mure: õli on küünalde pea
mure: õli on küünalde pea
omega b 2.5 125kw probleem selles ,et õli on küünalde peal kui küünla juhtme maha tõmbasin siis seal küünla koobas õli täis oskab keegi öelda kust see sinna saab!!!
Re: mure: õli on küünalde pea
Tundub,et klapikambrikaane tihendid omadega läbi,pead poodi uute järgi minema,vahetus ka paras jeblamine aga peaks ikka enamustel asjahuvilistel jõukohane olema.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: mure: õli on küünalde pea
suured tänudTim kirjutas:Tundub,et klapikambrikaane tihendid omadega läbi,pead poodi uute järgi minema,vahetus ka paras jeblamine aga peaks ikka enamustel asjahuvilistel jõukohane olema.
Re: mure: õli on küünalde pea
Kindlasti osta nö A-osa tihendid, odavad pidama ei jää; paigaldamisel soovitatav ka silikooni vahel panna. Kui edasi lekib, siis on kaaned välja veninud ning tuleb uued muretseda.
Re: mure: õli on küünalde pea
Sellele teemale veider küss,kas on võimalik sinna küünaldele sattub õli kui lohkalt õli juurde valada?omal tegelt sama mure,kuid täna õli juurde valades vaatasin see keskel olev katte on nii veider ja kui ikka õli lohakalt kallata siis ehk võib sealt ka õli sattuda küünalde juurde.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: mure: õli on küünalde pea
Lp. silikoonijad.Kui pinnad on puhtad, terved, siledad, tihend terve(uus) ja ei pane kuiva tihendit kaante vahele ja ka vahest pingutab(õiges järjekorras) siis jääb 100% pidama.
Re: mure: õli on küünalde pea
Kõigi kolme küünla "uputamiseks" peab ikka väga lohakalt kallama ja päris kindlasti ei jõua õli niimoodi parema kaaneniMaarek kirjutas:Sellele teemale veider küss,kas on võimalik sinna küünaldele sattub õli kui lohkalt õli juurde valada?omal tegelt sama mure,kuid täna õli juurde valades vaatasin see keskel olev katte on nii veider ja kui ikka õli lohakalt kallata siis ehk võib sealt ka õli sattuda küünalde juurde.

Ise pole antud tööd V6 mootoril teinud, kuid arvan, et Mark Coombs ja Spencer Drayton (Haynes manuaali autorid) ning ka paljud teised silikooni/hermeetikut päris niisama ei soovitaks. Võib ju ka ilma pidama jääda, kuid töömahtu arvestades ei tee väike lisakindlus halba.Omega Sport Packet kirjutas:Lp. silikoonijad.Kui pinnad on puhtad, terved, siledad, tihend terve(uus) ja ei pane kuiva tihendit kaante vahele ja ka vahest pingutab(õiges järjekorras) siis jääb 100% pidama.
Järgneval lingil on näha, kuhu ja kui palju http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1152564281" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: mure: õli on küünalde pea
Ei tea, pole yhegi tavamootori tegemisel kunagi kasutanud silikooni-mitte kunagi ja peavad nagu pudelid kõik.Ja kui pinnad ikka ei kattu ei aita ka see silikoon.Siis keevita või vedelmetall, või mai tea, pane epoliimiga.Aga nii ei käi asjad mootori juures.
Re: mure: õli on küünalde pea
Ehhheee,ärge nüüd siis pahandage,see oli lihtsalt kerge uit mõtte.Kuna see õli valamis korg on suhteliselt selle keskel oleva plastik katte lähedal ja kui sinna kattele piisavalt lohakalt õli läheb siis ongi vist küünlad õlised.
Plaanin oma ecotecil siis ära vahetada klappisääre tihendid ja klappi kambri tihendid.Kui kellelgil on häid õpetus sõnu,siis ootan neid.
Plaanin oma ecotecil siis ära vahetada klappisääre tihendid ja klappi kambri tihendid.Kui kellelgil on häid õpetus sõnu,siis ootan neid.

Re: mure: õli on küünalde pea
Kas sellel mootoril käivad küünlad läbi klapikambrikaane plokikaane külge?Mu senatoril oli õli küünlaavades kuna plokikaane ja klapikambrikaane vahelised O rõngad olid läbi.
Re: mure: õli on küünalde pea
Käivad küll, kuid 0-rõngad ja kaanetihendid vahetatakse koos, nii et pole eriti vahet, kumb lekib 
Samuti tasuks vahetuse käigus kriitilise pilguga üle vaadata küünlajuhtmed, sest õli teadupärast lagundab kummi ning tulevikus võib ülelöövate piipude tõttu rikneda DIS moodul.

Samuti tasuks vahetuse käigus kriitilise pilguga üle vaadata küünlajuhtmed, sest õli teadupärast lagundab kummi ning tulevikus võib ülelöövate piipude tõttu rikneda DIS moodul.
Re: mure: õli on küünalde pea
mul oli sama mure,sai isegi vahetatud kaanetihend mis ei aidanud.seega sõitsin üle kolme aasta ligi 100000 kilomeetrit õlisse uppunud küünaldega ja katki mul küll sellepärast midagi ei läinud ja õli üle ka ei hakanud ajama.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: mure: õli on küünalde pea
Küsimus siis, et mis võiks selle umbkaudne hind olla, kaanetihendil?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Re: mure: õli on küünalde pea
Pakun et umb.10€ hakkavad hinnad.Kogemused siis r4 mootoriga.Tomzz kirjutas:Küsimus siis, et mis võiks selle umbkaudne hind olla, kaanetihendil?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: mure: õli on küünalde pea
Mina tegin veel siukese asja et saagisin kambri kaaned pooleks küünla aukude kohast kuna kaan suht lai ja kui kõver on siis ei pruugi pidama saada. ja kui kinni tõmbasin siis oli veits jh kõver sest plastiku ääred ei ole küünla aukudes ühel tasapinnal.