka ei usu. Minu 2003 aasta DTI oli esivedu MNT lehel
Reverse tulesid kontrollitakse ikka, vb mõni asutus ei tee põhjalikult aga siiski. Ma enam ei mäleta millised juhtmed, aga midagi pidi sildama jah et need tööle saada.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Nonii.. Käisin ülevaatusele, ei saanud läbi.
Numbrimärgiga mu viga, täitsa unustasin et see mustaks tehtud. Aga klaasidega hui teab mis nüüd teha. Need on originaal klaasid (vinkoodi järgi kontrollitav) Ütlesin ülevaatajale et need klaasid on tehasest selliseid, selline varustus, et auto alates 2007st Eestis ja pole kunagi probleemi olnud, kuid ta vastas: et nüüd tulevad
Ja alguses ta üldse pole tähele pannud et numbrimärgil EST on mustaks tehtud. Alles ss kui hakkasin klasside pärast väidlema temaga, ütles et: ahaa, sul veel numbrimärgil vale värvikombinatsioon kloun rsk, väidlemise pärast hakkas absoluutselt kõik vaatama, tahtis veel midagi punaseks panna, kuid ei saanud sest omegal kõik korda tehtud.
Ühesõnaga kui lähen korduv ülevaatusele nrmärk saan korda teha, see 1min.
Aga mis klassidega teha ei tea. Ma küll ei taha midagi vahetada seal. Nüüd mõtlen mis võib teha.
Üv pärast viskasin ära Intercooleri ventilaator, pärast pesisin coolerit ka. Hakkas küll mingi 25% paremaks liikuma. Nüüd vähemalt tunne et 100+kw sellel autol on olemas. Nii et puhastage intercoolerid poissid
Ja see kord mitte unustanud teha väike pildimaterjaal
Ja käigukangi nahk peaegu valmis.
Nüüd siis läheb värvimisele, järgmine up teeb kui masin värvitud, flantsidega ja madaldus vedrudega.
Stay tuned
Numbrimärgiga mu viga, täitsa unustasin et see mustaks tehtud. Aga klaasidega hui teab mis nüüd teha. Need on originaal klaasid (vinkoodi järgi kontrollitav) Ütlesin ülevaatajale et need klaasid on tehasest selliseid, selline varustus, et auto alates 2007st Eestis ja pole kunagi probleemi olnud, kuid ta vastas: et nüüd tulevad
Ja alguses ta üldse pole tähele pannud et numbrimärgil EST on mustaks tehtud. Alles ss kui hakkasin klasside pärast väidlema temaga, ütles et: ahaa, sul veel numbrimärgil vale värvikombinatsioon kloun rsk, väidlemise pärast hakkas absoluutselt kõik vaatama, tahtis veel midagi punaseks panna, kuid ei saanud sest omegal kõik korda tehtud.
Ühesõnaga kui lähen korduv ülevaatusele nrmärk saan korda teha, see 1min.
Aga mis klassidega teha ei tea. Ma küll ei taha midagi vahetada seal. Nüüd mõtlen mis võib teha.
Üv pärast viskasin ära Intercooleri ventilaator, pärast pesisin coolerit ka. Hakkas küll mingi 25% paremaks liikuma. Nüüd vähemalt tunne et 100+kw sellel autol on olemas. Nii et puhastage intercoolerid poissid
Ja see kord mitte unustanud teha väike pildimaterjaal
Ja käigukangi nahk peaegu valmis.
Nüüd siis läheb värvimisele, järgmine up teeb kui masin värvitud, flantsidega ja madaldus vedrudega.
Stay tuned
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 22 Mär 2015 21:50
- Asukoht: pärnu
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 5 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
See cooler veel ju suht puhas. Enda opelil jamasin kevadel sellega ja seal oli selline õli ja tolmu plöga ,et õhk seal läbi ei käinud ja ventikas oli ka kinni. Tegin mõlemad asjad puhtaks ja ladusin kokku aga erilist vahet küll polnud.
Vaata kas klaasidel on kile peal või mitte. Kui kile peal siis pole midagi teha üv läbi ei saa ja kuna sul see märge sees siis isegi hea tutvus ei aita sind kuna see üv teema on väga hulluks aetud.
Vaata kas klaasidel on kile peal või mitte. Kui kile peal siis pole midagi teha üv läbi ei saa ja kuna sul see märge sees siis isegi hea tutvus ei aita sind kuna see üv teema on väga hulluks aetud.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
ukseklaasid vaata üle jah. tundun kuidagi nõks liiga tume.
klaasidel on üldiselt peal kirjas kui on tumedamad. kui toon klaasil on must siis on lisatoon. originaal on kas pruun(pole omegal) või roheline.
fl kere tuli kerge tooniga nagunii.kui klaas on ilma lisatoonita ja ikka tume siis tuleb läbi ARK laasi läbipaistvustestri numbrid kirja saada ja teh passi kirja.
klaasidel on üldiselt peal kirjas kui on tumedamad. kui toon klaasil on must siis on lisatoon. originaal on kas pruun(pole omegal) või roheline.
fl kere tuli kerge tooniga nagunii.kui klaas on ilma lisatoonita ja ikka tume siis tuleb läbi ARK laasi läbipaistvustestri numbrid kirja saada ja teh passi kirja.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2747
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Sul on päris kindlasti toonitud klaasid ees. Kas ta mõõtis ka või pani silma järgi? Klaasi peal on kirjas 70% läbipaistvus, ehk sisi 30% tumedust originaalis. See ei saa mitte kuidagi 20% sisse mahtuda juba originaalis.
Kui minu juures olid, siis vaatasin, et klaasid on tavalisest palju tumedamad. Need on lihtsalt väga hästi tehtud, võimalik et üldse mitte kilega kusjuures. Vaata hoolikalt klaasi serva, kui seal ime pisikene valge serv, siis on kile. Kile on seespool alati, klaasidel olev vin koodi graveeing on väljaspool.
TÜV punktide pitsitamine on nii ja naa. Ühest küljes läheb igasugune modimine keerulisemaks(äkki varsti saadavad mind angaari auto kõrgust muutma). Aga heaks küljeks on see, et igasugustel ohtlikel modifikatsioonidel ja remondivõtetel ning lihtsalt surmadel on sõiduki läbi saamine sisuliselt võimatu.
Kui minu juures olid, siis vaatasin, et klaasid on tavalisest palju tumedamad. Need on lihtsalt väga hästi tehtud, võimalik et üldse mitte kilega kusjuures. Vaata hoolikalt klaasi serva, kui seal ime pisikene valge serv, siis on kile. Kile on seespool alati, klaasidel olev vin koodi graveeing on väljaspool.
TÜV punktide pitsitamine on nii ja naa. Ühest küljes läheb igasugune modimine keerulisemaks(äkki varsti saadavad mind angaari auto kõrgust muutma). Aga heaks küljeks on see, et igasugustel ohtlikel modifikatsioonidel ja remondivõtetel ning lihtsalt surmadel on sõiduki läbi saamine sisuliselt võimatu.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534