Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Kõik mõtted ja arutelud klubi külalistele ja mitte klubilistele
Vasta
Kasutaja avatar
b00ster
Huviline
Postitusi: 651
Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
Auto: E60 3.0d 170kW
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas b00ster »

Jospa kirjutas: 15 Mai 2020 16:12 Keegi 530 atm kasti on proovinud 2.5dti-le otsa panna või lihtsam 3.0 koos kastiga panna? Omega atm väga väänet ei kannata
Kui tahad paremad kasti oma oomile siis ükshea variant: 730d kast. E38 ainuke diisel bmw millel oli ZF 5HP24 kast tehasest. Sellep see kast istub su 2.5dti m57le ideaalselt.
Käigukang muidu neendel kõikidel sama, e46/e39/e38/e53 aka tiptronicuga kang, aga 5hp24 ainult e38l all oli.

See kast kannatab rohkem njuutonid ja kiirem ka, kui see kiviaegne GM 5L40E.

Ühesõnaga kast istub su mootorile bolt on, aga kuidas seda kõik ühendada ei oska aidata. Netis peab olema sitaks e39 swap teemasid "5L40E to 5HP24". Selle järgi lslt kõik teha ja saad hea automaadi endale. :D Oleks ma tahtnud ATM omega ss läheks ka selle tee kaudu.
Kes tänasid kasutajat b00ster selle postituse eest:
RaxJospa
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jospa »

"Joppes" räuskamisest oli asi kaugel. Ma ei saa aru isegi kust võyya et ma joobes olin :lol:
Tanel - sina aja oma asjad korda ja siin kohal ka MINU asjas! Meest sõnast, härga sarvest! see krmuse koormaks ja blää blää hakkab ära väsitama. Minu välja räuskamised ei esinda kindlasti selle klubi vaateid nii et sinna tuppa sa kividega pilduda ei saa. Aga okei. Tõstan täna käed ülesse ja tunnistan et läksin kaugele oma väljaöelduga aga ega tõde ongi vahest verbaalselt mõrva moodi :lol:

DSG on atm, sellel on ehk manuaalsed iseloomu jooned, nii nagu ütlesid ajuga juhtimine. Reaalset paned ikka oma D sisse kuid optional varjant saad elektrooniliselt nuppe/kange vajutada ehk käike sisse oanna elektrooniliselt. Manual on manual. Aga hei - vb ma olen sõitnud siin imelike vagi kastidega ja maailmat valesti tõlgendanud selle koha pealt.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jürts »

Mind su räuskav lalin ei häiri 🤣
Aga,et asi selgem oleks,siis võtsin vaevaks Dr.Google appi võtta 😉

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
Kes tänasid kasutajat Jürts selle postituse eest:
Jospa
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas mardus72 »

Jospa,ma olen sinu poolt.:)
Manual on manual,automaatselt käike vahetav kast on automaat,mis insenertehnilist või elektroonilist see sisaldab pole vahet.Päris õige oleks DSG-d nimetada robotkastiks,kindlasti pole ta manuaal.Minu jaoks on manualiga autod kolme pedaaliga ja automaadid kahe pedaaliga ja nii ongi.DSG-st mina üldiselt hoian eemale,kuna vean haagissuvilat tihti taga wag on seetõttu välistatud,pideva haagise veoks olevat see kõige mittesobivam kast.
Lühiajaliselt pole vahet,aga pidevalt haagist vedada ja ma ei mõtle 750kg käru,siis on variandid ,kas manuaalkäigukast,või klassikaline automaat,seejärel on 3.s variant,on variaator,mis hädapärast võib kasutada,aga DSG on kindlalt kõige viimane,mida valida pideva haagise veoks.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 756
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas oskaja »

Huvitav, et mu sanja niiöelda DSG (manuaal, mille käiku vahetab elektroonika) sai oma elu esimesed 600-700k km haagise vedamisega ilusti hakkama...ja mai räägi mingist paari meetrisest asjast lameda eesti pinnal, vaid 24m komplektist Eesti -> P-Soome ja P-Rootsi vahel.
Sealjuures esimene siduri vahetus toimus alles 800k kandis. Käimarit ennast või selle elektroonikat pole teadaolevalt siiani remontida vaja olnud.
Ahjaa...käiguga pidurdab ka väga edukalt.
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas mardus72 »

oskaja kirjutas: 22 Mai 2020 00:54 Huvitav, et mu sanja niiöelda DSG (manuaal, mille käiku vahetab elektroonika) sai oma elu esimesed 600-700k km haagise vedamisega ilusti hakkama...ja mai räägi mingist paari meetrisest asjast lameda eesti pinnal, vaid 24m komplektist Eesti -> P-Soome ja P-Rootsi vahel.
Sealjuures esimene siduri vahetus toimus alles 800k kandis. Käimarit ennast või selle elektroonikat pole teadaolevalt siiani remontida vaja olnud.
Ahjaa...käiguga pidurdab ka väga edukalt.
:D räägime ikka sõiduautodest.
Võin eksida,aga Isegi Wag grupp oma kõige võimsamatele sõiduautodele näit.Q7 ja sellised dsg-d minu teada üldjuhul ei paigalda,selle madala võimsustaluvuse tõttu,veokad on muidugi hoopis teine teema
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 756
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas oskaja »

No tegelikult pole see päris DSG ka, lihtsalt manuaal millel on kangiga vehkimine ära kaotatud. Aga noh soola võib ikka haavale raputada :twisted:
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jürts »

Siin sa Mardus eksid. Sõber ostis Amarok Canyoni,mis peaks nagu olemagi mõeldud koormate veoks ja see oli DSG.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jürts »

oskaja kirjutas: 22 Mai 2020 07:13 No tegelikult pole see päris DSG ka, lihtsalt manuaal millel on kangiga vehkimine ära kaotatud. Aga noh soola võib ikka haavale raputada :twisted:
Samas,Volvol juba aastaid valikus ka dual clutch,mis tööpõhimõttelt täiesti DSG ja need veavad ka koguaeg haagiseid. Võta siis kinni onju :mrgreen:
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas raudpats0 »

dorque converter või dual clutch.

erinevalt lahendatud jõu edasi andmise moodused automaatkastil. mingisugusel suurel oli vist ka triple clutch.

mardusele vedamise koha pealt . topeltsiduriga dsg kannatab samamoodi vedu nagu manuaalkast. koormad üle siis sidurid lähevad.
see on siis see eespool mainitud amarok.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jospa »

Tsiteerin kunagi jürtsi: vägivald mulle ei meeldi aga verd tahaks kyll näha 😁😁😁🤦‍♂️

Aga manu on ka minu jaoks 3 pedalit ja stick in your hand. Eks tõlgendamise küsimus. DSG pean lugu ainult kiirest käiguvahetusest und thäts it
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas mardus72 »

Jürts kirjutas: 22 Mai 2020 07:14 Siin sa Mardus eksid. Sõber ostis Amarok Canyoni,mis peaks nagu olemagi mõeldud koormate veoks ja see oli DSG.
Novott,Amarok on pmst ju veoauto.aga Q7 tel pole dsg-d kohanud.Normaalsetel bemmidel pole ka minuteada.Normaalsetel autodel on ikka normaalsed kkastid :D
Leian,et dsg-d pannakse autodele seetõttu,et seda on odavam toota ja kütusekulu saab ka tiba väiksemana näidata.Vahetuse kiiruses ei tohiks enam tänapäevaste 8-9käiguliste nn.tavaautomaatkastidega väga vahet olla,vähemalt seda ei tunneta.Igaljuhul on nad kõige kapriissemad kastid need dsg-d ja sellelaadsed tooted,mis nime nad ka ei kannaks.VW/Seat/Škoda DSG
Audi S-tronic
BMW DualTronic
Ford Powershift
Hynday Ecoshift
Mitsubishi Twin Clutch SST ja Duonic ja Sporttronic
Porsche PDK jne.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Rax »

mardus72 kirjutas: 22 Mai 2020 12:16
Jürts kirjutas: 22 Mai 2020 07:14 Siin sa Mardus eksid. Sõber ostis Amarok Canyoni,mis peaks nagu olemagi mõeldud koormate veoks ja see oli DSG.
Novott,Amarok on pmst ju veoauto.aga Q7 tel pole dsg-d kohanud.Normaalsetel bemmidel pole ka minuteada.Normaalsetel autodel on ikka normaalsed kkastid :D
Leian,et dsg-d pannakse autodele seetõttu,et seda on odavam toota ja kütusekulu saab ka tiba väiksemana näidata.Vahetuse kiiruses ei tohiks enam tänapäevaste 8-9käiguliste nn.tavaautomaatkastidega väga vahet olla,vähemalt seda ei tunneta.Igaljuhul on nad kõige kapriissemad kastid need dsg-d ja sellelaadsed tooted,mis nime nad ka ei kannaks.VW/Seat/Škoda DSG
Audi S-tronic
BMW DualTronic
Ford Powershift
Hynday Ecoshift
Mitsubishi Twin Clutch SST ja Duonic ja Sporttronic
Porsche PDK jne.
Audi A4 topiti ka tehases seda robot kasti alla. Just üks tuttav müüs auto maha sest kast hakkas näkku panema, ei ole head kastid ja ise hoiaks ka pigem eemale neist. Kui oleks võimalus viskaks nii kaugele kui saaks, siis jookseks järgi ja viskaks veel :D
56232754
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas raudpats0 »

kõik need dsg ja muu tiptronic kastid on hoolduse koha pealt kapriissed. nagu GM ecotec mootorid.

muuseas marduse mainitud mitsu dwinclutch tahab õlivahetust sama tihti kui mootoriõlilgi. ja kuluvaid osasid on neil rohkem kui tavakastidel.

5e30 jne seeriad on lihtsalt elektrooniliselt juhitavad nagu farik ütles. aga tegu on ikkagi tavaautomaadiga. ja veoautode poolautomaadid-robotid on juba teise põhimõttega kui väikestel masinatel. jürtsi suure masina kast kaalub samapalju kui ta bemm nii et sealt võib ka järeldusi teha.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Postitus Postitas Jospa »

Müüsin oma vana cooleri ühele mehele...enne kui ta minu käest sai, oli ta küsinud Carringust v kust iganest opeli ametlikust esindusest...cooleri hind oli.....here it comes.........hold your ballssszzzzz...
Get ready ......





650€ <--- tãiesti piiip ja tuuut hind :shock: :shock:
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Vasta