2.2i Probleemid
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
- Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
- Been tänatud: 2 korda
2.2i Probleemid
Tere. 2.2i sujuva kiirusega sõites hakkab "jõnksutama", kiirendades ega aeglustades on kõik nagu peab. Foori taga seistes ajab auru välja kuid sõites ei aura rohkem kui teised autod liikluses. Samuti sai auto ostetud nii et paisupaagi korgil puudus tihend/rõhu klapp ning ajas tosooli välja. Keema ei lähe, kuid tosooli kaob umbes 300km peale liiter. Õli on puhas, paisupaagi korki avades on kerge bensiini lõhn tunda. Veakoodidest aktiivne esimese kati effektiivsus alla normi.
Ilmselt ootab ees kaanetihendi vahetus. Oskab keegi juhatada inimese suunas kes selle ise ette võtaks? Endal puudub koht kus seda ette võtta. Kas on võimalus et ka kaanes on mõra sees? Mootor ise on jõuline ja liigub väga reipalt edasi.
Ilmselt ootab ees kaanetihendi vahetus. Oskab keegi juhatada inimese suunas kes selle ise ette võtaks? Endal puudub koht kus seda ette võtta. Kas on võimalus et ka kaanes on mõra sees? Mootor ise on jõuline ja liigub väga reipalt edasi.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: 2.2i Probleemid
Jõnksutamise süü lasuks bensiinipumbale.Enne kui kaanetihendi kallale lähed vaata üle ka veel salongisoojenduse kolmikkraan.
Pilt detailist:
Pilt detailist:
- Manused
-
- 740D69FC-B26A-42BA-A3F4-91B9F1968E8A.jpeg (27.92 KiB) Vaadatud 6488 korda
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
- Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
- Been tänatud: 2 korda
Re: 2.2i Probleemid
Kolmik vahetatud. Vana kolmik oli tõesti seest väga rõve. Salong läheb kiiremini soojaks ka. Hommikul tosooli lisama ei pidanud. Siiski mõtlen, kas osta kohe kellegilt komplektne mootor ning ringi pista või otsin inimese kes kaanetihendi ära vahetaks ja siis tuleb välja et kaanes mõra. Häiribki just see et jahutust kaob/kadus ning paisupaaki avades on tunda bensiini/heitgaaside lõhna.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.2i Probleemid
Kristjan000 kirjutas: ↑16 Nov 2021 10:42 Kolmik vahetatud. Vana kolmik oli tõesti seest väga rõve. Salong läheb kiiremini soojaks ka. Hommikul tosooli lisama ei pidanud. Siiski mõtlen, kas osta kohe kellegilt komplektne mootor ning ringi pista või otsin inimese kes kaanetihendi ära vahetaks ja siis tuleb välja et kaanes mõra. Häiribki just see et jahutust kaob/kadus ning paisupaaki avades on tunda bensiini/heitgaaside lõhna.
Selleks et r4 kaan katki lasta peab ikka sitaks kuuma andma. Lühidalt peaks sul sinine vine kogu aeg taga olema et motovahetusele mõelda. Kuigi teades mismoodi meil autosid ja kirikuisaautosid hoitakse siis ei imesta. Mul 400k läbisõiduga motol oli ainult tihendi vanuse vigastus.
Otsus on sinu teha.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: 2.2i Probleemid
Tõesti, kaan ei lähe nii naljalt aga need 2.0-2.2 ecoteci sisud ei kannata kuuma ja piitsa saamist.
10neid manalateed saatnud
10neid manalateed saatnud
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.2i Probleemid
sisu kannatab ilusti kuuma.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: 2.2i Probleemid
Ei kannata, 10meid korda seda fakti tõestanud. Kasutasime selliseid isegi talverallidel. Lisaks faktina tõestasime seda, et kui puurid auke kapoti sisse (10cm) jahutuseks siis kestab aga lõppeb ikka sellega et üle 1-2 sõidu ei saa autot kasutada. Kolim kipub kiirelt sisse tulema.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.2i Probleemid
See on jahutuse mitte moto probleem. Reaalis. Tänavale on piisavalt adekvaatne. Ja radikaid peab ka vahepeal puhastama.Jospa kirjutas: ↑17 Nov 2021 22:15Ei kannata, 10meid korda seda fakti tõestanud. Kasutasime selliseid isegi talverallidel. Lisaks faktina tõestasime seda, et kui puurid auke kapoti sisse (10cm) jahutuseks siis kestab aga lõppeb ikka sellega et üle 1-2 sõidu ei saa autot kasutada. Kolim kipub kiirelt sisse tulema.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
- Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
- Been tänatud: 2 korda
Re: 2.2i Probleemid
Järgmine/ülejärgmine nädal saan kaane maha kiskuda. Eelmine omanik on aus mees, lubas kaanetihendi vahetuse kompenseerida kuna ta ei teadnud et see läbi on. Kui töötava mootoriga lahtise korgiga gaasi anda siis ühel hetkel hakkab tase tõusma kuni lõpuks üle hakkab ajama. Endiselt pole mahlad segamini ning temperatuur ka üle 95 ei lähe. 95ni jõudes langeb järsult alla umbes 80 peale ning pikal sõidul on stabiilselt gramm üle 85.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.2i Probleemid
Kaanetihendi moodi jah. Ka paisupaagipunn on arvatavasti kinni.Kristjan000 kirjutas: ↑19 Nov 2021 09:48 Järgmine/ülejärgmine nädal saan kaane maha kiskuda. Eelmine omanik on aus mees, lubas kaanetihendi vahetuse kompenseerida kuna ta ei teadnud et see läbi on. Kui töötava mootoriga lahtise korgiga gaasi anda siis ühel hetkel hakkab tase tõusma kuni lõpuks üle hakkab ajama. Endiselt pole mahlad segamini ning temperatuur ka üle 95 ei lähe. 95ni jõudes langeb järsult alla umbes 80 peale ning pikal sõidul on stabiilselt gramm üle 85.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
- Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
- Been tänatud: 2 korda
Re: 2.2i Probleemid
Paisupaagi korgi vahetasin àra kuna vanal korgil polnud tihendit ega rõhuklappi. Läks odavam B osa kuna ostsin katsetuse eesmärgiga.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.2i Probleemid
B osadega see häda et võid juba letist surnud isendi saada.Kristjan000 kirjutas: ↑19 Nov 2021 13:28 Paisupaagi korgi vahetasin àra kuna vanal korgil polnud tihendit ega rõhuklappi. Läks odavam B osa kuna ostsin katsetuse eesmärgiga.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
- Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
- Been tänatud: 2 korda
Re: 2.2i Probleemid
Ilmset jah, koos ettevõtte soodustusega maksis see kork 1.92€. Ilmset lammarist teise omega pealt maha keerama ja proovima kas on vahe sees, aga kui ilma punnita juba üle tahab ajama hakata siis suht kindel kaanetihendi pauk jah. Praegune kork sisiseb vaikselt küll kui mootori seisma jätan peale sõitu.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.2i Probleemid
Kasutatud punne on eriti mõtetu proovida. Peale kuivaks jäämist on põhimõtteliselt kõik kinni. Reaalis punn peab mingi rõhu hoidma. 0,5-1 bar äkki kui korras on. Selle hinna juures võiib ka mitu osta. Enne tihendivahetusse minekut keera punn kinni ja vaata mis saab. Jaheda mootoriga ei tohi volikuid kivikõvaks lüüa. Tegelikult ka kuumalt mitte.Kristjan000 kirjutas: ↑19 Nov 2021 20:51 Ilmset jah, koos ettevõtte soodustusega maksis see kork 1.92€. Ilmset lammarist teise omega pealt maha keerama ja proovima kas on vahe sees, aga kui ilma punnita juba üle tahab ajama hakata siis suht kindel kaanetihendi pauk jah. Praegune kork sisiseb vaikselt küll kui mootori seisma jätan peale sõitu.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
- Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
- Been tänatud: 2 korda
Re: 2.2i Probleemid
14psi/0.9bar on korgil kirjas. Lõdviku kannatab surve all sõrmedega kokku pigistada. Kivikõvaks ei ole läinud