b00ster kirjutas: ↑18 Okt 2019 22:24
M57 vennad, kellel milline kütusepump all? Mu kütusepump kuses ennast täis ja juba undab täiega, on õige aeg ära vahetada. Vaatan aeromotorsis päris palju variante pakkuda, rõhk alates 3 kuni 5 bar, etteanne alates 75l/h kuni 175l/h. Mis on see optimaalne pump? Mida suuremad numbrid = seda parem? Rõhk või etteanne, mis rohkem mängib rolli?
Kui mõtled põhjaalust pumpa, siis alla selle pole mõtet (peaks ka originaal vist olema).
Jospa käest võid ka uurida, tal vist mingi vähe võimsam boschi pump.
minul on kõige odavam magnati pump.
Kohapeal olles teeb jube kõva kisa, kui enne oli originaal all, aga sellega harjub ära.
Mina sõitsin aasta otsa selle kõige odavamaga kuniks ühe mätta otsas pumba stutsi ära murtsin.
Nominaalrõhk on 5bari, 3 on miinimum, mida oleks vaja et kõrgsurvepumbale piisavalt tootlikust luua. 2,6bari eelrõhu pealt hakkab pump lagisema.
Rõhk ja tootlikus on mõlemad tähtsad. sisuliselt kujuta ette vihtkaalu. ja pane ühele poole tootlikuse ja teisele poel rõhk. Need peavad tasakaalus olema, et saavutada optimum.
Ükski elektriline pump siiani hätta pole jätnud.
E39 (525d) sai minu mälu mööda kõige odavama pumba alla. (Sel hetkel firmat ei mäleta aga maksis ka vist miski 30-40€.
Oli üsna vaikne, mingeid anomaaliaid ei ilmunud.
Ma arvan, et Aeromotorsis see 32.xx€ Magneti Marelli on täiesti piisav sinna alla.
Kui arvad, et 3,5bar vähe, siis võta 36.xx€ pump. Rõhku veidi rohkem.
BMW-l minuarust lükkas selle pumba välja kui rõhuandur filtri peal sai 3bar kätte. Või oli veidi rohkem. (St süüde sees ilma käivitamata)
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Faric kirjutas: ↑19 Okt 2019 05:08
See magnatti marelli nagu loterii, jõu all mootor üle 4000 rpm ei läinud, max kiirus 160 ja röökis nagu metslane põhja all.
Ma ei viitsinud jamada ja võtsin Bosch 044 pumba. Tootlikus oli 200l/h ja 5bar. Kannatab sõita 300hp masinatel vabalt. Bochil on nende seerias seal pumpasid kuni 1000hp masinatele. Häält teeb rohkem kui orikas pump. Kütusenälga jääb masin ennem pihustite tõttu kui see et pump ei jõuaks ära toita.
Boch tuli mulle 160euriga kätte. Beware hiina aftermarketit võib liikuda sitaks palju ja ostad 2barrise ja 100l/h tootlikuse boch 044 pumba pähe.....pmt ei jõua selline ka 3.0V6 toota. Küll ja küll näinud neid alixpressi ja ebay boch044-sid ...
Ma vahetasin enda oma kuna minu oma kippus 4000rpmi pealt nälga jääma. Pierpurgi pumbaga oli asi parem ja boschi 044-ga ideaalne. Kadus ära mõtetu üürgamine kõrgetel pööretel. Ei jäänud nälga.
Hydroscandiast pead ostma vahe jupid kuna pumbaga kaasas olevad düüsid on liiga suured omega torude jaoks
muhtasib kirjutas: ↑19 Okt 2019 14:00
Kas saad näiteks arve pealt vaadata, millised vahejupid konkreetselt tellida? Torusid ei ole vaja lühemaks teha kui vahejuppidega panna?
Ei ole mingit arvet. Astusin Hydroskandiasse tuppa ja ütlesin et näete, vaja sellise mõõduga torusid, vemos läks sobras seal ja pani juppides kokku. Natuke pikk sai pump ja selle üleminekut aga seda saab põha all timmida.
Ärge seal mingeid 75l/h pumpasid võtke. Tavaline 2.0 100kw tahab juba saada 3bar ja 100l/h tootlikust.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
eks ta ikka häält teeb aga sellega harjub ära. Suht pofik, dti moto hääl käib ikka kõvemini. Pump ise seda väärt. Soovitan kes talvel laseb ringi siis pump ise katta mingi kaitsevärviga vms ja kontakti kohad korralikult isoleerida. Tuppa pole mõtet seda pumpa panna. Esiteks teeb see häält ja teised see pump peab ka jahtuma.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Faric kirjutas: ↑19 Okt 2019 05:08
See magnatti marelli nagu loterii, jõu all mootor üle 4000 rpm ei läinud, max kiirus 160 ja röökis nagu metslane põhja all.
Sul 3.5bar voi 4.0bar versioon?
Ei mäleta enam, praegu orkinaal all tagasi, klemm mädanes küljest, magnatti oli ajutiselt kasutusel. Praegu jookseb 200 nagu linnuke välja. Rohkem ei hakanud, rehvide kiirusindeks 190 ainult.
tanellenat kirjutas: ↑23 Okt 2019 08:20
On meil diisli vellodel kellelgi üle 110kw väljalaske toru mis tuleb otse turbost?
Oleks vaja seda flantsi mis turbo külge kinnitub
Downpipe peaks selle nimi olema. Erkil vbo isegi on a hui annab sulle, kuna sa lõid talt eliidid üle
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.